2015-05-06, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Vilket bra jäkla inlägg. Du borde verka som inspiratör eller talare.

Från hjärtats djup - stort stort tack!

Trevligt o givande att - precis som feministerna gör - bonda med likasinnade. Vi vet vad vi pratar om, och så också de till viss del - däremot utförandet.................................
Senast redigerad av gudrunslidhitler 2015-05-06 kl. 04:56.
Citera
2015-05-06, 06:23
Medlem
Finns poäng i det trådstartaren säger. Dock ska man aldrig dra alla över en o samma kam Alla är olika oavsett ursprung
Citera
2015-05-06, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
ursäkta? jag vill inte ens skriva med dig äckel men om man ska överge dom för att man tycker dom är dåliga har man nog inte ens gett dom en riktig chans, kanske några få dåliga bara eller någon det inte funkade med..
Troll som sagt.
Citera
2015-05-06, 13:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Var söker man jobb på din offerkoftafabrik?
Vad har du träffat för slon egentligen?

Jag lever, som etnisk svensk kvinna med en etnisk svensk man, och det går då fan ingen nöd på honom, skulle aldrig ens tänka taken att behandla honom som du nämner i din TS.

Jag behöver däremot ingen jävla efterbliven feminism för att kunna leva i ett jämställt samhälle, min sambo håller med om att feminister suger aidsfitta, större jävla nytta gör de inte!
Citera
2015-05-06, 13:39
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Troll som sagt.
okej, ledsen att jag inte kunde bekräfta dina vanföreställningar, men det gör mig inte till ett troll

Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf

Kan du utveckla? Min gissning du är tjej som har haft många aggressiva pojkvänner, låter lite så? Men rätta mej om jag har fel.
nej jag har inte haft några aggressiva pojkvänner, mer när man diskuterar om feminism o så som folk är aggressiva, framförallt män

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
1. Du känner mig inte.

2. Vad har det med topic att göra?
svarar på det du skriver så

allt

Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Kanske därför att det du avger och begär tillbaka är "fejkat".

nope
Citera
2015-05-06, 14:34
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrunslidhitler
Härligt inlägg!

Håller med om det du menar o känner. Gällande G.S. så tjänar det, precis som du säger, som en förklaring, men ingen ursäkt. Den skadan som hon har åsamkat detta landet - den är kopiös.

Jag drar ofta paralleller till nazismen, när det gäller feminismen. Och då skulle en feminist anfalla som bästa försvar, och tex påstå att det är väl magstarkt, då vi tex inte dödar någon, osv. (vilket de också vet att jag aldrig har eller kommer att påstå - men de har inget annat att fäkta med, och de vet att PK - för närvarande - regerar samhällsdebatten, så de kör sitt PK/offerkofterace så länge som -ismen har sitt starka fäste i landet) men det som jag och andra pekar på, det är ett antal likheter.

En självutnämnd stark ledartyp, som inte skyr några medel för att nå från A till B. I detta fallet ett försök till att bilda ett matriarkat - och som med mkt starka ord tittar på sina egna, och pekar ut "de andra/de onda" som roten till allt ont i samhället. Lydiga jugends bildar trogna ringar på vattenytan. Medvetna, (men egentligen indoktrinerade) unga tjejer dras till städerna och studerar genus-"vetenskap" finner sig en toffel till kille, som säger sig vara feminist för att få pussy/lugn o ro i hemmet - allt medan den unga tjejen känner sig duktig inför -ismen och ledaren, känner sig stark pga denna fejkade bubbla till identitet - alltså precis som unga killar söker sig till klacken, och kan sedan utföra i stort sett "vad som helst"/iaf en hel del, för man biter inte den grupp som gav en den identiteten som i unga år känns så värdefull.

På samma sätt som det i grund o botten är friskt att vara delaktig i en grupp och heja på sitt lag, så är det i grund o botten friskt med samma rättigheter för båda könen. Men sedan så kommer andra mekanismer in i bilden - och gruppdynamiken och annat berusar o skymmer sikten. Och kritiken utifrån får - iaf för ett bra tag framöver - bara effekten att gruppen enas än mer mot "fienden". Männen - respektive - etablissemanget, (när det gäller den negativa sidan med supporterkulturen).

