Citat:
Ursprungligen postat av
Pangon90
Jag har inte haft ett dugg fel. Sedan jag började skriva har priserna gått ned. Vi har sett ett enormt skifte i marknaden. Sentimentet är negativt. Den stora frågan är när det bottnar.
Förstår du inte hur efterbliven du framstår när du säger att vi alla haft fel i 10 år? ”Ni har sagt si och så”. Jag skiter väl i vad nån här i tråden skrev för 10 år sedan. Det är helt irrelevant för mig och i den diskussionen du och jag har. Efterblivna jävel!
Eftersom du inte har skrivit i tråden innan 2017 kan vi förstås inte veta hur fel du hade tidigare men du har fel när du skriver att jag sagt att alla i tråden haft fel, "ni i tråden" refererar allmänt till er i tråden och inte till varje individ, speciellt inte till dem som inte ens varit i tråden tidigare. Förstår du inte hur efterblivet du resonerar?
Hur kan någon över 14 år vara förvånad över att det sker svängningar i marknaden, det är förbluffande. Svängningar sker i samtliga marknader och just därför har jag alltid framhållit att man bör fokusera på vad som långsiktigt är bra och inte på svängningar som är omöjliga att förutse, även om det finns gott om stollar som tror att de kan det trots att de haft fel så länge och mycket.