Citat:
Ursprungligen postat av
FullHeltGitti
En vän bjöd för jag var lite nyfiken så ville bara ta lite för att testa. Tog de runt halv 11 och känner typ ingen skillnad alls antar misstänker att det är pågrund av tolerans från Elvanse. Blir att köra på rejält någon annan gång!
Då har du med andra ord ADD/ADHD?
Du blir inte speedad som normalt folk blir av tjack. Du behöver större dos för att få effekt. Men fortfarande ett annurlunda rus.
Har själv ADHD och peta i mej massa tjack i ungdomen.