2019-01-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du tänker att du flyttar dit istället?
Frågan är varför man skulle göra ett aktivt val att registrera sig på en tysk, rysk, rumänsk eller annat valfritt lands dejtingsidor med syftet att "ta hem" någon egentligen?
Känns mer vettigt att flytta dit och ge den tillvaron ett försök. Se vad man finner där.

Låt säga att jag väljer att träffa en dansk. Aktivt väljer. Då tänker jag ju att jag flyttar dit isåfall, inte att jag ska"ta hit" honom.
Är det tekniken du inte gillar? Eller du tror att när man statistiskt fastställer att i dagens västerländska kultur dejtar man och inleder relationer i en stor majoritet på nätet så är det fel, för att det känns rätt för dig?. Men det är rätt, men det är fel.

Nej, du känner paniken över att den svenska kvinnans makt över den svenska mannen sipprar ur era händer, i hög fart. Hejdå liksom .......
Citera
2019-01-05, 01:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Men snälla hjärtat vafan gör du i denna tråd? Diskuterar porr, läppförstoringar och analsex? Stick nu, du har ingenting här att göra.

Vad gullig du är som kallar mig hjärtat!
Jag diskuterar svenska mäns hemplockande av thailändska kvinnor eftersom det korrelerar till trådens namn "överge svenska kvinnor".
Citera
2019-01-05, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morrhugg
Jag talar bara utefter mitt eget perspektiv. Du får göra som du vill. Dock hade jag rått alla svenska män att tänka efter före, om man nu vill bevara det svenska. Vill man det, så är det nog bättre att beblanda sig med en anna Europe.. likt en ryss eller polack, istället för någon som är av ett annat folkslag och har en fullkomligt annorlunda kultur.
Vad är det svenska att bevara? Några piercade feminister utanför en moskee påhejade av den svenska regeringen med plakat som lyder "Döda vita män!"? Ni verkar rätt off. Varför skulle en ryska(aldrig träffat en ryss som kan bete sig) vara bättre än en asiatisk kvinna? Är det estetiken?
Citera
2019-01-05, 01:17
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Du tänker att du flyttar dit istället?
Frågan är varför man skulle göra ett aktivt val att registrera sig på en tysk, rysk, rumänsk eller annat valfritt lands dejtingsidor med syftet att "ta hem" någon egentligen?
Känns mer vettigt att flytta dit och ge den tillvaron ett försök. Se vad man finner där.

Låt säga att jag väljer att träffa en dansk. Aktivt väljer. Då tänker jag ju att jag flyttar dit isåfall, inte att jag ska"ta hit" honom.

Exakt, fast en del länder tillåter inte att du bara "flyttar dit". Nu tänker jag på Kanada, USA, Ryssland osv. Du behöver visum och får sedan endast stanna en viss tid. Om du däremot träffar någon, skaffar visa och dejtar där, så kan man ju prova på det en stund och sedan eventuellt gifta sig och på så vis flytta dit för gott.
Citera
2019-01-05, 01:18
Medlem
Citat:
Vad gullig du är som kallar mig hjärtat!
Jag diskuterar svenska mäns hemplockande av thailändska kvinnor eftersom det korrelerar till trådens namn "överge svenska kvinnor".
Har du läst TS? Det är väl mest den skitdåliga modereringen som gör att du inte är bannad än.

Nu handlar inte tråden om thailändska kvinnor, det är du och din autistiska loverboy som snöat in på det, och fört tråden bort från topic. Vi andra måste väl ändå förhålla oss till er och er "debatt" på något vis?

Tråden handlar ju om att rädda svenska bra män från misären att ha en relation med svenska kvinnor.
Senast redigerad av lillskrot 2019-01-05 kl. 01:21.
Citera
2019-01-05, 01:20
Medlem
Citat:
Exakt, fast en del länder tillåter inte att du bara "flyttar dit". Nu tänker jag på Kanada, USA, Ryssland osv. Du behöver visum och får sedan endast stanna en viss tid. Om du däremot träffar någon, skaffar visa och dejtar där, så kan man ju prova på det en stund och sedan eventuellt gifta sig och på så vis flytta dit för gott.
Kanada är lätt att få visum, arbetstillstånd och medborgarskap i. Verkar vara ett bra land, dock i begynnelsen av utvecklingen av den europeiska mångkultur och feministutvecklingen. Till Kanada kan du ta dig utan att gifta in dig, dock måste du ju vara självflytande.
Citera
2019-01-05, 01:23
Medlem
morrhuggs avatar
Citat:
Kanada är lätt att få visum, arbetstillstånd och medborgarskap i. Verkar vara ett bra land, dock i begynnelsen av utvecklingen av den europeiska mångkultur och feministutvecklingen. Till Kanada kan du ta dig utan att gifta in dig, dock måste du ju vara självflytande.

Vet inte om det är så bra, jag tror de har oss som förebild
Citera
2019-01-05, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi får då se vem utav oss som berättar bästa historien, understöd av bäst data. Jag kan säga att pappan som klär sig som 6-åring för att knulla sin adoptivpappa har lämnat enorma hål i hans barns liv.

Du kan säga att det inte gör något för att han ska vara fri att göra som han vill och ingen ska ha något att säga om vad han bör och inte bör göra. Sedan kan du försöka bäst du vill att shama min livsstil, säga att jag är lika dålig som en sjubarnspappa som lämnar sina barn för att leka 6-årig flicka som knullar adoptivpappa - varsågod! Vi får sedan se vilket narrativ som folk bäst tycker om.

Det är väl vad vi gör i det här forumet, vi har några män som säljer idealet "lämna svenska kvinnor och importera thaifruar", medan jag och några andra försöker shama importen av thaifruar.
Du kan släppa pappan som klär sig som en 6-åring, jag pratar om hur vi ska korrigera ditt beteende. Finner du dig i diktatet eller framhärdar du trots vårt spott och spe?
Citera
2019-01-05, 01:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Har du läst TS? Det är väl mest den skitdåliga modereringen som gör att du inte är bannad än.

Nu handlar inte tråden om thailändska kvinnor, det är du och din autistiska loverboy som snöat in på det, och fört tråden bort från topic. Vi andra måste väl ändå förhålla oss till er och er "debatt" på något vis?

Tråden handlar ju om att rädda svenska bra män från misären att ha en relation med svenska kvinnor.

Ja och ett sätt för män att räddas från svenska kvinnor verkar då vara att "ta hem" en fru från Thailand. Det hänger i allra högsta grad ihop med vartannat.
Citera
2019-01-05, 01:27
Medlem
Citat:
Vet inte om det är så bra, jag tror de har oss som förebild
Jo men ligger väl 10-15 år efter oss i utvecklingen. Asien är mitt tips, eller Sydamerika.
Citera
2019-01-05, 01:28
Medlem
Citat:
Ja och ett sätt för män att räddas från svenska kvinnor verkar då vara att "ta hem" en fru från Thailand. Det hänger i allra högsta grad ihop med vartannat.
Jupp. Nu har du tjatat klart om det.
Citera
2019-01-05, 01:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jupp. Nu har du tjatat klart om det.

Tjatat?
Alltså det är det som är själva diskussionen just nu. Vissa andra länder har också berörts som räddande änglar från den svenska häxan, till exempel Kanada, Ryssland, eller varför inte ta Finland?
Den svenske mannens räddning från sitt eget land...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in