2019-01-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Enligt denna sida där de flesta resultaten finns är poängrekordet 55 poäng av Björn Hellberg, Bengt Grive och Mats Strandberg.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/List...t_av_På_spåret
Men är det jämförbart? Var det inte fler maxpoäng förr?
Citera
2019-01-04, 20:42
Medlem
Uncle Dukes avatar
Lillemor Östlins och Xanax Perfekta dansbandsnamn.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

Joar är på gnällhumör idag

Trodde faktiskt han skulle säga något surt om listan och få Luuk att börja gråta Det märks att Luuk blir lite tvär, även om han ska ha en skojfrisk fasad när han säger åt Johar att skärpa sig.
Citera
2019-01-04, 20:42
Medlem
EnGodForlorares avatar
Men va fasiken, återigen saboterar listan tävlingen. Om poängställningen är lika måste det rättvisa vara att slumpa ämnet.
Citera
2019-01-04, 20:43
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Men är det jämförbart? Var det inte fler maxpoäng förr?
Jo poäng kan säkert ha varierat med 3 poäng upp och ner under åren beroende på hur många frågor de hinner med men relativt jämförbart är det nog.
Citera
2019-01-04, 20:44
Medlem
DyslexiKungens avatar
Stefan Ingves var det ju
Citera
2019-01-04, 20:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Stefan Ingves var det ju
Haha🤓
Citera
2019-01-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Stefan Ingves var det ju
Hahahaha! Samma fel här...
Citera
2019-01-04, 20:49
Medlem
Grisbrottarens avatar
Usch, vad tråkigt det här har blivit med Luuk och Lindström som programledare. De klarar inte alls av att skapa någon mysig, varm stämning i konversationen med sitt ständigt ironiska tonfall.
Lindström kan ju i a f vara lite rolig ibland, men Luuk framstår bara som en pseudo-ödmjuk översittare.

Men jag irriterar mig på den förres ständiga nördiga referenser till svensk språkvetenskap – bl a just för att jag är skolad i samma gebit som han och kan avgöra hur långsökta, krystade och nördiga ledtrådarna är, och hur lite folk är intresserade av eller ens kunniga om sådant.
Citera
2019-01-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Usch, vad tråkigt det här har blivit med Luuk och Lindström som programledare. De klarar inte alls av att skapa någon mysig, varm stämning i konversationen med sitt ständigt ironiska tonfall.
Lindström kan ju i a f vara lite rolig ibland, men Luuk framstår bara som en översittare.

Men jag irriterar mig på den förres ständiga nördiga referenser till svensk språkvetenskap – bl a just för att jag är skolad i samma gebit som han och kan avgöra hur långsökta, krystade och nördiga ledtrådarna är, och hur lite folk är intresserade eller ens kunniga om sådant.
Håller med. Kass programledare, men absolut bästa tävlingsprogrammet, trots det.
Citera
2019-01-04, 20:52
Medlem
Browndawgs avatar
Det är tråkigt att en jävla musikfråga ska avgöra detta. Har svårt för musikfrågorna. Brukar spola över skiten när jag kollar via SVT Play.
Citera
2019-01-04, 20:52
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Håller med. Kass programledare, men absolut bästa tävlingsprogrammet, trots det.
Ja, det är ett väldigt trevligt upplägg och jag tyckte om det förut med Oldsberg och Hellberg, men nu…
Citera
2019-01-04, 20:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freders
Åbo

Lägg till, lägg till

-Vi tänkte p Å Bo Holmström, den frågan var finurlig på 2 poäng eller om det var på 4 poäng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in