2018-12-31, 09:03
Medlem
Lekbarns avatar
Go Asian my friends Filippinska damer e underbara, sköter hemmet, är mycket familjekära och arbetsamma och gör rätt för sig. Inte som thailändskorna som mest filar naglarna och drar dig på pengar. De är Kristna med samma värderingar som oss med mycket liknade kultur tack vare jänkarnas närvaro här och amerikaniseringen utav landet.
Citera
2018-12-31, 09:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Go Asian my friends Filippinska damer e underbara, sköter hemmet, är mycket familjekära och arbetsamma och gör rätt för sig. Inte som thailändskorna som mest filar naglarna och drar dig på pengar. De är Kristna med samma värderingar som oss med mycket liknade kultur tack vare jänkarnas närvaro här och amerikaniseringen utav landet.

Kvinnor jag känner full respekt för. De älskar kärnfamiljen och traditionella könsroller. De avskyr även abort och kvinnlig lösaktighet.
Citera
2018-12-31, 09:15
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kvinnor jag känner full respekt för. De älskar kärnfamiljen och traditionella könsroller. De avskyr även abort och kvinnlig lösaktighet.

Yes!
Slampor har mycket dåligt anseende här. Asiatiska män är generellt rätt sviniga, har älskarinnor helt öppet och spenderar alla pengar på dessa samt på barbrudar och sprit.

Västerländska män anses vara bättre på den fronten . Alltså är vi eftertraktade utav fler skäl än vårt utseende, pass och gener ( alla filmstjärnor här är 50% Filippinska och 50% Västerländska.)
Citera
2018-12-31, 09:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Yes!
Slampor har mycket dåligt anseende här. Asiatiska män är generellt rätt sviniga, har älskarinnor helt öppet och spenderar alla pengar på dessa samt på barbrudar och sprit.

Västerländska män anses vara bättre på den fronten . Alltså är vi eftertraktade utav fler skäl än vårt utseende, pass och gener ( alla filmstjärnor här är 50% Filippinska och 50% Västerländska.)

Jag skulle utan vidare kunna inleda en seriös relation med rätt filipinsk kvinna. Att de är små och smäckra i kroppen gör inte saken sämre!

Det ännu lättare att överge svenska kvinnor när man har fina alternativ som dessa.
Citera
2018-12-31, 09:31
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Jag skulle utan vidare kunna inleda en seriös relation med rätt filipinsk kvinna. Att de är små och smäckra i kroppen gör inte saken sämre!

Det ännu lättare att överge svenska kvinnor när man har fina alternativ som dessa.

Vad väntar du på! Kom ner 😀 Jag bor för tillfället i Tacloban , stad på 300 000 pers. Inga västerläningar utom mig i stort sätt och jag trivs hur bra som helst, mycket hög standard på matutbudet, finns stora köpcentrum med amerikanska matkedjor som inte ens finns i Sverige här får du en middag för 16-30 kr (Big Mc Co för 30 kr). Folk talar generellt bättre engelska än många i Sverige och alla är super trevliga här. Filippinarna är mycket kända för sin vänlighet och öppenhet
Mycket lätt att träffa en seriös tjej här, min fästmö träffade jag dock i min hemstad.

Sorry for ot men jag lägger fram ett alternativ till svenskorna .
Senast redigerad av Lekbarn 2018-12-31 kl. 09:43.
Citera
2018-12-31, 11:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har ingenting emot att naiva, självupptagna kvinnor hamnar i islamisternas och våldtäktsmännens garn. Det stämmer. Detta eftersom jag övergivit den typen av kvinnor såväl psykiskt som fysiskt. Känner noll empati med dem.

Varför behöver du upprepa detta gång på gång då? Bara överge Sverige, så är saken utagerad.
Talk is cheap..
Citera
2018-12-31, 11:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej men herregud att erkänna att flickor faktiskt anstränger sig och gör bra ifrån sig...... då är man ju en "cuck"....... Eller vad fan det nu är idioterna kallar knullbara män.

