2019-01-04, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Haha, dina inlägg får mig att skratta, inte sällan dessutom!

Men vad säger du, är detta nåt du känner igen hos dina vänner? Jag känner nämligen inte igen det, överhuvudtaget. Jag undrar om det inte bara är skrönor till största del
Dessutom kan man ju undra vad fan det är för snubbe också som drar hem någon och har den sortens sex med en okänd person.

Nej for fuck sake, dra hem och ha analsex med en total främling halv fyra på morgonen. Sex i verkligheten luktar hahaha så analsex? Nej, bara nej. Dessutom är man trött, alkoholen börjar gå ur, man är inte den skarpaste kniven i lådan den tiden på dygnet. Man måste ha gott om glidmedel tillgängligt osv. Och så jävla meningslöst för de flesta kvinnor eftersom klittan inte sitter i röven.

Men kollar man på porrfilm verkar män helt besatta av analsex. Och yngre verkar också mer eller mindre porrskadade så vad vet jag, man kanske går hem och följer en "manual" där analsex normalt ingår.

Överhuvudtaget så skrävlar män otroligt mycket när det kommer till sex, det är så starkt förknippat med ego för dem. Jag brukar inte lyssna på hälften ens.
Senast redigerad av Jenny9 2019-01-04 kl. 13:35.
Citera
2019-01-04, 13:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Varför ska det behöva vara en utmaning? Det gäller väl hitta rätt tjej, eller hur ? Tro du kan inte övertala en tjej i de högre klassen om åka till Sverige, knulla med en svenne med medelmåtta inkomst. Det hade varit en utmaning!

En annan försöka få hit en muslimsk tjej från Indonesien eller Malaysia utan konvertera om. Även om det är inga problem göra så, men helt klart svårare. Ta en djupt katolsk troende från Filippinerna!

Citat:
Men det samma i sverige! Många svenska tjejer fastnar lätt i de utländska killarna. De föredrar dem av någon orsak... De är inte intresserad av svenska killar. Så det är samma här, de svenska tjejerna är illojala emot svenska killar. Men det är inget jag bekymra mig om alls, så länge det funkar för dem.

Fast alltså är inte detta skitprat? Jag vet i princip faktiskt inga svenska tjejer som är tillsammans med utländska män framför svenska. Möjligen danskar eller norrmän men det kan knappt räknas.
Jag vet visserligen inte hur det förhåller sig med väldigt unga tjejer, säg åldern 18-23, däromkring, men jag ser väldigt sällan kombinationen svensk tjej och utländsk man.

Citat:
Det är väl samma med svenska kvinnor, ge vad de vill ha, så får du dem i säng. Så vad där skillnaden?

Fast såhär funkar ju allting i livet. Skillnaden ligger ju i vad "de vill ha" och vad det är mannen behöver ge. Är det enbart pengar som är prioriteringen, detta på grund av fattigdom i det egna landet, då är det ju ingen bedrift för en svensk man att hämta hem en asiatisk kvinna. Är det kärlek mellan parterna så är det inget fel i det, men att hämta hem en så kallad "köpefru" kan inte vara särskilt gynnsamt för utvecklandet av manlighet i landet.

Gällande att träffa en svensk tjej är det inte främst pengarna som gäller då hon ofta kan försörja sig själv utan problem så som det ser ut i Sverige idag. Då krävs det andra parametrar, så som pondus, humor, någon allmän utsöndring av manlighet (fråga mig inte vad det är som gör det, vissa bara har det), driftighet, m.m.
Givetvis är naturens lotteri orättvist. Vissa svenska män har allting gratis med svenska kvinnor också. De som har utseendet med sig, samt rätt kroppsbyggnad (längd är rätt viktigt ju), samt är hyfsat intelligenta har helt klart ett försprång gentemot en kort, mindre snygg man.
Samma gäller ju omvänt för kvinnor, föds man med goda grundförutsättningar utseendemässigt har man det lättare.
Citera
2019-01-04, 13:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Men kollar man på porrfilm verkar män helt besatta av analsex. Och yngre verkar också mer eller mindre porrskadade så vad vet jag, man kanske går hem och följer en "manual" där analsex normalt ingår.

Dessutom, män skrävlar otroligt mycket när det kommer till sex, det är så starkt förknippat med ego för dem. Jag brukar inte lyssna på hälften ens.

Ja jag fattar det inte. Att utvecklingen gått från vaginalt sex (som ju ändå är standard biologiskt), till att analsex är det som presenteras som standard i princip, är bara en tragisk utveckling.

OM det nu är så att detta utövas kl 04 efter en krognatt, då är jag mållös.
Citera
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2019-01-04, 13:53
Moderator
Inlägg raderade. Håll er till ämnet, tack // Mod
2019-01-04, 13:56
Avslutad
Citat:
Ja jag fattar det inte. Att utvecklingen gått från vaginalt sex (som ju ändå är standard biologiskt), till att analsex är det som presenteras som standard i princip, är bara en tragisk utveckling.

OM det nu är så att detta utövas kl 04 efter en krognatt, då är jag mållös.

Ja det har blivit standard, (analsex). En del kvinnor tänder på det, men överlag verkar det vara en manlig grej. Som sagt, för de flesta kvinnor är det ju fullkomligt meningslöst.
Citera
2019-01-04, 14:02
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Nej for fuck sake, dra hem och ha analsex med en total främling halv fyra på morgonen. Sex i verkligheten luktar hahaha så analsex? Nej, bara nej. Dessutom är man trött, alkoholen börjar gå ur, man är inte den skarpaste kniven i lådan den tiden på dygnet. Man måste ha gott om glidmedel tillgängligt osv. Och så jävla meningslöst för de flesta kvinnor eftersom klittan inte sitter i röven.