Feministerna klagar och kritiserar allt vi män säger och gör, och Kvinnan - initierade könskriget - därför är det istället nu kvinnan som granskas med lupp - av OSS. Nu får de stå sitt kast och finna sig i att granskas med samma lupp - allt de säger och gör, stöts o blöts på precis samma sätt. Nu får de smaka på samma medicin. När de, (med G.S. i spetsen) initierade könskriget, så stod vi lite på hälarna - båda könen hade det gott tillsammans/god kommunikation - och var därför inte beredda, (eller förtjänta) på att bli attackerade så som vi blev, big time. Och då syftar jag givetvis inte på något enskilt uttalande, utan detta bygger ju på en massiv offensiv under ett antal år, och med allt manshat från kvinnohåll, så ska de inte vara frågande inför reaktionen från männen.

Men offerkoftan åker ju på när det passar för ändamålet.

Vi kunde ofta låta de ta på sig den, men inte längre - inte med en maktgalen manshatare vid rodret - nu gör tjejer/kvinnor vad som helst mot män, så länge som det gynnar kampen mot männen.

Nu kan de förvänta sig totalt motstånd på alla plan, för massor massor av år framöver.

Sorry, jag är kanske pessimist, men det motståndet du målar upp kommer nog aldrig att ske i någon större omfattning, utan det kommer nog bara bli värre och värre. Detta lilla internetmotståndet har alltid funnits, men kommer inte blir mycket mer än så. Om något så kommer det nog minska, tänk på att det har varit uppe att förbjuda icke feministiska åsikter (http://www.flashback.se/artikel/3490/antifeministiska-asikter-foreslas-bli-straffbara). Det blir inte mindre extremt, det blir bara mer och mer extremt. Jag kan faktiskt se mej en framtid där feminismen mördar män, men vägen dit kommer ske stegvis så den kommer i slutändan vara påhejad av de feministiska hjärntvättade och desperata killarna.

De stora anledningarna till varför matriarkatet, som har funnits i 1000-tals år men som nu har fått ett tydligare ansikte, bara kommer att förstärkas. Är p.g.a dels för att män är fast i könsrollen, att vara den starka och beskyddaren av kvinnan. Dessutom så har kvinnor ett enormt övertag på partnersmarknaden, så om du gör ett uppror emot kvinnor så lär du få det ännu svårare på partnersmarknaden, och det är ingen lyx normala män har råd att göra, det är en lyx kvinnor kan göra. Män måste tvingas att slåss om brödsmulor på partnersmarknaden så att göra ett uppror som anses oattraktivt i kvinnors ögon är otänkbart i nuvarande läge, glöm det. Du kan få med dej mej, men inte tillräckligt många. Den stora majoriteten kommer tvärtom försöka utnyttja det och få plus i kanten av kvinnor då de står emot vårat motstånd. Män har ingen som helst lojalitet emot andra män. Kvinnor har lojalitet emot andra kvinnor.

Saker kan givetvis hända som förändra läget. En stark ledare kan komma och få männen att gå tillsammans. Men håll inte andan för att det ska ske.
Citera
2015-05-06, 14:44
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
nej jag har inte haft några aggressiva pojkvänner, mer när man diskuterar om feminism o så som folk är aggressiva, framförallt män

Du menar att feministiska kvinnor inte kan vara aggressiva, har du exempelvis läst scum-manifestet?

Detta är flashback, här kallar folk för varandra för elaka saker hela tiden oavsett vad ämnet är. Jag skulle hålla med om om det är inte är vidare konstruktivt och leder inte till någon givande debatt att vara för aggressiv. Men då det i princip drabbar alla på flashback, så vad vill du ha sagt med det? Är det ännu ett försök att spela offer trots att det inte drabbar bara er specifikt utan alla? Att folk är otrevliga inne på flashback är ett problem, men det har inget feminismen att göra.

