2018-12-15, 19:04
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Är det samma forum(alltså inte hela reddit då) som inte tillåter män skriva för dessa kvinnliga (")"incels"(") fick erbjudande och liknande?
Det kan jag inte svara på då jag nyss hittat detta forum och bara har läst sporadiskt i någon vecka (måste dock sluta innan jag slår skinnet av pannan) men det här står att läsa som forumets regler i alla fall:

Jag vet att det ska finnas en subreddit där män får diskutera med dessa så det kanske stämmer. Du har inga screen-shots av det du refererar till så att man kan läsa? Det är ju höjden av ironi om det du säger stämmer.
Citera
2018-12-15, 19:07
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Det kan jag inte svara på då jag nyss hittat detta forum och bara har läst sporadiskt i någon vecka (måste dock sluta innan jag slår skinnet av pannan) men det här står att läsa som forumets regler i alla fall:

Jag vet att det ska finnas en subreddit där män får diskutera med dessa så det kanske stämmer. Du har inga screen-shots av det du refererar till så att man kan läsa? Det är ju höjden av ironi om det du säger stämmer.
Dessvärre inga screenshots men har hört att det fanns ett forum som inte tillät män att komma in. Det var ID-koll så att endast kvinnor fanns där
Citera
2018-12-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
Jag har mest fått uppmärksamhet från kvinnor som jag inte själv var intresserad av. Men jag har ändå fått uppmärksamhet.

Finns det personer som aldrig någonsin har fått någon uppmärksamhet från någon alls? Beror det på att de faktiskt inte får uppmärksamhet eller kan det vara så att de bara är asperger?

Har du någonsin varit intresserad av någon som är asperger, men inte den har fattat det på grund av sociala handikapp?

Jag läste just en tråd från en aspiekille som vill våldta tjejer, det känns ju sjukt onödigt om det är så att det finns någon tjej som vill ha honom.

Om du inte kan tänka dig att vara tillsammans med världens sämsta person så är du inte incel, då är du volcel.

Det har hänt att tjejer kallat mig ful när jag gått på stan, tveksamt om det räknas.

Är hellre ensam än med en korkad brud dock. Och smarta brudar kan få bättre...
Citera
2018-12-27, 12:51
Medlem
Varför är incels så besatta av käkben? Holy shit, det finns verkligen ingen grupp med så sjuklig besatthet av dem. Finns det någon Youtube-kanal av incels som inte runkar till käklinjer?

Är det för att de vill hitta så många undanflykter och ursäkter som möjligt, så att de inte behöver komma till insikten att enda anledningen att de inte hittar någon är pga. deras urusla personlighet?
Citera
2018-12-27, 13:23
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
För att incels sitter mycket vid datorn och läser vetenskapliga studier, så dom är väl bildade i vad som faktiskt är attraktivt för kvinnor, något så ofantligt mycket mer än din vanliga svensson ute på stan. Det är något jag lärt mig efter att ha surfat runt på incel forum, tex incel.is

De må vara bittra och cyniska, men dom kan verkligen sin grejj när det kommer till vad som attraherar kvinnor.

Det finns ändlöst med studier på detta, en kraftig bred käke och stark käklinje är den absolut viktigaste faktorn för att vara sexuellt attraktiv som man, incels vet detta således besattheten av det.

Och nej, personlighet betyder väldigt, väldigt lite jämfört med utseende lol.

Låter ju otroligt legit
Citera
2018-12-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
För att incels sitter mycket vid datorn och läser vetenskapliga studier, så dom är väl bildade i vad som faktiskt är attraktivt för kvinnor, något så ofantligt mycket mer än din vanliga svensson ute på stan. Det är något jag lärt mig efter att ha surfat runt på incel forum, tex incel.is

De må vara bittra och cyniska, men dom kan verkligen sin grejj när det kommer till vad som attraherar kvinnor.

Det finns ändlöst med studier på detta, en kraftig bred käke och stark käklinje är den absolut viktigaste faktorn för att vara sexuellt attraktiv som man, incels vet detta således besattheten av det.

Och nej, personlighet betyder väldigt, väldigt lite jämfört med utseende lol.

