2018-12-31, 13:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Vad förvånad jag är att även du dillar om revolutionen.
Då är det dags även för mig att ansluta mig till herrarna som talat före.
Jag är mäkta trött på dessa självrättfärdigade kvinnor som tror att de kan diktera allt för oss och inte inser att det är en förhandling.
Ni kan göra kaos med det nya herrefolket sen...

Skräll. Dina rätta färger visar sig med jämna mellanrum.
Citera
2018-12-31, 13:46
Medlem
gregersnegrers avatar
Problemet är det samma över hela västvärlden, och vi män får skylla oss själva för att ha låtit det gå så långt. Frågan är: är vi män nog att vända på "utvecklingen"?

" We’ve been protecting them and shielding them from these monsters for so long that they believe the monsters are not real.

The monsters are very real, and they’re coming.

Our women and weak men invited them.

We tell our children they shouldn’t talk to strangers because it’s not safe. Women are like children, and we’ve let strangers do whatever they please with them. Yes, they’re useless whores, but they’re useless whores because we allowed them to turn into useless whores. We allowed them to forfeit their utility and sterilize themselves, which removed their purpose and is a constant source of suffering for them despite how much free they claim to be when childless.

No matter how drunk they get from their endless stream of orgasms, deep inside, they suffer miserably. They see us, white men, not doing anything to stop their descent to chaos. What do you think that does to their feeble minds?

If your family saw you self-destruct without trying to stop it, you’d think they don’t care about you. That they don’t love you. That you don’t matter. That they don’t care about you."

https://dailystormer.name/graphic-video-of-backpacking-shield-maidens-beheading-posted-in-shield-maidens-mother-facebook/
Citera
2018-12-31, 14:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du, läs igenom dina inlägg, och återkom sen vem det är som står för det neurotiska jiddret. Bara för att jag synar din bluff behöver du inte bli så uppjagad. Bara det att du ser kvinnor som svagpresterande, inte ser deras roll i samhällen genom historien, är så jävla korkat så att jag tvekar på om det ens är lönt att fortsätta en diskussion med nån som dig. Du visar verkligen bottenskrapet av män genom dina inlägg.

Du har vare sig bildning eller intelligens nog att ens begripa vad jag talar om. Ändå uppfattar jag dig som något över genomsnittet vad gäller svenska kvinnor. Det säger ju en del...

Citat:
Nu är det så att det enda sättet män kan kuva kvinnor på är genom att använda våld. I övrigt hade kvinnor klarat sig även om du inte hade betalt dina surt förvärvda skattepengar. Kvinnor är nämligen människor som kan tänka, agera, alltså utföra arbete. Så de som lever på skattefinansierade löner hade arbetat även om inte staten stått för lönen, fast i privata näringslivet istället.

Nej, våld är inte enda sättet att kuva kvinnor. Det är däremot ett av de tillgängliga sätten. Islamister och kriminella lär vara duktiga på det. Den sort som dina medsystrar älskar. Det går utmärkt att kuva kvinnor genom att riva upp välfärdssystemet också, för ni klarar ju inte av att stå på egna ben.

Citat:
Men visst, män hade kunnat styra över kvinnor med våld, p.g.a fysik. Ingenting annat. Nu förstår dock de flesta män att detta inte är önskvärt, utan snarare enormt ynkligt. Mäns generella påstådda enorma mentala kapacitet är ju bevisat inte så fantastisk som den framställts genom tiderna. Det ser vi ideligen exempel på i samhället. Även FB är ett bevis på detta, du med flera hade annars inte suttit som små barnrumpor här och viftat med näbbar och klor för att sprida hur förjävliga alla kvinnor är.

Kvinnor som grupp är ju fördjävliga. Det vet du själv innerst inne. Särskilt om de får för stor makt och inflytande. Som barn ungefär.

Citat:
Du fattar själv hur det framstår va?

Ja, det framstår som att du är smått bortskämd, korkad och naiv. Du har aldrig tvingats se sanningen i vitögat. Det är ganska sannolikt att du och dina medsystrar kommer att bli tvungna att göra det.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-12-31 kl. 14:15.
Citera
2018-12-31, 14:41
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Skräll. Dina rätta färger visar sig med jämna mellanrum.
Som man raggar får man ligga.
Orsaken till mitt inhopp är att du inte ens själv vet vad du skulle vilja förbättra för kvinnor i Sverige.
Ni har allt någon människa nånsin haft. Så mycket att ni blir uttråkade och provocerar bara för att få se reaktionerna.

