2019-01-03, 21:15
Medlem
Tjack när kan man sova efter liten dos.

Tjena alla säger olika när det gäller hur tidigt man kan antar att det har med dos att göra. Därför undrar jag när skulle man kunna sova om man kör 0.1 första gången och om man har lite röka också.
Citera
2019-01-03, 21:17
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullHeltGitti
Tjena alla säger olika när det gäller hur tidigt man kan antar att det har med dos att göra. Därför undrar jag när skulle man kunna sova om man kör 0.1 första gången och om man har lite röka också.
Berors ju på vid vilken tag du intar substansen, men 0.1 så lär du i vilket fall sova gott på kvällen.
Citera
2019-01-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Berors ju på vid vilken tag du intar substansen, men 0.1 så lär du i vilket fall sova gott på kvällen.

Typ runt kl 11 troru man kmr kunna sova runt kl 4-5?
Citera
2019-01-03, 21:33
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Typ runt kl 11 troru man kmr kunna sova runt kl 4-5?
11 på förmiddagen eller kvällen? Kvällen, Nope. Förmiddagen, definitivt. Ifall 4-5 är på morgonen.
Citera
2019-01-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
11 på förmiddagen eller kvällen? Kvällen, Nope. Förmiddagen, definitivt. Ifall 4-5 är på morgonen.

Tänkte nu 11 på kvällen. När troru man skulle lyckas sommna isåfall? Har röka som sänker mig rätt rejält då jag inte brukar röka ofta.
Citera
2019-01-03, 21:40
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Tänkte nu 11 på kvällen. När troru man skulle lyckas sommna isåfall? Har röka som sänker mig rätt rejält då jag inte brukar röka ofta.
Röka hjälper inte speciellt mkt när det är röka vs tjack, iallfall på mig.
Hade inte tagit på kvällen, då det är osäkert ifall du ens kommer kunna sova framåt 8-9 tiden på morgonen. Men 0,1g är jävligt låg dos, så du får avgöra själv. Rekommenderar dig till att vänta till imorgon bitti.
Citera
2019-01-03, 21:40
Medlem
Du säger att alla säger olika. Vad får dig att tro att i just den här tråden kommer det enda sanna svaret?

Man dör inte av lite sömnbrist. Se bara till att du har en dag eller två ledigt efteråt så slipper du fundera över sådana saker. Som med så många andra substanser så är det individuellt från person till person.
Citera
2019-01-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Du säger att alla säger olika. Vad får dig att tro att i just den här tråden kommer det enda sanna svaret?

Man dör inte av lite sömnbrist. Se bara till att du har en dag eller två ledigt efteråt så slipper du fundera över sådana saker. Som med så många andra substanser så är det individuellt från person till person.

Tänkte mera att det kanske har med dosering att göra.
Citera
2019-01-03, 22:02
Medlem
st33rs avatar
Kör du 0,1, för första gången och det är acceptabel normal kvalitet så skulle jag säga 6-8 timmar efter sista linan tidigast
Citera
2019-01-03, 22:07
Medlem
Det är en jävligt låg dos. Är det bara för att hålla dej pigg inatt? Vänta annars till ett bättre tillfälle och braka på ordentligt.
Att bomba håller längre än att snorta.
Citera
2019-01-03, 22:22
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Tjack när kan man sova efter liten dos." infogad./mod
Citera
2019-01-04, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Det är en jävligt låg dos. Är det bara för att hålla dej pigg inatt? Vänta annars till ett bättre tillfälle och braka på ordentligt.
Att bomba håller längre än att snorta.
En vän bjöd för jag var lite nyfiken så ville bara ta lite för att testa. Tog de runt halv 11 och känner typ ingen skillnad alls antar misstänker att det är pågrund av tolerans från Elvanse. Blir att köra på rejält någon annan gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in