Citat:
Ursprungligen postat av
VeOchFasa
Det här med kläderna Fagro, KJ kan temporärt ha tagit på sig andra kläder.
Det är så dålig argumentation.
KJ bodde ju inte i flerfamiljshuset på slutet, han bodde hos sina föräldrar.
Jag tror KJ helt enkelt flyttade likdelarna för han inte orkade pressen med media och Missing People.
Fagro vi vet inte 100% att likdelarna låg i värnet.
Och att KJ inte skulle kunna hantera en 30 kg's torso finner jag otroligt, KJ var inte så spensligt byggd, och vad vet vi vad för hjälpmedel han hade??
Det går att spekulera i evighet.
Du försöker med helt omöjliga sätt få KJ till gärningsmannen för Bangsuan, men det är dömt att misslyckas.
Beviset mot KJ skall vara att han har transporterat kroppsdelar med sin bil från Bangsuan, om KJ hade transporterat kroppsdelar hade det funnits liklukt i kupeen och speciellt vid förarsätet som är ofrånkomligt.
Hunden Uno hade ingen reaktion att där fanns liklukt, därför KJ har aldrig transporterat några kroppsdelar.
KJ hade sin bil som han förflyttade sig med, mycket lätt att veta var han fanns för spanarna.
Kroppsdelarna fanns i värnet på Mjösjöberget och de måste ha legat på is eftersom de var i det skicket när de påträffades på fyndplatsen.
Torson vägde 33 kg drygt den har sannolikt burits i en vagga av två personer, för KJ ensam att bära den och placera den genom skottgluggen i värnet och sedan ta den därifrån, hade varit helt omöjligt, sedan är terrängen mycket besvärlig där.
När man endast ser till att KJ måste ensam ha burit kroppsdelarna från vägen till värnet och placerat dem genom skottgluggen, kan jag med bestämdhet påstå att alltsammans kollapsar att KJ var gärningsmannen.