Sedan är du ju inte så trevlig själv då du skriver exempelvis, "klart ingen som vill bli ihop med en respektlös idiot." till andra i denna tråd.
Citera
2015-05-06, 15:36
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Du menar att feministiska kvinnor inte kan vara aggressiva, har du exempelvis läst scum-manifestet?

Detta är flashback, här kallar folk för varandra för elaka saker hela tiden oavsett vad ämnet är. Jag skulle hålla med om om det är inte är vidare konstruktivt och leder inte till någon givande debatt att vara för aggressiv. Men då det i princip drabbar alla på flashback, så vad vill du ha sagt med det? Är det ännu ett försök att spela offer trots att det inte drabbar bara er specifikt utan alla? Att folk är otrevliga inne på flashback är ett problem, men det har inget feminismen att göra.

Sedan är du ju inte så trevlig själv då du skriver exempelvis, "klart ingen som vill bli ihop med en respektlös idiot." till andra i denna tråd.
nej.

nej jag vet att jag inte är det, men försöker ge igen med samma rätt roligt. om dom är otrevliga får jag vara det med.
jag är inte den som är snäll direkt mot personer som beter sig respektlöst emot mig. det känns inte alls okej för mig.
Citera
2015-05-08, 22:57
Medlem
Flickpojkens avatar
Jag fattar inte vad problemet är?

Har aldrig varit med en tjej som inte är är feminin och behaglig efter att man knullat henne och fylt henne med sperma. Och gärna dragit henne i håret osv också .

De är er de är fel på. Man får vad man förtjänar .

Citat:
http://www.dailymail.co.uk/health/article-2190863/Semen-good-womens-health-helps-fight-depression.html

Citat:
http://www.opposingviews.com/i/health/mental-health/anxiety/sex-and-semen-can-make-woman-happier-and-healthier-study-shows

Tjejer är dessutom så känsliga för testosteron att den lilla mängd testosteron som överförs i saliven när man kysser en tjej är tillräckligt för att hon ska bli upphetsad!

you cant argue with nature!

De ligger alltså mycket i den gammal saningen att allt en del kvinnor behöver är ett ordentlig knull .
Senast redigerad av Flickpojken 2015-05-08 kl. 23:00.
Citera
2015-05-08, 23:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Jag fattar inte vad problemet är?

Har aldrig varit med en tjej som inte är är feminin och behaglig efter att man knullat henne och fylt henne med sperma. Och gärna dragit henne i håret osv också .

De är er de är fel på. Man får vad man förtjänar .

Tjejer är dessutom så känsliga för testosteron att den lilla mängd testosteron som överförs i saliven när man kysser en tjej är tillräckligt för att hon ska bli upphetsad!

you cant argue with nature!

De ligger alltså mycket i den gammal saningen att allt en del kvinnor behöver är ett ordentlig knull .

men bara ordet testosteron och börja prata om hormonoer och hur man är olika är så otroligt avtändande.

det är ju bara en lögn för att slippa lyssna på vad de säger.
Citera
2015-05-08, 23:18
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
men bara ordet testosteron och börja prata om hormonoer och hur man är olika är så otroligt avtändande.

det är ju bara en lögn för att slippa lyssna på vad de säger.

men de vet man ju som kille och e man smart ger man sej inte in på sånna ämnen utan ställer upp på spelet för allas trevnad. men i skälva verket vet ju alla hur de är egentligen ändå.

sory men vad är en lögn? ja de klart de är en lögn föresten ! haha.

och vem säger något. Fi folket som bekräftar och ger praktiska exempel på allt vetenskapen kommer fram till inom området?
Senast redigerad av Flickpojken 2015-05-08 kl. 23:23.
Citera
2015-05-08, 23:21
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
men de vet man ju som kille och e man smart ger man sej inte in på sånna ämnen utan ställer upp på spelet för allas trevnad. men i skälva verket vet ju alla hur de är egentligen ändå.

sory men vad är en lögn? ja de klart de är en lögn föresten ! haha.

jag mena en Myt. att de skulle behöva bli knullade för att sluta vara feminister, när de istället bara blir mer värre och värre feminister ju mer näring dem får från knullande

det blir ju som den enda ska undervisa den andra så antar att det är det som är det avtängande för mig iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in