2021-06-08, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonny.r
Fy fan. Det där låter som: tar du inte det här, så är du incel eller någon annan störning. jag köper inte definitionen.

Lite inskränkt, det medges. Själv började jag med att stöta på fotomodellsnygga, vilket skändligen misslyckades. Nu vid 50 kan jag ibland få tillfällig sex med hälften så gamla kvinnor som kanske är en 6:a eller 7:a. Jag är inte jättenöjd men inte jättebesviken heller.
Citera
2021-06-09, 07:47
Medlem
Svenskar är mest deprimerat i Norden.

https://nyheter24.se/nyheter/962820-...ligt-ny-studie

Det har att göra med att det är helt enkelt för mycket män i Sverige.

Mest Incels och mest övergrepp skapas av detta.

Det konstiga är att inga myndigheter eller politiker fattar detta utan de kommer med andra förklaringar.

Försök verka för att det blir färre män så att depression och lidande kan minska.
Citera
2021-06-09, 09:16
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Svenskar är mest deprimerat i Norden.

https://nyheter24.se/nyheter/962820-...ligt-ny-studie

Det har att göra med att det är helt enkelt för mycket män i Sverige.

Mest Incels och mest övergrepp skapas av detta.

Det konstiga är att inga myndigheter eller politiker fattar detta utan de kommer med andra förklaringar.

Försök verka för att det blir färre män så att depression och lidande kan minska.

Det föds 106 pojkar på 100 flickor. Lägg därtill att 99% av alla ensamkommande afghaner (aka skäggbarn) är män, så har vi cementerat mansöverskottet.

Redan nu är 57% av alla 20-30 åringar män. Inte konstigt att många män förblir ensamma.
Citera
2021-06-09, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Det föds 106 pojkar på 100 flickor. Lägg därtill att 99% av alla ensamkommande afghaner (aka skäggbarn) är män, så har vi cementerat mansöverskottet.

Redan nu är 57% av alla 20-30 åringar män. Inte konstigt att många män förblir ensamma.

Jo det är inte konstigt.

Det som är konstigt är varför inte politiker och andra bryr sig.

Om de ska bry sig måste männen göra något radikalt.

Allt färre män är vänster , och en majoritet av LO manliga medlemmar är SD ,M och KD.

"LO-medlemmarnas partisympatier skiftar med kön. Bland män är skillnaden mellan de som sympatiserar med SD respektive S bara 3,6 procentenheter till Socialdemokraternas fördel."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...d-lo-medlemmar

Vad männen framförallt inte vill ha är en omfattande invandring framförallt av män.

Vad LO medlemmar kan göra är att skaffa så mycket makt att LO är tvungen att lägga om sin invandringspolitik och även byta ut inriktning på Aftonbladet som ägs av LO.

Gör vi män inget så kommer politikerna fortsätta översvämma detta land med män och andelen Incels kommer slå nya rekord och andelen deprimerade konstant öka.

Även kvinnor borde förstå detta och hjälpa till ,eftersom de också blir mer deprimerade av förda politik.
Citera
2021-06-09, 10:35
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det är inte konstigt.

Det som är konstigt är varför inte politiker och andra bryr sig.

Om de ska bry sig måste männen göra något radikalt.

Allt färre män är vänster , och en majoritet av LO manliga medlemmar är SD ,M och KD.

"LO-medlemmarnas partisympatier skiftar med kön. Bland män är skillnaden mellan de som sympatiserar med SD respektive S bara 3,6 procentenheter till Socialdemokraternas fördel."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...d-lo-medlemmar

Vad männen framförallt inte vill ha är en omfattande invandring framförallt av män.

Vad LO medlemmar kan göra är att skaffa så mycket makt att LO är tvungen att lägga om sin invandringspolitik och även byta ut inriktning på Aftonbladet som ägs av LO.

Gör vi män inget så kommer politikerna fortsätta översvämma detta land med män och andelen Incels kommer slå nya rekord och andelen deprimerade konstant öka.

