Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-13, 11:20
  #949
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Tror han hittat sig nån påsättning i Brunflo nu...

Alltså vad är det kvinnor ser hos kvinnoboxare?
2019-01-13, 17:46
  #950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullprinsen
Ingen aning om vad han heter men det måste vara samma vi tänker på. Var upp en sväng förra veckan och såg kärringen som Boris hänger med. Helvete vad sliten hon var. Finns det något snaskigt om henne som är värt att veta förutom att hon enl rykten ger avsugningar i utbyte mot alkohol när hon är pank och inte burksamlandet ger tillräckligt för att köpa några fulöl?
länge sen man såg boris vem är kärringen som han hänger med ? bettan? länge sen man såg henne med
2019-01-16, 06:03
  #951
Medlem
KaptenOjojojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenOjojoj
Jag bodde i Östersund för några år sedan och träffade en kille som var nyligen utskriven från ett narkotika hem i Rätan. Vi umgicks ytligt då han var nykter och flyttade till Östersund. Han heter/hette Christian Ma*well (x) men sa ibland att han hette Christian Earl Of Ma*well. Han föll tillbaka till missbruk och jag slutade umgås med honom.

Är det någon som minns denne kille?

Lever han? Jag har googlat på alla möjliga sätt men finner INGENTING! Han var från Stockholm (tror jag) och höll på med heroin. Trevlig kille, men har funderat en del på vad som hände med honom.

Ingen som kommer ihåg honom?
2019-01-16, 22:08
  #952
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krha3
Trodde M*cke Blom*erg lugnat ner sig...
Vad har han haft för sig senaste åren?

Någon som har detaljer från extazyåtalet från början på 2000-talet? Vilka andra var inblandade etc?

Blev aldrig bekräftat i tråden om sprängningen att det var M*cke som var inblandad nu.
Kommit ut ett dagboksblad i den tråden nu idag.

Ecstasyhärvan var ganska omfattande har jag för mig om vi tänker på samma härva...
2019-01-17, 07:04
  #953
Avstängd
F.Hansens avatar
Ungdomsvåldet eskalerar i Östersund. Etniska pojkar blir utsatta av våld av.. Vilka?

Varför jag skriver det här är inte för att veta enskilda identiteter, utan för att få det bekräftat vilken typ av grupp dessa våldsutövare tillhör.

Som bekant så är i stort sett alla transitpunkter i Sverige tillhåll för dagdrivande unga killar från mellanöstern. Dessa hänger i gäng, stirrar på folk, gapar, stör ordningen och antagligen utför de sina dagliga kriminella aktiviteter eftersom vanliga svenskar som vanligt, inte orkar/vill/vågar bry sig.

När man går genom Mittpunkten ser man detta dagligen, unga män med främst ursprung från Mellanöstern, borde de inte vara i skolan? Lära sig svenska? Söka ett jobb? Jobba? Nej de hänger där med sina (antagligen kriminella) brushor.

https://www.op.se/logga-in/oroliga-f...e-vaga-ingripa

Två föräldrar till tonårspojkar beskriver i artikeln om historien kring hur deras barn blivit misshandlade. Dessa föräldrar är två skilda familjer och händelser och antagligen är mörkertalet stort, det har dessutom blivit en stor fråga när St*phen J*rand själv svarar så här.

Vad behöver göras?

– Jag anser att man måste vara ganska hårdhänt för att bryta ett sånt här beteende, annars riskerar vi att dessa ungdomar kommer utgöra en rekryteringsbas till framtida kriminalitet. Det gäller att sätta in tidiga åtgärder. Socialtjänsten är kompetenta och jag hoppas att de känner att de har rätt resurser för att hantera det här.


Mamman till en av de misshandlade pojkarna beskriver situationen att dennes pojke blivit misshandlad på Mittpunkten. Förvånande?
Samt att hon pratat med en av förövarnas mamma om saken, och förövarens mamm undrade varför hon polisanmält? Inte direkt svensk uppfostran eftersom man i Sverige är väldigt noga med vad ens barn gör..

Föräldrarna till de misshandlade barnen söker efter lösningar t ex "dagvandrande" vuxna. Som resten av PK-Sverige vågar man inte prata om att det är en speciell grupp av personer som utför denna kriminalitet.

https://www.op.se/artikel/ostersund/...pa-stadskarnan

Handlarna i centrum är oroad över senaste tidens våld. Men de har antagligen mycket mer att säga om vad som avskräcker vanligt folk från att besöka deras affärer, och det är just dessa ungdomsgäng av utlandsfödda "ensamkommande" etc, som samlas i gäng och för oliv och ställer till besvär.


