2018-12-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra1897
Vilka raketer bör man köpa och spara? Raketsatser? Märken? Vilka prisvärda och bra raketsatser finns att köpa? Vilka tillverkar bäst raketer enligt dig?

Zink gör hyfsade raketer!

Alla raketer på svenska konsumentmarknaden som ser stora ut är en bluff. Jag hade försökt köpa satser med små och mellanstora raketer (om de är tänkta att användas).

En påse storbingo från hammargrens hade jag pyntat bra för!
Citera
2018-12-23, 20:41
Medlem
zyzlites avatar
Blir nog inget bonnen för mig i år om Majestic är slut som det skrevs!
Den långa bilfärd jag har så gäller det att han får stå ut med extra bra priser. Nu gör han inte det längre :/
Citera
2018-12-23, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Den långa bilfärd jag har så gäller det att han får stå ut med extra bra priser. Nu gör han inte det längre :/

Det jag tycker är dåligt är att majestic försvann relativt snabbt men det sätter inte ut på deras sida att den är slut. Helt klart medvetet
Citera
2018-12-23, 21:41
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite

Skit i dom då. Där finns en i Nordanå som faktiskt har bättre priser än Billesholm. Samma pris på TK. Billiga Svea tårtor och Podium tar dom 4200kr för. Dock har säkert Billesholm ett större utbud.
Citera
2018-12-23, 21:43
Medlem
tigerrakets avatar
Finns två alternativ för att det inte står på hemsidan.
1. De har tagit slut idag, och man har inte hunnit fixa sidan.
2. De har inte varit beredda på den anstormning som skett detta året, och förväntade sig inte att de skulle ta slut så fort, och har inte heller någon egentlig plan för att hantera detta.

Tror på alternativ två. Mycket har försvunnit redan sedan i Fredags, och det är ju såklart inte bra PR för dem som kommer efter jul om de mest eftertraktade produkterna då är slut. Det är en sak att tjäna pengar, men förlorar man i PR så vinner man aldrig matchen.
Jönsson har väl helt enkelt inte dimensionerat för försäljningen iår, bara kolla på Powershot som han gissningsvis beställt hem för säsongen också (eftersom de inte blir olagliga), slut redan i Lördags. Det om något säger ju att dimensioneringen inte har stämt.

De produkterna vi tittade på är också slut, så tror vi skippar Jönsson i år med. Köper nog rån Svea eller ÖoB istället lokalt
Citera
2018-12-23, 21:49
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
2. De har inte varit beredda på den anstormning som skett detta året, och förväntade sig inte att de skulle ta slut så fort, och har inte heller någon egentlig plan för att hantera detta.

Tror på alternativ två. Mycket har försvunnit redan sedan i Fredags, och det är ju såklart inte bra PR för dem som kommer efter jul om de mest eftertraktade produkterna då är slut. Det är en sak att tjäna pengar, men förlorar man i PR så vinner man aldrig matchen.
Jönsson har väl helt enkelt inte dimensionerat för försäljningen iår, bara kolla på Powershot som han gissningsvis beställt hem för säsongen också (eftersom de inte blir olagliga), slut redan i Lördags. Det om något säger ju att dimensioneringen inte har stämt.

De produkterna vi tittade på är också slut, så tror vi skippar Jönsson i år med. Köper nog rån Svea eller ÖoB istället lokalt
Bra skrivit!
Håller helt med!
Citera
2018-12-23, 21:58
Medlem
Citat:

Vad är det som är slut egentligen?

Det dom la ut på sin facebooksida + Majestic?
Citera
2018-12-23, 22:01
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keloni
Vad är det som är slut egentligen?

Det dom la ut på sin facebooksida + Majestic?
Ja, samt lite andra produkter. Vi får se om de går ut med den informationen, eller om det blir en liten god citron för dem som åkt långt och förväntat sig att få sina varor
Citera
2018-12-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ja, samt lite andra produkter. Vi får se om de går ut med den informationen, eller om det blir en liten god citron för dem som åkt långt och förväntat sig att få sina varor

kan du dela med dig vad du känner till tagit slut?

Har själv 5 timmar tur och retur, så vill ogärna åka om det är massa mer skit som är slut. Att 7-8 produkter av 1000 i sortimentet tar slut är väl inte direkt konstigt.
Senast redigerad av Keloni 2018-12-23 kl. 22:10.
Citera
2018-12-23, 22:08
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keloni
kan du dela med dig vad du känner till tagit slut?
Har ingen lista tyvärr, vet bara att en släkting var där idag och fick inte med sig det dem skulle ha hem. Det var tårtor de var ute efter
Citera
2018-12-23, 22:28
Medlem
Pilsnerologs avatar
Känner någon till en ÅF i Skåne som säljer Hammargrens?

Hade velat bunkra ett par raket/familjesataer
Citera
2018-12-23, 22:38
Medlem
VemSaDets avatar
Någon som kommer ihåg vad lineders tog för Majestic under BF?
Kollade videon på den precis blev väldigt sugen ångra lite grann att man ej köpte den😕
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in