2018-12-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Den vars mail registrerade kontot äger kontot.

Då äger jacke kontot, dvs den personen som nu inte har tillgång till det.
2018-12-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Då äger jacke kontot, dvs den personen som nu inte har tillgång till det.

Byt lösenord på mailen > byt lösen på Youtube > ge inte ut lösenordet.

Han borde kunna skriva till Youtube att hans bror kidnappat hans mail för att driva kontot.

Dock tror jag inte detta är äkta . Svenska kan väl inte vara så här underutvecklade?
2018-12-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Byt lösenord på mailen > byt lösen på Youtube > ge inte ut lösenordet.

Han borde kunna skriva till Youtube att hans bror kidnappat hans mail för att driva kontot.

Dock tror jag inte detta är äkta . Svenska kan väl inte vara så här underutvecklade?

Jag tror definitivt att det är äkta. Bruden är dömd knarkare som umgås med kriminella och Chrille har precis fått barn som jag har förstått det som? Jag tror inte det är fake snarare jacke som är korkad.
2018-12-24, 20:22
Medlem
mortuums avatar
Två bröder som är villiga att göra mycket för drama. Drama=visningar, och visningar = pengar

Dessa bröder är ju även bror med Joakim Lundell fd Berg. Kolla in dramat mellan Jocke och Crhille förra året. Nu är de polare igen.
2018-12-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortuum
Två bröder som är villiga att göra mycket för drama. Drama=visningar, och visningar = pengar

Dessa bröder är ju även bror med Joakim Lundell fd Berg. Kolla in dramat mellan Jocke och Crhille förra året. Nu är de polare igen.

Precis. Scriptad content för att lura kids och puckade vuxna.

Även om det inte är scriptat undrar jag hur en sådan undermänniska kan skapa ett intresse kring sitt miderabla skitliv. Skämmigt hur vissa lever.
2018-12-24, 22:31
Medlem
TryhardPolices avatar
Känns som något hänt mellan Jocke och Jacke också. Chrille och Julia var innan jul hos Jocke och firade fast Jacke har inte varit där med Jessica. På Chrilles bild där han önskar god jul skriver Jocke ''God jul Bästa Broder'' och ett hjärta. På Jackes bild där han önskar God Jul har Jocke inte ens kommenterat God Jul, känns som Jocke av alla människor är emot Jackes beslut också.
2018-12-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Jag tror definitivt att det är äkta. Bruden är dömd knarkare som umgås med kriminella och Chrille har precis fått barn som jag har förstått det som? Jag tror inte det är fake snarare jacke som är korkad.

Det är ju Joakims barn som han håller i
2018-12-25, 00:45
Medlem
Roligt att läsa alla spekulationer.

I dåliga tider, gör man dåliga beslut därav lösenordsbytet.
Hade inte det skett, hade nog inte kanalen varit i rullning idag.

Tror ni på allvar att det bara ligger en narkotikadom bakom besluten?
Hade hon inte haft en dotter hade detta redan varit över.
Kanalen omsätter mellan 30-50k i månaden.

God jul på er.

/JW
2018-12-25, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Känns som något hänt mellan Jocke och Jacke också. Chrille och Julia var innan jul hos Jocke och firade fast Jacke har inte varit där med Jessica. På Chrilles bild där han önskar god jul skriver Jocke ''God jul Bästa Broder'' och ett hjärta. På Jackes bild där han önskar God Jul har Jocke inte ens kommenterat God Jul, känns som Jocke av alla människor är emot Jackes beslut också.
Jocke och Jacke följer inte ens varandra på instagram.
2018-12-25, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Roligt att läsa alla spekulationer.

I dåliga tider, gör man dåliga beslut därav lösenordsbytet.
Hade inte det skett, hade nog inte kanalen varit i rullning idag.

Tror ni på allvar att det bara ligger en narkotikadom bakom besluten?
Hade hon inte haft en dotter hade detta redan varit över.
Kanalen omsätter mellan 30-50k i månaden.

God jul på er.

/JW

Varför jobbar C fulltid om kanalaen omsätter 30-50k per månad?
2018-12-25, 04:01
Medlem
Varför i helvete snackar du en massa skit?! Du vet ingenting om Jacke ditt jävla stetoskopnylle! Hon är en utmärkt tjej för Jacke. Och hur vet jag det? Jo han är en bekant IRL.
2018-12-25, 04:08
Medlem
Chrille är en tvättäkta psykopat. Tro mej.

Det tog slut mellan jacke och hands f.d. tjej mkt tacke vare att hon var trött på Chrille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in