Med den här texten vill jag endast få bekräftat att det ligger till så som ingen vågar säga. De här unga killarna är den gruppen jag antar eftersom ingen i PK-media vågar säga det.
__________________
Senast redigerad av F.Hansen 2019-01-17 kl. 07:07.
2019-01-18, 07:16
  #954
Avstängd
F.Hansens avatar
https://www.op.se/artikel/ostersunds...ite-ny-for-oss

Än en gång. Jag vill inte veta enskilda identiteter utan vilka/vilken grupp som inte kan uppföra sig.
I artikeln beskrivs denna åldersstruktur i förövargängen som ett nytt fenomen i det nya och spännande Sverige.

Teori: Ensamkommande, etc från mellanöstern och afrika samlas i grupperingar utifrån etniska eller religiösa bakgrunder och tar med konflikten från mellanöstern och afrika in i skolan, på transitpunkter, stadskärnor.

Multikulti, inte alltid så roligt för dina barn.
__________________
Senast redigerad av F.Hansen 2019-01-18 kl. 07:19.
2019-01-19, 21:58
  #955
Medlem
Hatans avatar
Pojkar bör veta hur man försvarar sig.
2019-01-20, 23:22
  #956
Avstängd
F.Hansens avatar
Ok hur media och kritiker uttalar sig så är det bekräftat. Tiden då alkis X och oduglige slyngling Y skapade rabalder och rörde om i den tidlösa snöbubblan är förbi.

Visst finns de i bakgrunden men alla kaosmohammeds hörs ju värst.

Det är konstigt hur svenska killar började våldta som galningar.
Svenska killar började våldta unga tjejjer, till och med på skolan i centrala Östersund. Lärde inte feminismen dessa något alls? Vad var felet? Blev de unga pojkarna inte tillräckligt fittpiskad i förskolan och på fritids?

Sen började de svenska pojkarna att misshandla varandra också. Steget värre än svensk snällmobbning till regelrätt misshandel.

Den svenske mannen har blivit helt galen..?

De som vet, vet.

Fyfan.
2019-01-21, 23:17
  #957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
https://www.op.se/artikel/ostersunds...ite-ny-for-oss

Än en gång. Jag vill inte veta enskilda identiteter utan vilka/vilken grupp som inte kan uppföra sig.
I artikeln beskrivs denna åldersstruktur i förövargängen som ett nytt fenomen i det nya och spännande Sverige.

Teori: Ensamkommande, etc från mellanöstern och afrika samlas i grupperingar utifrån etniska eller religiösa bakgrunder och tar med konflikten från mellanöstern och afrika in i skolan, på transitpunkter, stadskärnor.

Multikulti, inte alltid så roligt för dina barn.

Verkar vara väldigt många afghaner som hänger i Östersunds centrum. Kan det vara så att Östersund fått äran att handskas med en ovanligt stor andel utav de 9000 fina unga afghaner som skulle ha utvisats men som fick amnesti? Vill passa på att tacka regering och kommun för all ökad misshandel, tilltagande droghandel och sexuella övergrepp som gjort Östersund till en så spännande stad. Sambon och dottern vågar inte gå ut ensamma på stan. Och tusen tack även alla ni som röstat för detta!!
2019-01-23, 11:07
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Verkar vara väldigt många afghaner som hänger i Östersunds centrum. Kan det vara så att Östersund fått äran att handskas med en ovanligt stor andel utav de 9000 fina unga afghaner som skulle ha utvisats men som fick amnesti? Vill passa på att tacka regering och kommun för all ökad misshandel, tilltagande droghandel och sexuella övergrepp som gjort Östersund till en så spännande stad. Sambon och dottern vågar inte gå ut ensamma på stan. Och tusen tack även alla ni som röstat för detta!!
Jag skulle tro att alla våldshandlingarna som drabbar Östersundsborna beror på att utlänningarna ser vilket skit Östersundsborna är. Östersundsborna är inte normala på något som helst sätt. DE är högfärdiga, sura och negativa. Förmodligen handlat det om att de nu drabbats av karma, alltså gudomlig rättvisa.
2019-01-23, 22:45
  #959
Medlem
har mann mööjligheten och tillräckligt inanför pannbenet så håller man sig utanför stadskärnan som ungdom i östersund. men alla har inte den möjligheten, tex ingen eget boende, och då dras man in i multi kulti helvetet som blomstrar där.
det är ena jäkla avstånd i jämtland oxå. massor av ungdommar utanför östersund går i gymnasie etc här, lätt att man då hamnar mellan stolarna i flera avsenden.
2019-01-27, 09:55
  #960
Medlem
Hittar inte inlägget men tyckte någon skrivit något om Cape?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback