Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-21, 22:05
  #937
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slejjer
Ja jävlar Se på fan. Kvinnoboxaren verkar mest tycka synd om sig själv. Och vara totalt mytoman

Tror han hittat sig nån påsättning i Brunflo nu...
2018-12-24, 00:54
  #938
Medlem
Är det någon som har info om rättegången mot Simon Strömberg och Sebastian Boye i misshandel,rån och olaga frihetsberövande i bergs kommun 2017? Dom satt häktade till blrjan av januari, rättegången ska tydligen ha varit
2018-12-26, 13:33
  #939
Medlem
nån som känner till janne i 50 års åldern från dalarna hört att han ska bo inneboende hos en gammal tant i torvalla
2019-01-01, 13:55
  #940
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
nån som känner till janne i 50 års åldern från dalarna hört att han ska bo inneboende hos en gammal tant i torvalla

Bor inte där uppe nu men menar du dalmasen med Leksands hockeyhalsduk? Skrikig missbrukare som var påtänd för jämnan när man såg han. Bodde hos en gammal dam i Torvalla då som inte var missbrukare utan tvärtom ganska snygg för sin ålder men vet inte vem hon är.. Sägs att han betalade hyran med lite mys i sänghalmen då hon behövde men vet inte om det är sant. Detta var för 3 år sen ungefär. Kanske jag tänker på fel person än du menar men vad har personen du menar gjort för något som får oss vanligt folk att höja på ögonbrynen?
2019-01-01, 15:41
  #941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Bor inte där uppe nu men menar du dalmasen med Leksands hockeyhalsduk? Skrikig missbrukare som var påtänd för jämnan när man såg han. Bodde hos en gammal dam i Torvalla då som inte var missbrukare utan tvärtom ganska snygg för sin ålder men vet inte vem hon är.. Sägs att han betalade hyran med lite mys i sänghalmen då hon behövde men vet inte om det är sant. Detta var för 3 år sen ungefär. Kanske jag tänker på fel person än du menar men vad har personen du menar gjort för något som får oss vanligt folk att höja på ögonbrynen?

Japp måste vara han vet du att han heter janne . ska ha spelat bandy tidigare verkar som han umgås med knarkmaffian i stan, verkar väldigt speedad och ser helt vansinnig ut, ca 175 cm smal
2019-01-04, 12:18
  #942
Medlem
KaptenOjojojs avatar
Jag bodde i Östersund för några år sedan och träffade en kille som var nyligen utskriven från ett narkotika hem i Rätan. Vi umgicks ytligt då han var nykter och flyttade till Östersund. Han heter/hette Christian Ma*well (x) men sa ibland att han hette Christian Earl Of Ma*well. Han föll tillbaka till missbruk och jag slutade umgås med honom.

Är det någon som minns denne kille?

Lever han? Jag har googlat på alla möjliga sätt men finner INGENTING! Han var från Stockholm (tror jag) och höll på med heroin. Trevlig kille, men har funderat en del på vad som hände med honom.
2019-01-07, 12:53
  #943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IASockertopp
Boris har inte HIV

Varför kallas han då för Hiv-Boris?
2019-01-07, 17:59
  #944
Medlem
Någon som vet vem 35åringen som sprängde bort benet i Laxsjö var? Försökte ta sig in i stulet vapenskåp
2019-01-07, 22:59
  #945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flanhonan
Någon som vet vem 35åringen som sprängde bort benet i Laxsjö var? Försökte ta sig in i stulet vapenskåp

(FB) Krokom 2019-01-06: Två gripna efter explosion
2019-01-09, 22:56
  #946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flanhonan
Någon som vet vem 35åringen som sprängde bort benet i Laxsjö var? Försökte ta sig in i stulet vapenskåp

Robe*t Ingm*n som tappade benet (och ett öga)
M*x holmb*ck elfstr*m är 25åringen som var med honom vid explosionen
Sen dom andra två som blivit gripen vet jag bara vem en är.
40 åringen är M*cke Blom*erg
2019-01-12, 08:52
  #947
Medlem
Trodde M*cke Blom*erg lugnat ner sig...
Vad har han haft för sig senaste åren?

Någon som har detaljer från extazyåtalet från början på 2000-talet? Vilka andra var inblandade etc?
2019-01-13, 11:18
  #948
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
Japp måste vara han vet du att han heter janne . ska ha spelat bandy tidigare verkar som han umgås med knarkmaffian i stan, verkar väldigt speedad och ser helt vansinnig ut, ca 175 cm smal

Ingen aning om vad han heter men det måste vara samma vi tänker på. Var upp en sväng förra veckan och såg kärringen som Boris hänger med. Helvete vad sliten hon var. Finns det något snaskigt om henne som är värt att veta förutom att hon enl rykten ger avsugningar i utbyte mot alkohol när hon är pank och inte burksamlandet ger tillräckligt för att köpa några fulöl?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback