Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Du har vare sig bildning eller intelligens nog att ens begripa vad jag talar om. Ändå uppfattar jag dig som något över genomsnittet vad gäller svenska kvinnor. Det säger ju en del...
Nej, våld är inte enda sättet att kuva kvinnor. Det är däremot ett av de tillgängliga sätten. Islamister och kriminella lär vara duktiga på det. Den sort som dina medsystrar älskar. Det går utmärkt att kuva kvinnor genom att riva upp välfärdssystemet också, för ni klarar ju inte av att stå på egna ben.
Kvinnor som grupp är ju fördjävliga. Det vet du själv innerst inne. Särskilt om de får för stor makt och inflytande. Som barn ungefär.
Ja, det framstår som att du är smått bortskämd, korkad och naiv. Du har aldrig tvingats se sanningen i vitögat. Det är ganska sannolikt att du och dina medsystrar kommer att bli tvungna att göra det.
Citat:
Kvinnor som grupp är ju fördjävliga. Det vet du själv innerst inne. Särskilt om de får för stor makt och inflytande. Som barn ungefär.
Håller inte med. Vissa kvinnor liksom vissa män är förjävliga. Jag känner många både kvinnor och män som absolut inte är förjävliga. Och vet att många andra känner många också. Så att säga så som du gör här, det är helt enkelt fel enligt all logisk slutledningsförmåga.
Däremot, de kvinnor som är förjävliga och sabbar för samtliga, är just radikalPK-feministerna som gaggar om onödigheter och försöker ta bort manlighet från samhället.
Det går inte, manlighet behövs, ingen tvekan om det.
Citat:
Ja, det framstår som att du är smått bortskämd, korkad och naiv. Du har aldrig tvingats se sanningen i vitögat. Det är ganska sannolikt att du och dina medsystrar kommer att bli tvungna att göra det.
Bortskämd? Ja troligvis. Känner mig priveligierad.
Naiv? Kanske lite förr i tiden, gällande män i synnerhet.
Korkad? Absolut inte. Tvärtom.
Det fetade. Om så sker, så ska jag villigt erkänna för mig själv att du hade rätt. Men nu är det så att jag har lite större tilltro till män som grupp i vårt land än vad du har till kvinnorna. Jag är inte orolig, jag har fullt förtroende för att svenska män kommer stå upp för sina svenska kvinnor när det blåser.
Inte alla såklart, men tillräckligt många. För du vet, det finns fortfarande lojalitet kvar, även om inte du känner den.
Så, trots alla otrevligheter från din sida, och min förvisso, tänker jag nu önska dig ett Gott Nytt År! Hoppas det blir ett bra sådant.