Men tror du verkligen att de lever i denna verklighet de beskriver här? Jag har svårt att tro att de kan göra det, hur jävla dum man än må vara. Jag menar, man ser ju verkligheten omkring sig. Jag ser massor av familjer som består av svenska män och kvinnor, så detta tramset att svenska män skulle ha övergett kvinnor i Sverige är så långt från verkligheten nånting kommer.
De som övergett svenska kvinnor är de som inte klarar av att prerstera någonting utifrån sin roll som man. De som vill ha en kvinna på silverfat enbart i egenskap att de är en man. Inte ska de behöva prestera någonting själv.

Att dessa män inte finner en svensk kvinna är inte särskilt underligt, och då blir det kvinnor från utlandet som är i mer behövande positioner i form av ekonomisk "utsatthet". Så de skaffar en kvinna som främst är intresserad av deras plånbok (förståeligt utifrån hennes perspektiv kanske), men samtidigt spär dessa männen på sitt självförakt och bekräftar tesen om att "kvinnor är bara ute efter pengar".
Undrar om de ser detta själv? Undrar om de nånsin kan respektera sin fru som de betalt för?
Jag vill poängtera att jag inte ser ner på kvinnor från andra länder som vill byta upp sig till ett bättre liv. Det är ju inte heller dessa kvinnor som sitter här och gormar om hur vidriga män är som betalar för kvinnor. Utan i vanlig ordning, är det männen som själv har det mest tvivelaktiga beteendet, som sitter och gormar om andra människor.
Citera
2018-12-31, 12:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men tror du verkligen att de lever i denna verklighet de beskriver här? Jag har svårt att tro att de kan göra det, hur jävla dum man än må vara. Jag menar, man ser ju verkligheten omkring sig. Jag ser massor av familjer som består av svenska män och kvinnor, så detta tramset att svenska män skulle ha övergett kvinnor i Sverige är så långt från verkligheten nånting kommer.
De som övergett svenska kvinnor är de som inte klarar av att prerstera någonting utifrån sin roll som man. De som vill ha en kvinna på silverfat enbart i egenskap att de är en man. Inte ska de behöva prestera någonting själv.

Att dessa män inte finner en svensk kvinna är inte särskilt underligt, och då blir det kvinnor från utlandet som är i mer behövande positioner i form av ekonomisk "utsatthet". Så de skaffar en kvinna som främst är intresserad av deras plånbok (förståeligt utifrån hennes perspektiv kanske), men samtidigt spär dessa männen på sitt självförakt och bekräftar tesen om att "kvinnor är bara ute efter pengar".
Undrar om de ser detta själv? Undrar om de nånsin kan respektera sin fru som de betalt för?
Jag vill poängtera att jag inte ser ner på kvinnor från andra länder som vill byta upp sig till ett bättre liv. Det är ju inte heller dessa kvinnor som sitter här och gormar om hur vidriga män är som betalar för kvinnor. Utan i vanlig ordning, är det männen som själv har det mest tvivelaktiga beteendet, som sitter och gormar om andra människor.

Är det några som får saker serverat på silverfat så är det bortskämda svenska kvinnor, som sedan dessutom har mage att vara otacksamma mot de vita män som gjort allt möjligt.

Mig lurar du inte. Du känner oro och indignation, för du vet att det jag säger är sant. Annars skulle du inte ägna dig åt ditt neurotiska fruntimmerstjatter i tråden. Samhällskontraktet håller på att slitas itu. Det gäller också samhällskontraktet mellan svenska män och svenska kvinnor.

Sedan när är inte svenska kvinnor intresserade av mäns plånböcker? De får 4 MKR under en livstid via skatter och transfereringar från män (bevis finns länkat i annan tråd i detta forum). Sedan spottar slynorna män i ansiktet som tack. Ni är svagpresterande och har bara bytt ut beroendet av maken till ett beroende av staten.

Ni lever på mäns skattepengar och då är det lätt att vara uppkäftiga. I framtiden kommer ni att få plocka skorpsmulor och prostituera er för att få mat på bordet. De muslimska gökungarna knuffar nämligen bort svenska kvinnor från moder Sveas allt mer sinande spene.

