Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Varför ska det behöva vara en utmaning? Det gäller väl hitta rätt tjej, eller hur ? Tro du kan inte övertala en tjej i de högre klassen om åka till Sverige, knulla med en svenne med medelmåtta inkomst. Det hade varit en utmaning!
En annan försöka få hit en muslimsk tjej från Indonesien eller Malaysia utan konvertera om. Även om det är inga problem göra så, men helt klart svårare. Ta en djupt katolsk troende från Filippinerna!
Citat:
Men det samma i sverige! Många svenska tjejer fastnar lätt i de utländska killarna. De föredrar dem av någon orsak... De är inte intresserad av svenska killar. Så det är samma här, de svenska tjejerna är illojala emot svenska killar. Men det är inget jag bekymra mig om alls, så länge det funkar för dem.
Fast alltså är inte detta skitprat? Jag vet i princip faktiskt inga svenska tjejer som är tillsammans med utländska män framför svenska. Möjligen danskar eller norrmän men det kan knappt räknas.
Jag vet visserligen inte hur det förhåller sig med väldigt unga tjejer, säg åldern 18-23, däromkring, men jag ser väldigt sällan kombinationen svensk tjej och utländsk man.
Citat:
Det är väl samma med svenska kvinnor, ge vad de vill ha, så får du dem i säng. Så vad där skillnaden?
Fast såhär funkar ju allting i livet. Skillnaden ligger ju i vad "de vill ha" och vad det är mannen behöver ge. Är det enbart pengar som är prioriteringen, detta på grund av fattigdom i det egna landet, då är det ju ingen bedrift för en svensk man att hämta hem en asiatisk kvinna. Är det kärlek mellan parterna så är det inget fel i det, men att hämta hem en så kallad "köpefru" kan inte vara särskilt gynnsamt för utvecklandet av manlighet i landet.
Gällande att träffa en svensk tjej är det inte främst pengarna som gäller då hon ofta kan försörja sig själv utan problem så som det ser ut i Sverige idag. Då krävs det andra parametrar, så som pondus, humor, någon allmän utsöndring av manlighet (fråga mig inte vad det är som gör det, vissa bara har det), driftighet, m.m.
Givetvis är naturens lotteri orättvist. Vissa svenska män har allting gratis med svenska kvinnor också. De som har utseendet med sig, samt rätt kroppsbyggnad (längd är rätt viktigt ju), samt är hyfsat intelligenta har helt klart ett försprång gentemot en kort, mindre snygg man.
Samma gäller ju omvänt för kvinnor, föds man med goda grundförutsättningar utseendemässigt har man det lättare.