2018-12-30, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Blajj.

Men ok.
Definiera 'hat'
Definiera 'arg'

"Hat" är ett väldigt starkt ord och känslan är att man vill förrinta/förgöra den andre/-a.

"Arg" är lite mildare. Man är väldigt besviken på något/motparten.
Citera
2018-12-30, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
"Hat" är ett väldigt starkt ord och känslan är att man vill förrinta/förgöra den andre/-a.

"Arg" är lite mildare. Man är väldigt besviken på något/motparten.

Håller med. Låt oss hålla oss till de definitionerna.
Citera
2018-12-30, 13:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Expand.

Vänster och feminister säger sig vara goda och vilja alla väl. Genom att öppna gränser för invandring och vurma för kriminella sådana skapar de ett samhälle i kaos med skyhöga skatter, vilket gör att män har svårare att framstå som framgångsrika inför varandra och inför kvinnor. Självförtroende och handlingskraft sjunker.
Samhället blir sämre och osäkrare för alla. Dessutom passar feministerna på att slänga skuld på"svenska framgångsrika män som är en av de stora grundpelarna till Sveriges välstånd. Samt våra vettiga självständiga kvinnor.
Även om nu inte etablissemanget säger att målsättning är att svenska samhället ska förstöras, och även om de inte själva tror att det är deras målsättning, så är det likväl det som kommer att ske om denna utveckling vi ser idag fortsätter.

WWs lösning är då att män ett tu tre ska sluta bilda familj med svenskor.
De ska istället träffa kvinnor från diverse andra länder och bilda familj.
Då finns två scenarion, antingen lämnar Sveriges män landet och så lär väl svenska kvinnor göra likadant, och så är Sveriges befolkning borta.
Alternativ två är att importera hustrur från andra länder och bosätta sig i Sverige. Men om nu alla svenska män eller merparten gör detta, då kommer Sveriges befolkning att rensas ut.
Vårt arv försvinner.
Det ironiska är, att det är WW och hans gelikar, som skriker mest om att kvinnor svikit Sverige (svenska män), när det är han (mfl) som sitter och smider planer för en säker undergång för svenska folket. Dessa män är alltså de med absolut minst lojalitet mot landet.
Riktigt fegt är det. Snacka om easy way out.
Citera
2018-12-30, 13:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solkarlen
Vi ska inte överge de svenska kvinnorna. Vi ska ta tillbaka dem.

Det skulle vara aktuellt först när svenska kvinnor inser och intar sin underlägsna position i frågor som rör nationens säkerhet och välstånd. Samt släpper sin extremfeminism och börjar tänka på sin kvinnlighet. Tror du det kommer att hända?
Citera
2018-12-30, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vänster och feminister säger sig vara goda och vilja alla väl. Genom att öppna gränser för invandring och vurma för kriminella sådana skapar de ett samhälle i kaos med skyhöga skatter, vilket gör att män har svårare att framstå som framgångsrika inför varandra och inför kvinnor. Självförtroende och handlingskraft sjunker.
Samhället blir sämre och osäkrare för alla. Dessutom passar feministerna på att slänga skuld på"svenska framgångsrika män som är en av de stora grundpelarna till Sveriges välstånd. Samt våra vettiga självständiga kvinnor.
Även om nu inte etablissemanget säger att målsättning är att svenska samhället ska förstöras, och även om de inte själva tror att det är deras målsättning, så är det likväl det som kommer att ske om denna utveckling vi ser idag fortsätter.

Då finns två scenarion, antingen lämnar Sveriges män landet och så lär väl svenska kvinnor göra likadant, och så är Sveriges befolkning borta.
Alternativ två är att importera hustrur från andra länder och bosätta sig i Sverige. Men om nu alla svenska män eller merparten gör detta, då kommer Sveriges befolkning att rensas ut.
Vårt arv försvinner.
Det ironiska är, att det är WW och hans gelikar, som skriker mest om att kvinnor svikit Sverige (svenska män), när det är han (mfl) som sitter och smider planer för en säker undergång för svenska folket. Dessa män är alltså de med absolut minst lojalitet mot landet.

