Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Hur kan svenska kvinnor ha sån makt över din lycka?
OK, har engelskt tangentbord nu, hoppas du forstar anda.
For min egen del sa vardesatter jag en traditionell kvinna som mest, dvs inte en kvinna som spenderat 10 ar med att ligga runt med allt och alla, en kvinna som inte gar ut och super varje helg, en som varderar traditioner och vet hur man behandlar en man. Det finns sakert svenska kvinnor som ar sa har, men..
Andra kvinnor, och dessa verkar vara i majoritet, ser ner pa traditionella kvinnor. Det anses fult. Sa hittar man en kvinna som ar stark och traditionell sa innebar det i vart land att hon inte kommer att ha speciellt manga kvinnliga vanner som faktiskt respekterar henne for de val hon har gjort.
Personligen ser jag garna att min kvinna ska ha kvinnliga vanner, likval att jag har manliga vanner. Men jag ser helst inte att hon beblandar sig med sana som inte har nagon moral eller ryggrad och snackar skit bakom hennes rygg.
Om det hade funnits en stad med 90% traditionella kvinnor har i landet hade jag flyttat dit direkt om jag sager sa, men detta dekadenta synsatt pa sex, kladsel och moral.. verkar genomsyra vart samhalle. Det ar helt enkelt inte for mig, och jag tvivlar pa att aven om jag skulle hitta en bra svensk kvinna, att vi skulle bli lyckliga i detta land.