Ni bor i det bästa samhälle som nånsin funnits för kvinnor och flickor att leva och bo i.
Och du pratar om revolution.
Kan du förstå att det är lite provocerande, när barnen mår pissdåligt och speciellt pojkar så dåligt att de tar livet av sig?

Kan du åtminstone säga vad målet med den här revolutionen ska vara?
Vad ska ni uppnå?
Citera
2018-12-31, 16:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Som man raggar får man ligga.
Orsaken till mitt inhopp är att du inte ens själv vet vad du skulle vilja förbättra för kvinnor i Sverige.
Ni har allt någon människa nånsin haft. Så mycket att ni blir uttråkade och provocerar bara för att få se reaktionerna.

Ni bor i det bästa samhälle som nånsin funnits för kvinnor och flickor att leva och bo i.
Och du pratar om revolution.
Kan du förstå att det är lite provocerande, när barnen mår pissdåligt och speciellt pojkar så dåligt att de tar livet av sig?

Kan du åtminstone säga vad målet med den här revolutionen ska vara?
Vad ska ni uppnå?

Vad pratar du om? Jag skrev EVOLUTION. Inte revolution. Gå upp och läs inlägget igen.

Hallå, du känner väl för fasen till mig bättre än så?! Jag har väl aldrig yttrat att jag vill ha nånting mer än vad vi har idag i Sverige, vad gäller jämställdhet.
Eller jo, jag hade velat att ni slutar sitta här och svärta ner kvinnor med allt ni kan komma på. Kan jag få det som nyårspresent?

Citat:
provocerar bara för att få se reaktionerna.

Detta har du lite rätt i. Det gör kvinnor ibland. För att se hur långt man kan pressa gränserna. Men, du läste fel angående revolution.

Gott Nytt År hörru. Jag lägger ner stridsyxan för ikväll
Senast redigerad av Moment22x22 2018-12-31 kl. 16:34.
Citera
2018-12-31, 16:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du har vare sig bildning eller intelligens nog att ens begripa vad jag talar om. Ändå uppfattar jag dig som något över genomsnittet vad gäller svenska kvinnor. Det säger ju en del...

Nej, våld är inte enda sättet att kuva kvinnor. Det är däremot ett av de tillgängliga sätten. Islamister och kriminella lär vara duktiga på det. Den sort som dina medsystrar älskar. Det går utmärkt att kuva kvinnor genom att riva upp välfärdssystemet också, för ni klarar ju inte av att stå på egna ben.

Kvinnor som grupp är ju fördjävliga. Det vet du själv innerst inne. Särskilt om de får för stor makt och inflytande. Som barn ungefär.

Ja, det framstår som att du är smått bortskämd, korkad och naiv. Du har aldrig tvingats se sanningen i vitögat. Det är ganska sannolikt att du och dina medsystrar kommer att bli tvungna att göra det.

Citat:
Håller inte med. Vissa kvinnor liksom vissa män är förjävliga. Jag känner många både kvinnor och män som absolut inte är förjävliga. Och vet att många andra känner många också. Så att säga så som du gör här, det är helt enkelt fel enligt all logisk slutledningsförmåga.
Däremot, de kvinnor som är förjävliga och sabbar för samtliga, är just radikalPK-feministerna som gaggar om onödigheter och försöker ta bort manlighet från samhället.
Det går inte, manlighet behövs, ingen tvekan om det.

Citat:

Bortskämd? Ja troligvis. Känner mig priveligierad.
Naiv? Kanske lite förr i tiden, gällande män i synnerhet.
Korkad? Absolut inte. Tvärtom.

Det fetade. Om så sker, så ska jag villigt erkänna för mig själv att du hade rätt. Men nu är det så att jag har lite större tilltro till män som grupp i vårt land än vad du har till kvinnorna. Jag är inte orolig, jag har fullt förtroende för att svenska män kommer stå upp för sina svenska kvinnor när det blåser.
Inte alla såklart, men tillräckligt många. För du vet, det finns fortfarande lojalitet kvar, även om inte du känner den.