Det är just därför de bokstavligen simmar i fitta va, eftersom de vet vad som attraherar kvinnor?

Utseende betyder definitivt allt när det gäller engångsligg och så, det förnekar ingen. För riktiga förhållanden så betyder däremot personligheten bokstavligen allt. Man ska orka stå ut med personen, inte bara ha något fint att titta på. Det är något som incels gärna glömmer. Man kan gärna ha kul i sängen, men vad gör det om partnern är lika rolig som en burk färg utanför sovrummet?
Citera
2018-12-27, 22:33
Medlem
Lantbruks avatar
"Incel" finns med bland 2018 års nyord:

https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/kultur/hela-listan-nyorden-2018

"Incel - Person i ofrivilligt celibat som anser sig sexuellt oattraktiv på grund av rådande samhällsvärderingar"
Senast redigerad av Lantbruk 2018-12-27 kl. 22:37.
Citera
2018-12-28, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Det är just därför de bokstavligen simmar i fitta va, eftersom de vet vad som attraherar kvinnor?

Utseende betyder definitivt allt när det gäller engångsligg och så, det förnekar ingen. För riktiga förhållanden så betyder däremot personligheten bokstavligen allt. Man ska orka stå ut med personen, inte bara ha något fint att titta på. Det är något som incels gärna glömmer. Man kan gärna ha kul i sängen, men vad gör det om partnern är lika rolig som en burk färg utanför sovrummet?
Engångsligg är viktigt för de som inte är intresserade av relationer, och faktum är att för att gå till krogen och dra hem en tjej oftare än någon gång per år krävs det att man är snyggare än tjejen. Alltså en medelmåttig kille kan inte ofta dra hem en medelmåttig tjej. Och det faktumet är jävligt tråkigt/deprimerande, även fast killen säkert kunde få förhållande med tjejen om han var väldigt skicklig socialt, var tålmodig, och befann sig i rätt sällskap under lång tid. Samtidigt kan en snygg kille bara gå fram till henne på krogen och dra hem henne.

Och engångsligg kan ju enkelt omvandlas till förhållande/kk-relation (något medelmåttiga killar i princip exkluderas från). Möjligheterna att träffa tjejer för förhållande minskar rejält om du ser ut som en helt vanlig kille. Faktum är att dejting/ligg bland unga människor i stort sett är exklusivt för snygga killar (men samtliga tjejer).

Men som andra noterat, om du bara får ligga någon enstaka gång per halvår (säg någon gång varannan månad) är du lika mycket incel som de 25-åriga oskulderna. Många verkar däremot tro att de är bättre än incels för att de får till det någon gång då och då. Men inkluderar man de som får några ligg per halvår med alla andra incels kommer det vara runt 80% av den unga manliga befolkningen. Och därav kommer 80/20 siffrorna.
Senast redigerad av audtok 2018-12-28 kl. 02:46.
Citera
2018-12-28, 05:25
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audtok
Engångsligg är viktigt för de som inte är intresserade av relationer, och faktum är att för att gå till krogen och dra hem en tjej oftare än någon gång per år krävs det att man är snyggare än tjejen. Alltså en medelmåttig kille kan inte ofta dra hem en medelmåttig tjej. Och det faktumet är jävligt tråkigt/deprimerande, även fast killen säkert kunde få förhållande med tjejen om han var väldigt skicklig socialt, var tålmodig, och befann sig i rätt sällskap under lång tid. Samtidigt kan en snygg kille bara gå fram till henne på krogen och dra hem henne.

Och engångsligg kan ju enkelt omvandlas till förhållande/kk-relation (något medelmåttiga killar i princip exkluderas från). Möjligheterna att träffa tjejer för förhållande minskar rejält om du ser ut som en helt vanlig kille. Faktum är att dejting/ligg bland unga människor i stort sett är exklusivt för snygga killar (men samtliga tjejer).