Är ni starka säger ni? Stå då för fan på era egna ben! För snart är ni på egen hand.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-12-31 kl. 12:36.
Citera
2018-12-31, 12:58
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Att du bara kan med. Det är satan ta mig nåt av de värsta ynkryggar till män en har skådat, som sitter här och raljerar som du och Wordwarrior gör.
Tror ni evolutionen har tagit sig fram på grund av såna som er?
Skäms!
Vad förvånad jag är att även du dillar om revolutionen.
Då är det dags även för mig att ansluta mig till herrarna som talat före.
Jag är mäkta trött på dessa självrättfärdigade kvinnor som tror att de kan diktera allt för oss och inte inser att det är en förhandling.
Ni kan göra kaos med det nya herrefolket sen...
Citera
2018-12-31, 13:19
Medlem
Citat:
"Svennebrudar"? Snälla, mina vänner är inga svennebrudar. Vi är svenska kvinnor, tack.
Jag skulle säga att det är olika. Vet två kvinnor som är riktiga PK-gurus.
I övrigt skulle nog de hålla med mig om att det är helt fel att skriva en sån artikel som#inteerkvinna
Sen när är du lättkränkt Moment22

Håller du med om bilden som som målas upp av svenska kvinnor här på Flashback?
Citera
2018-12-31, 13:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Sen när är du lättkränkt Moment22

Håller du med om bilden som som målas upp av svenska kvinnor här på Flashback?

Vilken bild menar du? Bilden som WW målar upp i denna tråd? Nej överhuvudtaget inte.
Citera
2018-12-31, 13:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Är det några som får saker serverat på silverfat så är det bortskämda svenska kvinnor, som sedan dessutom har mage att vara otacksamma mot de vita män som gjort allt möjligt.

Mig lurar du inte. Du känner oro och indignation, för du vet att det jag säger är sant. Annars skulle du inte ägna dig åt ditt neurotiska fruntimmerstjatter i tråden. Samhällskontraktet håller på att slitas itu. Det gäller också samhällskontraktet mellan svenska män och svenska kvinnor.

Sedan när är inte svenska kvinnor intresserade av mäns plånböcker? De får 4 MKR under en livstid via skatter och transfereringar från män (bevis finns länkat i annan tråd i detta forum). Sedan spottar slynorna män i ansiktet som tack. Ni är svagpresterande och har bara bytt ut beroendet av maken till ett beroende av staten.

Ni lever på mäns skattepengar och då är det lätt att vara uppkäftiga. I framtiden kommer ni att få plocka skorpsmulor och prostituera er för att få mat på bordet. De muslimska gökungarna knuffar nämligen bort svenska kvinnor från moder Sveas allt mer sinande spene.

Är ni starka säger ni? Stå då för fan på era egna ben! För snart är ni på egen hand.

Du, läs igenom dina inlägg, och återkom sen vem det är som står för det neurotiska jiddret. Bara för att jag synar din bluff behöver du inte bli så uppjagad. Bara det att du ser kvinnor som svagpresterande, inte ser deras roll i samhällen genom historien, är så jävla korkat så att jag tvekar på om det ens är lönt att fortsätta en diskussion med nån som dig. Du visar verkligen bottenskrapet av män genom dina inlägg.

Nu är det så att det enda sättet män kan kuva kvinnor på är genom att använda våld. I övrigt hade kvinnor klarat sig även om du inte hade betalt dina surt förvärvda skattepengar. Kvinnor är nämligen människor som kan tänka, agera, alltså utföra arbete. Så de som lever på skattefinansierade löner hade arbetat även om inte staten stått för lönen, fast i privata näringslivet istället.

Men visst, män hade kunnat styra över kvinnor med våld, p.g.a fysik. Ingenting annat. Nu förstår dock de flesta män att detta inte är önskvärt, utan snarare enormt ynkligt. Mäns generella påstådda enorma mentala kapacitet är ju bevisat inte så fantastisk som den framställts genom tiderna. Det ser vi ideligen exempel på i samhället. Även FB är ett bevis på detta, du med flera hade annars inte suttit som små barnrumpor här och viftat med näbbar och klor för att sprida hur förjävliga alla kvinnor är.
Du fattar själv hur det framstår va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in