Så, trots alla otrevligheter från din sida, och min förvisso, tänker jag nu önska dig ett Gott Nytt År! Hoppas det blir ett bra sådant.
Citera
2018-12-31, 18:42
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Vad pratar du om? Jag skrev EVOLUTION. Inte revolution. Gå upp och läs inlägget igen.

Hallå, du känner väl för fasen till mig bättre än så?! Jag har väl aldrig yttrat att jag vill ha nånting mer än vad vi har idag i Sverige, vad gäller jämställdhet.
Eller jo, jag hade velat att ni slutar sitta här och svärta ner kvinnor med allt ni kan komma på. Kan jag få det som nyårspresent?

Detta har du lite rätt i. Det gör kvinnor ibland. För att se hur långt man kan pressa gränserna. Men, du läste fel angående revolution.

Gott Nytt År hörru. Jag lägger ner stridsyxan för ikväll
Du har rätt, det står evolution.
Jag får ta en vända till ett hörn och ta på mig dumstruten men jag håller fast vid ett grundläggande problem "vi" har när vi diskuterar.
Du har svårt att hålla dig själv utanför den kritik jag har mot feminister.
Du tror att det handlar om kvinnor generellt.

Det gör det inte.
Nu höjer vi våra glas och tar nyår, med festligheter, god mat och umgänge.

Jag har en massa brudar här som ska underhållas och få sig att känna sig vackra, lyckade och framgångsrika och för det räcker ofta min närvaro och väl valda kylda drycker.
Citera
2019-01-02, 02:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Samtidigt så har ju sexköpen gjort mig helt oberoende av svenska kvinnor. Vad trångsynta människor som du anser om sexköp skiter jag fullständigt i. Det är skönt att knulla unga snygga tjejer även när man är "gubbe!" Mycket bättre än med tanterna! En fin liten hobby!

Så det lutar nog mot att jag är ganska uppfylld av mig själv...

Men att "tanterna" ser till att få ung uthållig arabkuk det pallar du inte.

Då blir du alldeles till dig och sitter och kräker på Flashback så gamla fläsket dallrar.

Du är ett perfekt exempel på det manliga hyckleriet och arrogansen. Jag hoppas för övrigt att din fru vet om att ni lever i ett öppet förhållande så att hon också kan gå ut och få sig lite ungkuk.
Citera
2019-01-02, 02:40
Medlem
Jenny9s avatar
Felpost
Senast redigerad av Jenny9 2019-01-02 kl. 02:58.
Citera
2019-01-02, 02:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Kvinnor jag känner full respekt för. De älskar kärnfamiljen och traditionella könsroller. De avskyr även abort och kvinnlig lösaktighet.

Alltså jag blir fan inte klok på dig. Du vill ha kärnfamilj och traditionella könsroller. Kvinnor, enligt dig, ska helst avsky abort och kvinnlig lösaktighet.

Jag tolkar det som att hon ska acceptera att du går på bordell och knullar runt som den byracka du är. Hon är kvinnlig skir och ödmjuk, håller hemmet top notch, uppfostrar barnen, håller dem hela och rena. Hon ler förlåtande mot sin lilla hund (du/maken) som ibland kommer hem med "loppor" och måste gå på antibiotika kur.

Kan du någonstans i din hjärnas innersta kanske möjligtvis förstå att såna kvinnor är få och att faktiskt, de absolut allra flesta kvinnor ser ner på en sådan man och känner ingen respekt gentemot en sådan man.

Kvinnor kände ingen respekt för sina horor till män förr när de var ekonomiskt beroende av dem, men var tvungna att stanna för att inte hamna på gatan, förlora sina barn och ses på som en smutsig hora.

Men du skulle vilja leva i ett äktenskap där frun ler vänligt mot dig, men kräker bakom ryggen på dig och är olycklig 24/7?

Vad fan är ett fint hus eller saker värda när man lever med en smutsig hund som inte respekterar en? (så kommer frun att resonera).
Senast redigerad av Jenny9 2019-01-02 kl. 03:04.
Citera
2019-01-02, 13:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Alltså jag blir fan inte klok på dig. Du vill ha kärnfamilj och traditionella könsroller. Kvinnor, enligt dig, ska helst avsky abort och kvinnlig lösaktighet.