Men som andra noterat, om du bara får ligga någon enstaka gång per halvår (säg någon gång varannan månad) är du lika mycket incel som de 25-åriga oskulderna. Många verkar däremot tro att de är bättre än incels för att de får till det någon gång då och då. Men inkluderar man de som får några ligg per halvår med alla andra incels kommer det vara runt 80% av den unga manliga befolkningen. Och därav kommer 80/20 siffrorna.
Nu resonerar du la riktigt jävla skevt ändå? Får man knulla då och då är man, per definition, inte i något ofrivilligt celibat.

Visst för att man kan diskutera, men låt oss hålla diskussionen lite granna sansad, va? Så enligt dig är man alltså en incel även när man får ligga, bara för att man inte får ligga tillräckligt mycket? Hör du själv hur skevt det låter?
Citera
2018-12-28, 11:54
Medlem
sk0gens avatar
Jag tror många såna där killar som klagar på att "Tjejer vill inte ha snälla killar" egentligen inte alls är snälla killar. (Sen väljer de att tänka att alla killar som ser ut som dem men hittat kärlek, är "cucks" för att de är personer som lyssnar på andra än sig själv)

De är desperata killar som tror att man är snäll om man är slemmig, uppvaktande och att det finns nån sorts manual på vad "kvinnor" vill. När de utifrån sina försök att "få" en tjej , baserad på en tro att alla tjejer fungerar likadant blossar deras egentliga kvinnohat fram.
Verkar som många såna killar tror att kvinnor fungerar på ETT sätt? Blir ju lätt fel då
"Man ska leda, ta initiativet". Ja det gillar vissa tjejer. Om du på övrigt vis är attraktiv. Andra tjejer gillar att man är ödmjuk och låter dem vara delaktiga, och tycker den där stela killen som börjar domdera är läskig

Sen den där filmklyschan med bord med vit duk på italiensk restaurang, och en liten röd ask med ett pärlhalsband i. Känns som det är mycket sånt också. Tjejer vill ju ha romantik. Funkar säkert jättebra med vissa tjejer. Med andra hade det varit att föredra att bjuda på en smörgås i ett naturreservat, eller en kaffe på KB.

Dessa incels verkar så jävla dumma. De kommer där med sina högt ställda krav på att få snygga tjejer, det verkar som de tror att alla kvinnor vill samma saker, och de verkar inte fatta att deras problem ligger i att de är små elaka och hatiska personer.
Citera
2018-12-28, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Nu resonerar du la riktigt jävla skevt ändå? Får man knulla då och då är man, per definition, inte i något ofrivilligt celibat.

Visst för att man kan diskutera, men låt oss hålla diskussionen lite granna sansad, va? Så enligt dig är man alltså en incel även när man får ligga, bara för att man inte får ligga tillräckligt mycket? Hör du själv hur skevt det låter?
Får man knulla 1 tjej klockan 3 på en krogtoalett var 10:e år, är man inte ofrivilligt celibat då, man får ju trots allt ligga. Om du går till en hora var 5:e år, är du inte incel då? Hör du själv hur skevt det du säger låter?

Incel handlar om att inte kunna ligga så ofta man vill, får du bara ligga "då och då" är du fortfarande incel.
Får du ligga 1 gång per 10:e år -> incel
1 gång per år -> incel
1 gång per halvår -> incel
1 gång var 3:e månad -> incel
Men om du får ligga regelbundet, kanske 1 gång var 2/3:e utgång, då är du inte incel, annars är du det då du vill ligga men inte får/kan. Kom ihåg att en genomsnittlig, till och med ful tjej får ligga med 20 killar varje dag om hon vill, och en snygg kille kan enkelt ligga med 2-3 per vecka utan vidare ansträngning. Att du får till det med en stupfull tjej någon gång "då och då" betyder inget, då är man fortfarande incel.
Citera
2019-01-03, 14:24
Bannlyst
Ny trend: Incels försöker rättfärdiga sin barnlöshet genom att hänvisa till miljön.

Har sett flera inlägg här om hur bra det är att inte skaffa barn då detta tär på jordens resurser. Det är uteslutande barnlösa betacucks som skriver detta. Har även stött på detta irl.
Hur dumma tror incelsen att vi är? Alla fattar väl att de bara försöker rättfärdiga sina tillkortakommanden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in