Citat:
Ursprungligen postat av
charkoal
Nu har jag plöjt igenom stelitz alla inlägg och det är synd att h*n inte är kvar. Jösses så påhoppad h*n blev😡
Om du läser detta Elli så var även du aggressiv mot några inlägg som visade sig vara sanna. En vän som kom en gång i veckan.
Hoppas hitta mer om H. Det bästa vore om någon kunde komma in i tråden och skriva lite. Någon som vet och inte ett tröttsamt troll som det funnits nog av.
Dessa olika personer vi alla är. Vad säger man: En privat, en socialt och en hemlig. Kanske H:s personlighet bestod till stor del av den hemliga.
Ni som inte läst hela tråden rek jag att läsa stelitz inlägg(stavning?)
Jag gillade för det första dennes approach. Det var sansat, det var inget partitagande. Det var inte grälsjukt. Sen fann jag detta om att planerat sen hösten fanns i avskedsbrevet, signerat av båda (detta med handskrivet har jag inte fördjupat mig i) - ihop med att barnvakten faktiskt var vän och som kom så regelbundet som denna beskrev. Det är väl troligt mer vänner det rör sig om men det fick mig att stanna till vid inläggen.
Det måste väl finnas nåt relevant om H i denna stora tråd. Däremot avskyr jag klappjakt på en part för jag anser att är pressträffen som gäller - gemensamt och i samråd. Alltså jag är mer nyfiken på faktorer som kan ha samverkat, att det är komplext.