2019-01-05, 02:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vilka har varit de samhälleliga fördelarna med att du blivit bespottad?

En eller den andra kommer bli bespottat oavsett vad, det är ju det uppenbara. Inget moraliskt projekt kan vara möjlig utan att bespottning kommer ske av någon. Till och med kristendomen som kom med "kasta inte första stenen"-doktrinen lyckades inte undgå massiv bespottning, då egentligen alla moraliska projekt kommer med förkärleken att svartmåla någon som faller utanför ramarna (dessa eviga kättare).

Rousseaus frihetskoncept slutade med Robespierres massavrättningar av gamla gardet (och många oskyldiga), Amerikanska Revolutionen gav i jämförelse mycket bättre form av frihet.

Jag vill alltså inte beslagta människors pengar genom staten för att sedan finansiera bespottningen på dem med deras egna pengar (genom exempelvis tv-avgift, sedan kallar svt svenskar för rasister).

Så jag tror att min shaming följer lite mer frihetliga principer.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-05 kl. 02:27.
Citera
2019-01-05, 02:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jo, det ligger något i detta. Jag har själv kommit att älska sydeuropeisk kultur, och de gånger jag funderat på att skaffa familj så är det genom att flytta och skaffa någon ny europeisk identitet (eller flytta till Amerikanska mellanvästern), just för att jag i mina mer pessimistiska stunder inte tror att något starkt längre kan växa längre här i Sverige (men jag vacklar i frågan).

Att frakta hit någon norditalienska skulle ju vara elakt mot både henne och mina framtida barn, tar bort själva iden att odla nya träd i en mark som inte är förgiftat.

Sedan bemästrar jag ju portugissiska och spanska helt, franska och italienska lite, så jag kommer inte bara som någon total främling dessutom.

Tillslut känns det ändå som fegisens väg ut att ge upp Sverige. Jag är fastklämd mellan några alternativ.

Fördel att du har språken helt klart. Utan att kunna kommunicera ordentligt är det betydligt mer komplicerat känns det som.

Att lämna landet som enskild individ för att man föredrar vissa andra länders kultur är inte fegt tycker jag. Det handlar ju mer om prioriteringar, att man gillar något annat bättre. Det är ju inte så att du lämnar landet som en markering mot "svenska kvinnans förfall" specifikt, eller passar på att skriva en lång presentation om hur avskyvärd hon är innan du flyttar.

För min del lär jag stanna i kära Sweden, jag gillar svensk kultur. Alltså svensk kultur, inte den underliga mixen vi har här för tillfället. Men Danmark ligger som en trygghet nära till hands om dagen då det blir riktigt krisigt kommer.
Danmark har på många sätt klarat av situationen bättre än Sverige, även om det inte är perfekt där.
Citera
2019-01-05, 02:17
Medlem
Citat:
En eller den andra kommer bli bespottat oavsett vad, det är ju det uppenbara. Inget moraliskt projekt kan vara möjlig utan att bespottning kommer ske av någon. Till och med kristendomen som kom med "kasta inte första stenen"-doktrinen lyckades inte undgå massiv bespottning, då egentligen alla moraliska projekt kommer med förkärleken att svartmåla någon som faller utanför ramarna (dessa eviga kättare).

Rousseaus frihetskoncept slutade med Robespierres massavrättningar av gamla gardet (och många oskyldiga), Amerikanska Revolutionen gav i jämförelse mycket bättre form av frihet.

Jag vill alltså inte beslagta människors pengar genom staten för att sedan spotta på dem med deras egna pengar (genom exempelvis tv-avgift, sedan kallar svt svenskar för rasister).

Så jag tror att min shaming är lite mer efter frihetliga principer.
Du vill ju för f-n kontrollera svenska mäns kopulerande, utefter din egen "höga moral". Frihetlig? Jo enligt Orwells nyspråk. Sluta läs böcker, lev.
Citera
2019-01-05, 02:21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du vill ju för f-n kontrollera svenska mäns kopulerande, utefter din egen "höga moral". Frihetlig? Jo enligt Orwells nyspråk. Sluta läs böcker, lev.

Citera vart jag uttryckt att staten ska kontrollera svenska mäns kopulerande?

Jag vill väl kontrollera svenska mäns kopulerande på samma sätt som du vill kontrollera svenska kvinnors kopulerande med de hemska alfamännen, eller hur?

