Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Nja, då har du missuppfattat det hela, eller sett fel filmer. Generellt handlar MGTOW om att vägra villkoren idag för dejting och vigsel. I USA är mannen oftast skyldig att försörja kvinnan tills hon hittar en ny man.
Jo, men samtidigt får man snubbar som den jag citerade, om det nu var på riktigt. Det sker så klart i alla rörelser, SD kommer att dra till sig rasister, vänstern kommer att dra till sig kommunister, socialdemokraterna kommer att dra till sig utvecklingsstörda, men det saknar till trots inte helt betydelse.
Jag rekommenderar t.ex. svenska män att vara väldigt försiktiga med kvinnor nuförtiden på grund av samtyckeslagen och det politiska rättsväsendet, men det är inte på en MGTOW-grund. Det kanske handlar mer om att jag inte ser syftet av att det ska vara en rörelse, när man verkar få det dåliga, men inget av det bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittPorrKonto
Jag bor i Kina, och när man lägger till en tjej i chatapplikationen är det vanligt att de snabbt frågar om man har för vana att dela notan. När man säger ja raderar de en direkt. De är ute efter gratis mat och dryck.
Haha, jag kanske ska flytta till Kina. Det låter ju ljuvligt. Det är ju värre i Sverige, när man ska försöka sig på någon slags passiv-aggressiv feministisk manlighet där man vill ta sin roll och betala notan, men inte har en aning om det råkar vara en feminist som kommer att börja skrika lögner om rösträtten som man råkat hamna i klorna på.
Kinesiska brudarna verkar vara att föredra