2018-12-31, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är ingen som har försökt misskreditera JB men hennes tidigare försök att muta en krogvakt med 10 000 kr för att denne skulle låta henne gå innan polisen kom indikerar en gränslös personlighet som kan hitta på i princip vad som helst. Hon kan inte ens erkänna att hon är en lögnhals och det innebär att hennes trovärdighet ligger på en bottennivå.

Vad är egentligen värst? Att komma med skamliga förslag som GS och försöka tjata till sig någon form av sexuell samvaro eller bruka kokain som i sin tur bara gynnar den organiserade brottsligheten och knarkmaffian för vi ska ha i minnet att det här är en väldigt smutsig hantering som vållar ett antal dödsoffer runt om i världen varje år.

GS intensiva uppvaktning kan knappast betecknas som århundradets brott utan känns mer ett sexuellt ofredande. JB:s del i det hela kan man dessutom diskutera, den där damen har inte rent mjöl i påsen, det är då en sak som är säker.

Att en 58- årig man begår två våldtäkter under samma natt mot en 26-årig kvinna är mycket mer allvarligt än det du beskriver.
Citera
2018-12-31, 16:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Jag har fortfarande inte förstått vad det är ni tänker att JB skulle tjäna på att ljuga om det här

Googlade inte JB på skadestånd för våldtäkt?

Och varför skulle hon inte kunna ljuga igen? Hon har ju ljugit förut i rättsliga sammanhang när hon åkte fast för kola?
Citera
2018-12-31, 16:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Att en 58- årig man begår två våldtäkter under samma natt mot en 26-årig kvinna är mycket mer allvarligt än det du beskriver.

Var du plats och såg honom våldta? Du verkar vara så säker på detta? Hur kommer det sig?
Citera
2018-12-31, 17:23
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:

Och varför skulle hon inte kunna ljuga igen? Hon har ju ljugit förut i rättsliga sammanhang när hon åkte fast för kola?
Finns det någon dag det skulle falla sig naturligt att googla på skadestånd för våldtäkt så borde det vara dagen efter att man blivit våldtagen så jag har svårt att se hur det kan hållas emot henne.
Citera
2018-12-31, 19:27
Medlem
Citat:

Ser du ingen skillnad på att åka fast för något och själv ringa polisen? Klart man ljuger när man åker fast, man nekar tills de har bevis eller så håller man tyst. Finns ingen anledning att erkänna något.

Igen, vad skulle hon tjäna på det här? Menar du att ett eventuellt skadestånd är mer värt än kontakter inom branschen hon kan få via Monika? JB verkar ju ändå satsa rätt hårt på att "bli någon", då är väl polare med Monika en rätt bra referens, eller?
Citera
2018-12-31, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Finns det någon dag det skulle falla sig naturligt att googla på skadestånd för våldtäkt så borde det vara dagen efter att man blivit våldtagen så jag har svårt att se hur det kan hållas emot henne.

Jag håller med faktiskt, ser inget märkligt med det. Hon var väl helt inne i det som nyss hänt och googlade det hon kom och tänka på
Citera
2018-12-31, 22:46
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wEjPK5/det-ar-skont-att-ha-landat-i-sig-sjalv

Jag kommer ärligt talat inte ihåg om vi har diskuterat denna artikeln. Det står att Glenn jobbade inom byggbranschen tidigare. Var och som vad?
Citera
2019-01-01, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wEjPK5/det-ar-skont-att-ha-landat-i-sig-sjalv

Jag kommer ärligt talat inte ihåg om vi har diskuterat denna artikeln. Det står att Glenn jobbade inom byggbranschen tidigare. Var och som vad?
Det var väl snickare han var inom byggbranschen har jag för mig att han var.
Citera
2019-01-01, 01:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag håller med faktiskt, ser inget märkligt med det. Hon var väl helt inne i det som nyss hänt och googlade det hon kom och tänka på

Eller så handlar det hela om en väldigt förslagen och beräknande kvinna som bara ser dollartecken framför sina ögon.

Glöm inte att hon försökte muta en krogvakt några år tidigare när hon blev ertappad med kokain.

Detta indikerar en gränslös personlighet som i teorin kan gå över lik får att få som hon vill.
Citera
2019-01-01, 02:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ser du ingen skillnad på att åka fast för något och själv ringa polisen? Klart man ljuger när man åker fast, man nekar tills de har bevis eller så håller man tyst. Finns ingen anledning att erkänna något.

Du snackar väldigt mycket skit här och det är inte alls förvånande att du håller en lögnare och kolatorsk som JB om ryggen. JB saknar trovärdighet och det borde domstolen beakta. En mytoman har inte speciellt hög trovärdighet.

Citat:
Igen, vad skulle hon tjäna på det här?

Du måste nästan slå alla rekord i dumhet på nätet. Googlade inte denna matprinsessa på skadestånd för ¨våldtäkt" efter besöket hos GS och hans fru?

Citat:
JB verkar ju ändå satsa rätt hårt på att "bli någon", då är väl polare med Monika en rätt bra referens, eller?

Eller så vill hon bli instagramstjärna och galjonsfigur för #metoo? Men vad är din del i det hela, vad är vinningen att ta en kolatorsk och lögnhals i försvar?
Citera
2019-01-01, 03:41
Avslutad
Citat:
Du snackar väldigt mycket skit här och det är inte alls förvånande att du håller en lögnare och kolatorsk som JB om ryggen. JB saknar trovärdighet och det borde domstolen beakta. En mytoman har inte speciellt hög trovärdighet.

Du måste nästan slå alla rekord i dumhet på nätet. Googlade inte denna matprinsessa på skadestånd för ¨våldtäkt" efter besöket hos GS och hans fru?

Eller så vill hon bli instagramstjärna och galjonsfigur för #metoo? Men vad är din del i det hela, vad är vinningen att ta en kolatorsk och lögnhals i försvar?

Jag har fortsatt att läsa dina inlägg i denna tråd, måste först ge dej lite kred för att du ger dej då inte, din panna borde vara stångad blodig för länge sedan.

Men likväl så konstaterar jag ända att du måste vara en av de dummaste personerna här på flashback genom dess historia, ivf om man läser dina inlägg i denna tråd.

Gott Nytt År
Citera
2019-01-01, 05:22
Avslutad
Citat:

Angående kolatorsk så kastar du nog rätt mycket sten i glashus, vad jag har förstått så finns det med på menyn hemma hos GS MA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in