Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Jag vet inte om du är blind, och om så är fallet, hur fungerar Flashback med skärmläsare tycker du?
Jag bemötte just en vänsterbliven forumits önskan att oönskade inlägg bör modereras bort. En sådan person bör rimligtvis söka sig någon annanstans, exempelvis Politism. Vänsterfolk som inte vill begränsa debatten kan för all del stanna som alla andra, men det blir ju då inte många kvar vilket vi kan se här i forumet.
Om det nu inte var skärmläsaren som spelade dig ett spratt så undrar jag varför du känner dig manad att bemöta mitt fullständigt rimliga inlägg med sånt här dravel? Jag vet givetvis svaret, det var retoriskt ämnat, och passar på att ge dig cred för att du lyckats cementera dina kommunistiska idéer trots alla dessa år på ett yttrandefrihetsforum. God fortsättning, fi.
Med neanderthalarinlägg menar jag inlägg som mer går ut på att föklara hur dum i huvudet den andra är än att bemöta kritiken.
Jag kan ärligt säga att jag ibland går in i en diskussion som jag själv vet att jag inte kan vinna genom argumentation. Då har man två alternativ, antingen så satsar man allt på att idiotförklara den andra eller så smyger man ur diskussionen och hoppas ingen märkte det. Jag väljer nästan alltid den senare utvägen.
Men det finns de som idiotförklarar folk när argumenten tryter. Och då är det kanske inte just är ordet idiot som är det extrema.
Men det är möjligt att moderatorer varnar användare för saker fast man själv inte märker det.