Citat:
Ursprungligen postat av
Grollaren
Fast nu gäller ju det här inte kvinnor som sitter på flashback för att ragga kunder/skaffa karlar. Kvinnor som gladeligen lämnar ut sitt sexliv och tramsar och jamsar för att inte stöta sig med någon. Det här gäller intelligenta självständiga kvinnor som vägrar vara blyga violer, som vägrar följa med strömmen, och som har egna åsikter och krav på att bli behandlade rättvist och med respekt. Det är de kvinnorna som också får höra orden. Men det är också de kvinnorna som får till en förändring. Nej vi är inte aggressiva. Vi försöker föra normala diskussioner utan att bli kallade de mest horribla saker.
Så säg inte att det är kvinnornas fel att de blir behandlade som de blir. Det är oförskämt.
Jag skulle vilja påstå att du har en bit kvar till konsten att föra normala diskussioner när du drar oss alla som säljer sex över en kam och säger att jag tramsar och jamsar. Tämligen fördomsfullt och ger ett väldigt oseriöst intryck. Läs mina senaste 20 inlägg och försök hitta något tramsigt och jamsigt i det. Det blir svårt. Läs 50 inlägg till och det fortsätter vara svårt. Mina inlägg tas sällan bort och jag har aldrig fått en varning.
Jag diskuterar mest i Aktuella brott och kriminalfall samt i trådar i Kändisskvaller kopplat till brott. Dvs inte ofta i Eskortforumet. Jag har starka och bestämda åsikter i trådarna när jag diskuterar, men är inte rädd för att säga att jag haft fel. Jag har läst 12 år på universitet och högskolor (det mesta inom naturvetenskap/teknik inklusive ingenjör) och hade 1.8 på högskoleprovet. Och jag gör vad som faller mig in utan att bry mig om vad andra tycker. Har aldrig druckit, rökt, tagit droger. Inga tatueringar. Har alltid varit kärringen mot strömmen. Så jag faller definitivt in under kategorin intelligent, självständig och med modet att gå mina egna vägar och stå för mina åsikter. Ändå har jag inte i ABoK och Kändisskvaller, som är två väldigt hetsiga delforum, varit mycket utsatt för aggressivitet trots att jag sagt att jag är kvinna.