Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Ja det är ju trådens ämne i princip - Det är dags överge svenska kvinnorna! Vi förklara varför man bör lämna dem. Det är ju lite grann det handlar om, eller hur? Men tydligen tar vi på en öm tå på er., eftersom du i sista inläggen har en rätt så "hetsk" ton. Men du får du gärna ha av mig. Det är på tiden du väcks upp, eftersom du "vet så lite" om din omvärld.
Jo det låter illa, men som sagt jag var runt de 19- 20 år då. Man är som en tonåring då fortfarande.
Men har jag sagt något annat? För det var sant då....
Ja men trådens ämne är om det, på vilket viss är det skit? Det stämmer !! Jag är inte ensam kille tycka detta om du läser tråden. Så något skit kan det ej vara då! Jag tro du har svårt svälja sanningen om den svenska kvinnan. Du är sårad tydligen.
Men som sagt det är inte trådens ämne om männen!! Men män beter sig skit också, jag har inte nämnt något annat! Det finns stora brister om asiatiska tjejer också! OSV men det är inte trådens ämne. Så svenska kvinnor är inte specifikt enkel subjektiv ämne. Jag är medveten vi män har våra brister och asiatiska kvinnor. Ingen har nämnt något annat, du blide rejält sårad tydligen.
Du, tänk ett steg längre nu. Hur många män är det som argumenterar i tråden? En handfull som propagerar för att svenska kvinnor är avskyvärda?
Vad gör resten av Sveriges män tror du? Lever med sina svenska kvinnor och deras barn mest troligt.
De sitter inte här och försöker övertyga andra om hur dåliga mammorna till deras barn är.
Min fråga blir då, varför i hela fridens namn gör ni det? Ni som påstår att ni är så lyckliga och harmoniska med era asiatiska fruar?
Ert uppförande talar direkt emot det ni för fram här.
Och hur du kan tycka att det är konstigt att jag försvarar svenska kvinnor är för mig mycket underligt. Vet du, det finns nånting här i världen som kallas lojalitet och det innebär att man försvarar sina medmänniskor om man bryr sig.
Och jag bryr mig, bryr mig om alla normala feminina fina kvinnor som finns i vårt land. Min mamma, min moster, grannens fru, deras dotter, mina väninnor, kvinnorna som arbetar på äldrevården för att ta hand om våra äldre. Alla kvinnor som är kvinnor och som bidrar med mycket till samhället, både privat och offentligt, för allas trevnad.
Varför skulle jag tyst låta er stå oemotsagda i detta?
Eller göra som ni, ta den enkla vägen ut. Så nej det handlar inte om att bli sårad. Det handlar om att jag innehar en normal begåvning och klarar av att se lite längre än vad näsan räcker.
Är du förresten en svensk man överhuvudtaget?
Jag väljer att inte stirra mig bild på en liten procent blåhåriga feminister med näsring.