Överhuvudtaget så skrävlar män otroligt mycket när det kommer till sex, det är så starkt förknippat med ego för dem. Jag brukar inte lyssna på hälften ens.

Män överdriver kring sex och kvinnor underdriver, detta tycks vara ganska universal fenomen.

Tittar du på porr för att navigera vad män är besatta av eller för att du själv är lite besatt?

Jag finner allt fler unga kvinnor med "porrigt utseende" som siliconläppar, förtidsbotox, siliconbröst, etc. och undrar lite hur deras egen porrkonsumtion ser ut. Har mest fokuserad på att kritisera mäns porrtittande, men jag kanske underskattar hur pass porrskadade även kvinnor blir?

Jag tror att vi går mot tider då mångas sexualitet isoleras och var och en söker efter sin egen fantasi, verkligheten kommer få allt svårare att leva upp till den banala fiktionen.
Citera
2019-01-04, 14:05
Avslutad
Citat:
men jag ser väldigt sällan kombinationen svensk tjej och utländsk man.

DETTA håller jag med om 100%. Och jag bor ändå i Malmö.

Män vill bara ha en ursäkt för att de ligger med och gifter sig med utlänningar. Kvinnor gör det också, men av någon anledning verkar inte kvinnor ha behov av att ge någon annan "skulden".
Citera
2019-01-04, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Män överdriver kring sex och kvinnor underdriver, detta tycks vara ganska universal fenomen.

Tittar du på porr för att navigera vad män är besatta av eller för att du själv är lite besatt?

Jag finner allt fler unga kvinnor med "porrigt utseende" som siliconläppar, förtidsbotox, siliconbröst, etc. och undrar lite hur deras egen porrkonsumtion ser ut. Har mest fokuserad på att kritisera mäns porrtittande, men jag kanske underskattar hur pass porrskadade även kvinnor blir?

Jag tror att vi går mot tider då mångas sexualitet isoleras och var och en söker efter sin egen fantasi, verkligheten kommer få allt svårare att leva upp till den banala fiktionen.

Periodvis kollar jag på Hentai, det är absolut inget jag ens vill eller ens försöker göra verklighet av. Haha av högst förståeliga skäl.

"Porrmodet" har definitivt slagit igenom. I porrfilm spelar man ofta på manligt och kvinnligt in absurdum. Jessica Rabbit för kvinnorna och Hulken för män. Det är det nya. Och ja, "banalt" beskriver det bra.

Problemet är att samhället är översexuliserat. Porren smög in i barnrummen med hjälp av datorn och mobilen. Livet blir lite fattigare när allt kretsar kring porr, sex och utseende. Sex tar för stor plats helt enkelt och folk blir fan fördummade/förslavade pga det.
Senast redigerad av Jenny9 2019-01-04 kl. 14:23.
Citera
2019-01-04, 14:19
Medlem
Citat:
DETTA håller jag med om 100%. Och jag bor ändå i Malmö.

Män vill bara ha en ursäkt för att de ligger med och gifter sig med utlänningar. Kvinnor gör det också, men av någon anledning verkar inte kvinnor ha behov av att ge någon annan "skulden".
Men är geniet här och härjar igen. Kul.

Nej kvinnan har ju bara hittat på en totalitär fascistoid ideologi som genomsyrar hela vårt samhälle som skyller allt på en annan part. Hjärntvätt av barn, censur, upplösning av ett demokratiskt rättssamhälle osv.

Det är jag som är glastaket hjärtat.
Citera
2019-01-04, 14:22
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Periodvis kollar jag på Hentai, det är absolut inget jag ens vill eller ens försöker göra verklighet av. Haha av högst förståeliga skäl.

"Porrmodet" har definitivt slagit igenom. I porrfilm spelar man ju ofta på manligt och kvinnligt in absurdum. Jessica Rabbit för kvinnorna och Hulken för män. Det är det nya. Och ja, "banalt" beskriver det bra.

Hentai? Wow. Har alltid tänkt att det är specifikt skapat åt riktigt spinkiga omega-killar som knappt kan klara av att se verkliga kvinnor på 2D.

Hur blir man Jessica Rabbit, bortoperar revben + några mindre väsentliga inre organ?
Citera
2019-01-04, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Men är geniet här och härjar igen. Kul.

Nej kvinnan har ju bara hittat på en totalitär fascistoid ideologi som genomsyrar hela vårt samhälle som skyller allt på en annan part. Hjärntvätt av barn, censur, upplösning av ett demokratiskt rättssamhälle osv.

Det är jag som är glastaket hjärtat.

Åh fuck, jag orkar fan inte med dig. Stoppa upp gnället i röven.
Citera
2019-01-04, 14:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ja jo. En kvinna som berättar om sexuella upplevelser skulle ju bli kallad öknamn omedelbart, iallafall på forum som detta.

Citat:
Tror även detta har mycket att göra med Instagram och så kallade influencers m.m. Min personliga åsikt kring det är att det barkar hän åt helt fel håll. Varför ska människan göra sig till nånting den inte är från grunden?
Givetvis vill man göra sig fin för motsatta könet, gäller ju både kvinnor och män, men kan piffa till sig med lite smink och fina kläder, det bör räcka.
Ibland får jag känslan av att jag bara vill ge dess unga tjejer a slap in the face, så att de vaknar till så att säga.
Porr kan möjligen ha med detta att göra också, men tror snarare att porr bidrar till att unga människor gör saker inom den sexuella akten som de kanske inte hade gjort annars.

Citat:
Säkerligen. Dock tror jag att verkligenheten kommer ikapp de flesta så småningom, och då accepteras den för vad den är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in