Var hos bonnen idag, fan vilken säljare Sven är, ha ha! Kommer in med en färdig lista och när han hämtat allt, -Vad ska du mer ha? Du får inte missa denna tårta, den är då otroligt fin! -ok, jag provar den också då....
-Sen väljer du nåt mer så vi kan runda av till ett jämnt tusental! 😂🤣😂
Jag känner igen det snacket ända tbx till början på 90-talet.När du väl var klar"vad mer kan jag fresta dig med"
Fan va segt att XO säljer slut Första dagen. Ska dit imorgon och den låg högt på listan då hammargrens alltid har varit en favorit.
Får köpa ett par av familie 1 o 3 istället.
Sen blir det night bomb och 50mm som står på listan 😁
Körde 5x50mm och 5xnight bomb racks förra året men var lite väl tätt trots lutning så får nog bli "bara" 3x detta året. Kanske med lite thunder King inblandat.
Kör med trådlöst kina system och det har funkat bra med e-match.
Skjutit upp till 6 e-match per kanal utan problem 😁
Floppade dock lite med förberedningarna förra året och satt och kopplade ihop allt under nästan hela kvällen xD
Hemma står en Monster och En super salut kvar även ett par EFs 3 tummare så det lär åka med i år 😀
Snackade med en finnig tonåring bakom disken på en outlet här om dagen, han påstod att extreme var på g att konka. Killen visste för övrigt inte ett dugg om fyrverkerier så tog det hela med en stoooor nypa salt.