2018-12-30, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
IS finns inte i Indonesien. Indonesier är för pragmatiska och toleranta (inget våld) för att de ska kunna växa ouppmärksamt på någon bakgård.

Min fru är en hjältinna som trots sin religiösa tillhörighet valt att spendera sin energi på ett kristet barnhem. Trots protester. Hon är så mycket mer kvinna än du någonsin kommer vara. Du är ett förvuxet barn som inte har annat att göra än att projicera dina misslyckanden på andra.

Hon har mig. Vem har du?
IS finns inte i Sverige heller, det hindrar inte dem i tråden från att jubla när svenska kvinnor blir slavar.
Citera
2018-12-30, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nä. Fast det är inte okej att först flytta från landet, konvertera till muslim, och sen spendera tid på inlägg efter inlägg som handlar om Sverige och svenska kvinnor och män. Du har redan lämnat. Kanske ska kalla dig landsförrädare till och med 🙄

Ja, skulle man faktiskt kunna om man anser att det är beredskapsläge eller högre. Nu var det inte så för tiotalet år sedan. Men ok, du har en poäng där.

Varför jag käbblar här? Barnens framtid. Går inte att säga det enklare.
Citera
2018-12-30, 12:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, skulle man faktiskt kunna om man anser att det är beredskapsläge eller högre. Nu var det inte så för tiotalet år sedan. Men ok, du har en poäng där.

Varför jag käbblar här? Barnens framtid. Går inte att säga det enklare.

Hur hjälper du barnens framtid genom att ryggdunka med Wordwarrior vars enda målsättning är att få svenskarna som folkslag att försvinna?
Citera
2018-12-30, 12:31
Avslutad
Citat:
Hur hjälper du barnens framtid genom att ryggdunka med Wordwarrior vars enda målsättning är att få svenskarna som folkslag att försvinna?

Om du kan få honom att hålla med om att det är hans målsättning så lovar jag att jag ska visa var mitt skåp står i förhållande till hans.
Citera
2018-12-30, 12:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om du kan få honom att hålla med om att det är hans målsättning så lovar jag att jag ska visa var mitt skåp står i förhållande till hans.

Det enda han pratar om det är hur svenska män ska lämna all lojalitet de har för landet och dess befolkning och slå sig ihop med andra nationaliteter.
Vad kallar du det om inte att förstöra ett folkslag?
Finns inget Sverige kvar med några helsvenskar efter hans lilla operation verkställs.
Vore bra om ni tänker på konsekvenserna av diverse önskemål.
Citera
2018-12-30, 12:34
Medlem
Citat:
Tillåt mig gissa; det är ok att klistra kvinnohat på en 'vit' muslim?

Jag är kvinna - men jag kan verkligen inte påstå att jag har anledning att hata vare sig dig eller andra män utan anledning.

Jag tycker mest att det är så ironiskt och komiskt att en karl här på flashback själv är muslim.

Varför ? Jo, därför att många män här är arga på svenska kvinnor, eller snarare hatar svenska kvinnor, som man menar importerar muslimer.

Sen visar det sig att du själv är muslim.
Citera
2018-12-30, 12:38
Avslutad
Citat:
Det enda han pratar om det är hur svenska män ska lämna all lojalitet de har för landet och dess befolkning och slå sig ihop med andra nationaliteter.
Vad kallar du det om inte att förstöra ett folkslag?
Finns inget Sverige kvar med några helsvenskar efter hans lilla operation verkställs.
Vore bra om ni tänker på konsekvenserna av diverse önskemål.

Ok. Nu breddade du det. Oavsett. Om han här skriver att hans målsättning är att få svenskarna som folkslag att försvinna så ska jag omvärdera mitt förhållande till honom. För det var det du skrev, eller hur?
Citera
2018-12-30, 12:39
Medlem
Vi ska inte överge de svenska kvinnorna. Vi ska ta tillbaka dem.
Citera
2018-12-30, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag är kvinna - men jag kan verkligen inte påstå att jag har anledning att hata vare sig dig eller andra män utan anledning.

Jag tycker mest att det är så ironiskt och komiskt att en karl här på flashback själv är muslim.

Varför ? Jo, därför att många män här är arga på svenska kvinnor, eller snarare hatar svenska kvinnor, som man menar importerar muslimer.

Sen visar det sig att du själv är muslim.

Blajj.

Men ok.
Definiera 'hat'
Definiera 'arg'
Citera
2018-12-30, 12:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ok. Nu breddade du det. Oavsett. Om han här skriver att hans målsättning är att få svenskarna som folkslag att försvinna så ska jag omvärdera mitt förhållande till honom. För det var det du skrev, eller hur?

Det blir en direkt konsekvens av det han vill genomföra. Sen kvittar det om han skrivit det i rena ord. Det tycker jag du borde förstå, om du anser dig själv vara en lämplig man att hantera politik för Sveriges framtid.
Det är en lika logisk konsekvens som att vänstern plus feminism förstör landet genom öppna gränser och ansvarslöshet. Etablissemanget har aldrig yttrat att deras mål är att förstöra Sverige, men det är rätt solklart för en tänkande människa att så kommer ske, ellerhur?
Citera
2018-12-30, 12:44
Medlem
DoktorNos avatar
Det skulle aldrig falla mig in att skaffa något annat än en svensk kvinna om jag nån gång skulle förlora den (svenska) kvinna jag levt ihop med i trettio år.

Skulle såklart inte leta en ny kvinna i feministiska kretsar, folkhögskolor eller andra ställen där vänsterblivna och osunda kvinnor brukar hållas utan naturligtvis leta upp en riktig kvinna med sunda värderingar, precis som den jag lever ihop med har.
Citera
2018-12-30, 12:45
Avslutad
Citat:
Det blir en direkt konsekvens av det han vill genomföra. Sen kvittar det om han skrivit det i rena ord. Det tycker jag du borde förstå, om du anser dig själv vara en lämplig man att hantera politik för Sveriges framtid.
Det är en lika logisk konsekvens som att vänstern plus feminism förstör landet genom öppna gränser och ansvarslöshet. Etablissemanget har aldrig yttrat att deras mål är att förstöra Sverige, men det är rätt solklart för en tänkande människa att så kommer ske, ellerhur?

Expand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in