Du borde ta och läsa böckerna och filosofer du citerar, blir lite pinsamt hur du ordbajsar. Orwells nyspråk manifesterades genom statlig förtryck, inte att människor hade frihet att uttrycka avsky för olika typer av beteenden (som att farsan byter ut morsan för en thaibrud).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-05 kl. 02:28.
Citera
2019-01-05, 02:29
Medlem
Citat:
Citera vart jag uttryckt att staten ska kontrollera svenska mäns kopulerande?

Jag vill väl kontrollera svenska mäns kopulerande på samma sätt som du vill kontrollera svenska kvinnors kopulerande med de hemska alfamännen, eller hur?

Du borde ta och läsa böckerna och filosofer du citerar, blir lite pinsamt hur du ordbajsar. Orwells nyspråk manifesterades genom statlig förtryck.
Du vill ju själv genom social kontroll och mobbing avgöra vem en svensk man ska ejakulera i, någon form av uppfostran av pöbeln du tror dig ha rätt till. Staten har inget att göra med just det. Du sitter ju i något slags pojkrumstorn med en massa böcker och tror att dina tankar är viktiga. Ja du är ju feministstatens lakej i ditt shamande av män som sprutar sperma i kvinnor från ickefeministiska kulturer. Oavsett om du förstår det eller ej.
Senast redigerad av lillskrot 2019-01-05 kl. 02:31.
Citera
2019-01-05, 02:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Du vill ju själv genom social kontroll och mobbing avgöra vem en svensk man ska ejakulera i.

Du vill väl genom social kontroll och mobbning avgöra vem svenska kvinnor ska kopulera med? Eller har jag fel?

Skillnaden mellan oss är att jag vill ha lite högre standards för båda könen. Inte fan ska det vara ok att en svensk 60-åring tar hem en gambian eller thailändska, vi bör se ned på dessa gubbar och tanter.

Citat:
Staten har inget att göra med just det. Du sitter ju i något slags pojkrumstorn med en massa böcker och tror att dina tankar är viktiga. Ja du är ju feministstatens lakej i ditt shamande av män som sprutar sperma i kvinnor från ickefeministiska kulturer. Oavsett om du förstår det eller ej.

Du med ditt jävla spermasprutande, är det enda saken av värde i ditt liv?

Tron på att våra tankar är viktiga är ju själva anledningen till att vi sitter här och knappar tangenterna kl 02:30 en fredag, tänker du ens innan du skriver sådana självmål?

När fan har det annars varit så illa att ha böcker i sitt rum?

Bättre det än att ha fleshlights.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-05 kl. 02:37.
Citera
2019-01-05, 02:36
Medlem
Citat:

Jag vill alltså inte beslagta människors pengar genom staten för att sedan finansiera bespottningen på dem med deras egna pengar (genom exempelvis tv-avgift, sedan kallar svt svenskar för rasister).

Så jag tror att min shaming följer lite mer frihetliga principer.
Det här är faktiskt skitkul. Låt oss ponera att svenska mäns kopulerande med främmande kvinnor från ickefeministiska kulturer är det moraliska projektet. Vem är du då? No good deed will go unpunished är väl det du söker och famlar efter .......
Citera
2019-01-05, 02:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det här är faktiskt skitkul. Låt oss ponera att svenska mäns kopulerande med främmande kvinnor från ickefeministiska kulturer är det moraliska projektet. Vem är du då? No good deed will go unpunished är väl det du söker och famlar efter .......

Låt säga så här: för mig är det inte så värst stor skillnad mellan dig och svenska tanter som tar hitt unga gambianer.
Citera
2019-01-05, 02:41
Medlem
Citat:
Du vill väl genom social kontroll och mobbning avgöra vem svenska kvinnor ska kopulera med? Eller har jag fel?

Skillnaden mellan oss är att jag vill ha lite högre standards för båda könen. Inte fan ska det vara ok att en svensk 60-åring tar hem en gambian eller thailändska, vi bör se ned på dessa gubbar och tanter.

Du med ditt jävla spermasprutande, är det enda saken av värde i ditt liv?

När fan har det annars varit så illa att ha böcker i sitt rum?

Bättre det än att ha fleshlights.
Nej jag skiter fullständigt i vad svenska kvinnor gör med sina fittor. När har jag påstått något annat?

