Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Och kvinnor tänder på dominanta män som utstrålar makt. Säg att killen får napp 3 ggr av tion med rumpdaskningen, det är bättre än 0 av tio utan rumpdaskning.
Tillräckligt många kvinnliga feminister har ju vid det här laget erkänt att de inte tänder på jämlika män. Moment 22 ...........
De som tänder på ojämlika män är antagligen inte feminister din pajas.
Hur är föressten en ojämlik man? Kan du ge tydliga exempel på en sån mans beteende så kan jag svara på om jag tänder på en sån?
Nämligen sitter inte jämlikhet i om någon daskar en på rumpan eller inte. Det sitter i väldigt många andra bitar i vardagslivet.
Sen är det inte så att jag sagt att jag tycker att män ska daska kvinnor på baken hur som helst. Allting jag tycker gällande sexuella närmanden är inom ramen för samtycke och i någon form av relation med mannen.
Sen är det viktigt att skilja på underlägsenhet i sexuella sammanhang som kvinnan själv välkomnar, och att vara underlägsen någon annan i allmänhet.
Anledningen varför jag aldrig har problem med män som anser sig vara överlägsna är därför att de aldrig är det. Tvärtom känner jag mig överlägsen rätt många.
Så detta med att en kvinna gillar ojämlika män är en sanning med modifikation eftersom en kvinna kan gilla en man med överlägset beteende, fast hon egentligen inte känner sig alls underlägsen innerst inne.
Eller så handlar det om att man inte orkar/vill ha en massa ansvar för allting hela tiden, och då söker en man som är dominant och driven/styr upp saker och ting.
Men det har aldrig haft att göra med någon mental underlägsenhet. Man är bara underlägsen om man ser sig själv som underlägsen.