Jag håller med i din beskrivning av framtiden för landet.
Kvinnor kommer dock inte lämna landet. Företagsamheten är inte där helt enkelt. Ni är flockdjur dessutom. Jag har inte efter mina 30 år utomrikes träffat EN kvinna som etablerat sig på egen hand i annat land. Jag är bekant med en kvinna i Thailand som startat språkskola men hon har en gubbe i kulisserna som fått det att hända. Här kan jag villigt gå med på att ett patriarkat eller t.o.m. rasism stått i dörren för dem.

Vad gäller feghet eller ej; när MM trummar ut på löpsedlarna "inte din kvinna" så beseglades ert öde.
I min mening var det århundrades svek mot de män som byggt landet och kvinnors tillvaro. Jag spottade och svor i dagar när jag läste det. Fyfan vilket svek.
Citera
2018-12-30, 13:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Ja, varför ska man fortplanta sig med landsförrädare?
Citera
2018-12-30, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du behöver inte oroa dig. Svenska kvinnor klarar sig utan dig, det är därför du är tvungen att söka dig till andra nationaliteter.
Citera
2018-12-30, 13:40
Avslutad
Citat:

Vårt arv försvinner.
Jo, men det är därför svenska kvinnor ratar dem. De flesta män upprätthåller nationen tillsammans med svenska kvinnor. Till de ratade männens förtret.
Senast redigerad av Ipsi 2018-12-30 kl. 13:43.
Citera
2018-12-30, 13:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag håller med i din beskrivning av framtiden för landet.
Kvinnor kommer dock inte lämna landet. Företagsamheten är inte där helt enkelt. Ni är flockdjur dessutom. Jag har inte efter mina 30 år utomrikes träffat EN kvinna som etablerat sig på egen hand i annat land. Jag är bekant med en kvinna i Thailand som startat språkskola men hon har en gubbe i kulisserna som fått det att hända. Här kan jag villigt gå med på att ett patriarkat eller t.o.m. rasism stått i dörren för dem.

Vad gäller feghet eller ej; när MM trummar ut på löpsedlarna "inte din kvinna" så beseglades ert öde.
I min mening var det århundrades svek mot de män som byggt landet och kvinnors tillvaro. Jag spottade och svor i dagar när jag läste det. Fyfan vilket svek.

Du sitter uppenbarligen i båten med WW och era gelikar. Du har dessutom redan checkat ut. Det verkar helt lönlöst att få er att förstå någonting.
Det är NI som lämnar Sverige, det är NI som skiter totalt i ifall Sverige som land finns kvar om 50 år.
Fina svenska män ni är. Verkligen beundransvärda.
Citera
2018-12-30, 13:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jo, men det är därför svenska kvinnor ratar dem. De flesta män upprätthåller nationen tillsammans med svenska kvinnor.

Ja, så är det. Jag försöker bara få dem att inse sitt eget hyckleri i frågan. Men det är som att kasta pärlor åt svin.
Citera
2018-12-30, 13:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Nä du är ju landsförrädaren personifierad. Frågan är om du ens är svensk. Din agenda är solklar. Du kan lura bittra svenska män här på forumet, men icke en kvinna med huvudet på skaft.
Citera
2018-12-30, 13:45
Avslutad
Citat:
Du sitter uppenbarligen i båten med WW och era gelikar. Du har dessutom redan checkat ut. Det verkar helt lönlöst att få er att förstå någonting.
Det är NI som lämnar Sverige, det är NI som skiter totalt i ifall Sverige som land finns kvar om 50 år.
Fina svenska män ni är. Verkligen beundransvärda.

Ok. Tycker du att svaret "inte din kvinna" var ok efter att svenska män ville påkalla att våldtäktsvågen inte var bekommen från etniskt svenska män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in