Jag vet inte, spermasprutande, fittor som savar, rätt starka drivkrafter. Typ efter föda då. Du som tjatar om evolutionen, hur finner du spermasprutande obehagligt? För mycket kött och blod, för lite böcker? Böcker är bra, det är ju bara det att det så uppenbart måste kombinerad med praktiskt liv. Men din belästhet är väl det som är minst avskyvärt med din person.
Citera
2019-01-05, 02:44
Medlem
Citat:
Låt säga så här: för mig är det inte så värst stor skillnad mellan dig och svenska tanter som tar hitt unga gambianer.
Du menar att du tror det var ett svar på min frågeställning?
Du och prussiluskan har gjort klart er inställning, det blir ju bara tråkigt och tjatigt att höra er upprepa samma intellektuellt döda budskap hela tiden. Det har inget med topic att göra, här hyllar friska svenska grabbar främmande kvinnor och pratar rättvis skit om svenska kvinnor. Fantastiskt befriande.

Det finns gamla trådar p Fo J där feminister skrikit sig trötta om thailändskor, posta ert trams där. Det här är en fin tråd, en oas i feministiska Mordor.
Citera
2019-01-05, 03:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Nej jag skiter fullständigt i vad svenska kvinnor gör med sina fittor. När har jag påstått något annat?

Att håna vad de gör med sina fittor är ju precis vad du gör här:

Citat:
När den svenska kvinnan sedan dresserat sin lilla lydiga knähund att sitta vackert på kommando finner hon honom tråkig. Då blir det fittrace på stan, polera kurdballe eller åka gangsterstång. Vem vill inte vara en i raden för någon "kulturell" dramaten-"alfa".

Och är väl inte mer än den hån jag vill använda mig av mot män som exempelvis vill knulla sexdockor eller importera thaifruar. Bara det blir ständigt formulerad hur patetiska dessa män är (så som du formulerar patetiska kvinnor ovan) kommer det vara någonslags signal i alla fall.

Citat:
Jag vet inte, spermasprutande, fittor som savar, rätt starka drivkrafter. Typ efter föda då. Du som tjatar om evolutionen, hur finner du spermasprutande obehagligt?

Absolut finner jag det obehagligt. Evolutionen är också obehagligt. Att jaga föda är också tämligen obehaglig. Tror att du bör kommunicera med din fru om att ta dig till ett buddistiskt kloster någon gång så du får se bland de mest förunderliga vinklarna du kan se livet ifrån, och kanske det mest intressanta sakerna att göra i Thailand.

Citat:
För mycket kött och blod, för lite böcker? Böcker är bra, det är ju bara det att det så uppenbart måste kombinerad med praktiskt liv. Men din belästhet är väl det som är minst avskyvärt med din person.

Haha, ok. Vad är mest avskyvärt med mig?

Vad innehåller ett praktiskt liv, förklara för mig vad jag missat om livet? Alltså förutom spermasprutandet.
Citera
2019-01-05, 03:12
Medlem
Citat:
Att håna vad de gör med sina fittor är ju precis vad du gör här:

Och är väl inte mer än den hån jag vill använda mig av mot män som exempelvis vill knulla sexdockor eller importera thaifruar. Bara det blir ständigt formulerad hur patetiska dessa män är (så som du formulerar patetiska kvinnor ovan) kommer det vara någonslags signla i alla fall.

Absolut finner jag det obehagligt. Evolutionen är också obehagligt. Att jaga föda är också tämligen obehaglig. Tror att du bör kommunicera med din fru om att ta dig till en buddistisk kloster någon gång så du får se bland de mest förunderliga vinklarna du kan se livet ifrån, och kanske det mest intressanta sakerna att göra i Thailand.

Haha, ok. Vad är mest avskyvärt med mig?

Vad innehåller ett praktiskt liv, förklara för mig vad jag missat om livet? Alltså förutom spermasprutandet.
I feministernas knullande finns hyckleri av stora mått. Det är det jag hånar, Vad som sker inne i deras fittor vare sig angår mig eller intresserar mig.

Ok grattis. Själv älskar jag att ejakulera inne i en vaem välkomnande fitta. Den mest naturliga saken jag har upplevt i mitt liv. Alla är vi olika.

Ett praktiskt liv handlar om empiri, aktörskap, trial and error, massor av sot och lite kul.

Just det, det mest avskyvärda med din person. Att ditt ego är så otroligt mycket större än din kompetens. Sov gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in