Jag tolkar det som att hon ska acceptera att du går på bordell och knullar runt som den byracka du är. Hon är kvinnlig skir och ödmjuk, håller hemmet top notch, uppfostrar barnen, håller dem hela och rena. Hon ler förlåtande mot sin lilla hund (du/maken) som ibland kommer hem med "loppor" och måste gå på antibiotika kur.

Kan du någonstans i din hjärnas innersta kanske möjligtvis förstå att såna kvinnor är få och att faktiskt, de absolut allra flesta kvinnor ser ner på en sådan man och känner ingen respekt gentemot en sådan man.

Kvinnor kände ingen respekt för sina horor till män förr när de var ekonomiskt beroende av dem, men var tvungna att stanna för att inte hamna på gatan, förlora sina barn och ses på som en smutsig hora.

Men du skulle vilja leva i ett äktenskap där frun ler vänligt mot dig, men kräker bakom ryggen på dig och är olycklig 24/7?

Vad fan är ett fint hus eller saker värda när man lever med en smutsig hund som inte respekterar en? (så kommer frun att resonera).

Väl talat.
Det är just så att de män som förespråkar kvinnors roll förr i tiden och talar så varmt om hur mycket bättre det var förr missar den lilla detaljen fullständigt.
Det var bra för mannen, inte kvinnan. Eftersom mannen om han ville gick ut och behagade sina lustar medan kvinnan blev skändad om hon gjorde samma lär det definitivt inte ha varit bättre för kvinnor förr.
Jag är själv lite konservativ inom vissa områden och jag förespråkar inte lösaktighet, för någon. Skillnaden är ju att jag inte anser det vara ok varesig för varken kvinna eller man.

Jag tänker att de män som idag är av dessa åsikter vi talar om, är helt enkelt egoistiska losers. De vill ha allt men inte ge nånting själv. Dessutom trampar de gärna på andra. Empatin är som bortblåst.
Egentligen bara att lämna på skrothögen eftersom de inte kommer att få något medhåll i västvärlden, varesig idag eller om 20 år.
Vidrigt är vad det är.
Citera
2019-01-02, 14:34
Medlem
Citat:
Väl talat.
Det är just så att de män som förespråkar kvinnors roll förr i tiden och talar så varmt om hur mycket bättre det var förr missar den lilla detaljen fullständigt.
Det var bra för mannen, inte kvinnan. Eftersom mannen om han ville gick ut och behagade sina lustar medan kvinnan blev skändad om hon gjorde samma lär det definitivt inte ha varit bättre för kvinnor förr.
Jag är själv lite konservativ inom vissa områden och jag förespråkar inte lösaktighet, för någon. Skillnaden är ju att jag inte anser det vara ok varesig för varken kvinna eller man.

Jag tänker att de män som idag är av dessa åsikter vi talar om, är helt enkelt egoistiska losers. De vill ha allt men inte ge nånting själv. Dessutom trampar de gärna på andra. Empatin är som bortblåst.
Egentligen bara att lämna på skrothögen eftersom de inte kommer att få något medhåll i västvärlden, varesig idag eller om 20 år.
Vidrigt är vad det är.

I ett perspektiv handlar det beteendet om några få år. En majoritet av männen har aldrig kunnat gå till prostituerade eller göka runt på annat sätt. All tid gick åt till att få pengar och mat till överlevnad. Tittar vi på 1500-, 1600- samt 1700-talet kunde adeln skaffa sig frillor (älskarinnor). All dokumentation visar dock att fruarna var precis lika lösaktiga som männen. Så den teorin med mannen ute och knullar runt medan kvinnan stod vid spisen handlar på sin höjd om 20 år av vår historia.

Jag kan tolka dig fel, men att vara för kärnfamiljen är ingen egoistisk tanke. Barnen fick en bättre uppfostran och färre föll mellan stolarna än idag. Barn förr hade en starkare identitet än idag. Att vara för kärnfamiljen handlar om omtanke om barnen, inte ett incitament att knulla runt medan frugan är hemma. Att en del män beter sig som svin innebär inte att grundidén är kass. Hemmafruar som knullade runt var ju inte helt ovanligt det heller. Finns ju till och med en hel kategori i porren som skildrar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in