Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Nej jag skiter fullständigt i vad svenska kvinnor gör med sina fittor. När har jag påstått något annat?
Att håna vad de gör med sina fittor är ju precis vad du gör här:
Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
När den svenska kvinnan sedan dresserat sin lilla lydiga knähund att sitta vackert på kommando finner hon honom tråkig. Då blir det fittrace på stan, polera kurdballe eller åka gangsterstång. Vem vill inte vara en i raden för någon "kulturell" dramaten-"alfa".
Och är väl inte mer än den hån jag vill använda mig av mot män som exempelvis vill knulla sexdockor eller importera thaifruar. Bara det blir ständigt formulerad hur patetiska dessa män är (så som du formulerar patetiska kvinnor ovan) kommer det vara någonslags signal i alla fall.
Citat:
Jag vet inte, spermasprutande, fittor som savar, rätt starka drivkrafter. Typ efter föda då. Du som tjatar om evolutionen, hur finner du spermasprutande obehagligt?
Absolut finner jag det obehagligt. Evolutionen är också obehagligt. Att jaga föda är också tämligen obehaglig. Tror att du bör kommunicera med din fru om att ta dig till ett buddistiskt kloster någon gång så du får se bland de mest förunderliga vinklarna du kan se livet ifrån, och kanske det mest intressanta sakerna att göra i Thailand.
Citat:
För mycket kött och blod, för lite böcker? Böcker är bra, det är ju bara det att det så uppenbart måste kombinerad med praktiskt liv. Men din belästhet är väl det som är minst avskyvärt med din person.
Haha, ok. Vad är mest avskyvärt med mig?
Vad innehåller ett praktiskt liv, förklara för mig vad jag missat om livet? Alltså förutom spermasprutandet.