Även kvinnor borde förstå detta och hjälpa till ,eftersom de också blir mer deprimerade av förda politik.
Självklart blir det inte lättare för killar mellan 20-30 år att hitta partner om de är 7 procentenheter fler än tjejerna. Men nu är ju incel ett fenomen som finns i fler länder än Sverige, så att peka på just Sveriges mansöverskott förklarar ju inte fenomenet i sig.
Citera
2021-06-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Självklart blir det inte lättare för killar mellan 20-30 år att hitta partner om de är 7 procentenheter fler än tjejerna. Men nu är ju incel ett fenomen som finns i fler länder än Sverige, så att peka på just Sveriges mansöverskott förklarar ju inte fenomenet i sig.

Nej det stämmer. Om man tittar på USA som också har massor med män som inte får sex ,så tror jag att detta fenomen bidrar:

Att många kvinnor skaffar sig allt mer radikala(underliga ) filosofier.

https://www.youtube.com/watch?v=aA5DyfSxGII

Yttersta vänstern får vissa kvinnor att inte vilja att ha att göra med män.

Detta gör tyvärr många av dessa kvinnor mentalt sjuka. 56% av dessa unga kvinnor får en mental diagnos.

https://www.tigerdroppings.com/rant/...ness/96633175/

Så vi får problem både hos kvinnor och män. Problemet är att deras ledare tycker det är rätt att hata och det är rätt lätt att få personer att tro det.

Vad media och politiker borde oroa sig för är denna hat-rörelse ,eftersom den har makten över Universitet och stora delar media i USA. Det ser bättre ut i Sverige.
Citera
2021-06-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Lite inskränkt, det medges. Själv började jag med att stöta på fotomodellsnygga, vilket skändligen misslyckades. Nu vid 50 kan jag ibland få tillfällig sex med hälften så gamla kvinnor som kanske är en 6:a eller 7:a. Jag är inte jättenöjd men inte jättebesviken heller.
Låter bra ändå. Är inte långt från din ålder, men aldrig att jag vågat stöta på så snygga tjejer eller hälften så gamla. Ofta svårt som fan också, att se vilken ålder någon kvinna är i.
Citera
2021-06-09, 20:45
Medlem
Beror säkerligen på mer än bara utseende om man inte får ligga alls. Ser hela tiden killar med smått bissart utseende tillsammans med flickvänner. Om de kan göra något åt sina problem för egen maskin är en annan fråga.
Citera
2021-06-10, 00:08
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Något som jag har tänkte på, Om vi incels går fram till okända snygga tjejer på gatan och frågar om nummer/snapchat, Kommer vi få bra resultat eller kommer vi bli dissade? Många gånger som jag har viljat göra det men vågar typ aldrig då jag är rädd för att bli dissad, Gjort det en gång men blev nekad
Citera
2021-06-10, 00:27
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Något som jag har tänkte på, Om vi incels går fram till okända snygga tjejer på gatan och frågar om nummer/snapchat, Kommer vi få bra resultat eller kommer vi bli dissade? Många gånger som jag har viljat göra det men vågar typ aldrig då jag är rädd för att bli dissad, Gjort det en gång men blev nekad
Den överväldigande majoriteten av snubbar skulle bli dissade om de gick fram till okända snygga tjejer på gatan och gjorde så. Det är inte direkt rätt sätt att möta tjejer.
Citera
2021-06-10, 00:45
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Den överväldigande majoriteten av snubbar skulle bli dissade om de gick fram till okända snygga tjejer på gatan och gjorde så. Det är inte direkt rätt sätt att möta tjejer.
Lätt sätt att komma åt snygga tjejer, Vad är rätt sätt då?
Citera
2021-06-10, 00:55
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Lätt sätt att komma åt snygga tjejer, Vad är rätt sätt då?
Antingen genom bekanta, eller på ett ställe där det är normalt att ta kontakt med folk: skola, jobb, klubb, fest...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in