2018-12-25, 04:15
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=mcj5VUUUORU&t=567s

Men för i helvete hur ser Jackes nya tjej ut? På riktigt?

Han är vältränad, snygg och klär sej bra och så doppar han det där? Funderar på om hon är utvecklingsstörd.

Jag har knullat 3 brudar från Västerås och ingen av de var utvecklingsstörd!
Senast redigerad av 400Ben 2018-12-25 kl. 04:18.
2018-12-25, 11:24
Medlem
mortuums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://www.youtube.com/watch?v=mcj5VUUUORU&t=567s

Men för i helvete hur ser Jackes nya tjej ut? På riktigt?

Han är vältränad, snygg och klär sej bra och så doppar han det där? Funderar på om hon är utvecklingsstörd.

Jag har knullat 3 brudar från Västerås och ingen av de var utvecklingsstörd!

Tycker Jackes nya ser ut som ett jävla luder, vilket hon förmodligen är också. Hon är förmodligen tillsammans med Jacke för att få mer följare och kunna leva på sociala medier.

Jacke är inte speciellt vältränad, han klär sig ibland ok, men oftast som skit, hans ''style'' är också för jävlig. Konstigt hår, och nya cringe tatueringar, en på halsen, och en på handen, sen har jag för mig att han är jävligt kort också, typ 170cm. Jacke är en vanlig knegare, en schysst grabb förmodligen men rätt korkad. Han lät kuken ta över när han blev tillsammans med hans nya, Emmy var en avsevärt bättre tjej.
2018-12-25, 11:25
Medlem
mortuums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför i helvete snackar du en massa skit?! Du vet ingenting om Jacke ditt jävla stetoskopnylle! Hon är en utmärkt tjej för Jacke. Och hur vet jag det? Jo han är en bekant IRL.

hahahah, hon är ett luder som vill ha insta följare din pajas. Jacke tänker med kuken.
2018-12-25, 12:20
Medlem
Dr_Dollars avatar
"bråk på nätet/youtube" verkar mer och mer vara ett fenomen

Det kan också vara så att dessa två pajasar vill skapa reaktioner, chocka och vara såå kontroversiella att det kommer mer trafik till deras skitsida?
2018-12-25, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför i helvete snackar du en massa skit?! Du vet ingenting om Jacke ditt jävla stetoskopnylle! Hon är en utmärkt tjej för Jacke. Och hur vet jag det? Jo han är en bekant IRL.

Citat:
Ursprungligen postat av mortuum
hahahah, hon är ett luder som vill ha insta följare din pajas. Jacke tänker med kuken.

Kan nog vara så att Jacke inte känner för att vara ensam nu när han inte är i sitt bästa skick. Han tog kanske första bästa som visade intresse för honom, och väljer att blunda för hennes förflutna som om man får gå på vad som står i tråden verkar vara precis innan de träffades. Det är lätt spela teater och visa sina bästa sidor av sig själv en kortare tid oavsett om det är för ett kärleksförhållande, ett vänskapsförhållande eller ett arbetsförhållande, sen tar tiden ut sin rätt och människor börjar visa sitt sanna jag, om man inte bryter förhållandet börjar helvetet och en psykisk ohälsa som får en allmän nedstämdhet att verka som himmelriket.

Nu i goda juletider får flashback hoppas på det bästa för Jacke och Jessi, då Jacke verkar vara ett änglabarn jämfört med killarna som beskrivs i tråden, så kanske han kan förändra Jessi. En dag kanske bröderna förlåter varandra och Jessi medverkar på Bröderna Berg. Eller så, njaaa man får se.
2018-12-25, 12:29
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortuum
Tycker Jackes nya ser ut som ett jävla luder, vilket hon förmodligen är också. Hon är förmodligen tillsammans med Jacke för att få mer följare och kunna leva på sociala medier.

Jacke är inte speciellt vältränad, han klär sig ibland ok, men oftast som skit, hans ''style'' är också för jävlig. Konstigt hår, och nya cringe tatueringar, en på halsen, och en på handen, sen har jag för mig att han är jävligt kort också, typ 170cm. Jacke är en vanlig knegare, en schysst grabb förmodligen men rätt korkad. Han lät kuken ta över när han blev tillsammans med hans nya, Emmy var en avsevärt bättre tjej.
Nej, Emmy och Jacke hade absolut noll gemensamt, hon verkar ju pyssla åt att sy massa dukar och sådant, inte riktigt vad Jacke intresserad av.
2018-12-25, 14:11
Medlem
Borka88s avatar
Här har ni ungefärligt vad dom kan dra in på sin kanal :https://socialblade.com/youtube/channel/UC1eCTyz5rByecPl7hgmeFOg
2018-12-25, 14:15
Medlem
Intressant att tjejen beskrivs som wt då dessa bröder är Sveriges största wt själva.
Lika barn leka bäst.

Bröderna berg, slagsmåls killarna 😂 sist jag såg dom blev dom bortjagade från krogen av 2 små somalier 18 år gamla 45 kilo 😂
2018-12-25, 16:20
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Nej, Emmy och Jacke hade absolut noll gemensamt, hon verkar ju pyssla åt att sy massa dukar och sådant, inte riktigt vad Jacke intresserad av.

Både Jacke och Emmy var spelintresserade, man kommer rätt långt på det intresset faktiskt.
2018-12-25, 16:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Varför jobbar C fulltid om kanalaen omsätter 30-50k per månad?

Omsätter är ju inte vinsten? sen skatt på det. Lovar att de får in efter skatt kanske 8-9k på YT. på 2 personer dessutom.
2018-12-25, 16:53
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Både Jacke och Emmy var spelintresserade, man kommer rätt långt på det intresset faktiskt.
Uppenbarligen räckte det inte, Jacke kanske tröttnade på myggbetten och ville ha lite större meloner?
2018-12-25, 17:08
Medlem
TokyoBarns avatar
Förstår endå Jacke, klart man vill knulla en Barbiedocka med feta silikonbröst och tajjt kropp.

Brukade kolla på hennes livestreams på periscope när hon var tillsammans med Tommy rockstar, dom brukade supa som svin och fucka ur, Tommy hade berättat att han var bög och då lackade Jessica ur totalt och dumpade honom.

En annan gång var hon full och råkade krossa ett vinglas och skar upp foten, och hennes killkompis tog upp skärvorna och började tugga på dom.

Hon gillade att visa upp sin kropp med underkläder iaf, men hennes lives var galna, var alltid en jävla massa sprit och bråk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in