2018-12-22, 11:53
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Jag tror inte att någon säger att det är rätt att de blev mördade, utan att de själva satte sig i situationen.

Sedan kan man fundera över hur stor skuld media, skolan/högskolan, politiker etc. har, som skönmålar verkligheten när det kommer till den delen av världen och islam.

Så är det, en stor skuld ligger på det vänsterliberala etablissemanget, dom har blod på sina händer.
Citera
2018-12-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerKung
Här är en video på en av kvinnorna när dom halshugger henne. Helt jävla sjukt..

https://theync.com/complete-video-adolescent-danish-decapitated-in-morocco.htm

Vi har redan sett klippet, du kommer lite sent
Citera
2018-12-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Svensk media äcklar mig! Varken SVT, Expressen eller Aftonbladet har beskrivit det som drabbat tjejerna som en halshuggning och ren avrättning. Man fortsätter att yra om mord och stickskador och skador på halsen. Det är så jävla sjukt! Jag har mejlat samtliga redaktioner och frågat vad fan de håller på med, men bara fått svar från SVT.

Det är nästan så man kan misstänka att det finns nåt hemligt medieråd som bestämmer hur nyheter ska presenteras och vad som får publiceras i Sverige.

Dock ska det sägas att TV4:s Nyheterna igår i förbifarten nämnde att tjejerna hade halshuggits.
Så vad svarade SVT?
Citera
2018-12-22, 11:59
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattler
Fast dom går nog säkrare än kristna i muslimska länder.

Koranens recept är till skillnad från bibelns just detta som flickorna drabbades av:

Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Vi har redan sett klippet, du kommer lite sent

Om inte kungen ger dessa svin dödsstraff, då är det fan något som inte stämmer!
Citera
2018-12-22, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag har varit i Tunisien en gång, det räcker för mig. Jag fattar inte varför folk åker till sådana länder förutom vädret. Eländig mat, eländig musik, folk som tränger sig på och försöker sälja prylar på gatan konstant. Böneutrop som ekar, Döda getter som hänger i skyltfönster. I saluhallar flyter blod på golvet.
Kvinnorna går omkring insvepta i tyg från topp till tå. I dikena ligger drivor av sopor nästan över allt.

Men jag håller med dig om att en del borde åka för att vidga sina vyer och bli av med de romantiska vanföreställningarna.

Har du tänk att det finns människor som tycker om deras kultur och mat? Folk som har andra åsikter/smak som du har. Verkar inte så angående din text.

Marocko har många kvinnor som inte använder sig av burka eller annat hudtäckande klädsel.
Citera
2018-12-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Det var ju massa tält i närheten! Helt otroligt att ingen hörde! och undrade vad som pågick

Just därför ställer jag mig frågande till våldtäkterna, det borde ha hörts + att de väl borde ha avlägsnat tjejens trosor.
Citera
2018-12-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
On du läser intervjun med ena flickans mamma, så berättade hon att hon försökte få sin dotter att inte åka ner. Mamman hade sagt till hennes dotter att de har en annan kvinnosyn där nere samt att andra flickor har försvunnit. Men dottern verkade ha blivit indoktrinerad via skola och samhälle. På hennes Facebook kunde man se att hon gillade öppna gränsee och hade "Likeat" sidor som hyllade flyktingar osv...

Låt det här bli en läxa. Om ni älskar era barn. Var tydliga med era döttrar och söner. Berätta vad Islam står för. Berätta att det finns bättre och sämre kulturer här i världen. Berätta att mämniskosynen och framför allt kvinnosynen skiljer sig åt mellan kulturerna.
Utöver detta så måste vi alla kämpa för att vänstern ska släppa sitt tag om våra skolor och universitet. Så att våra barn kan undvika att bli indoktrinerade och fördummade.

De riktiga mördarna är egentligen staten och PK-isterna samt feministerna. Deras ideologiska hjärntvätt får folk att tro att världen är en fin mysig plats vartsom. Det är pga dessa som kvinnor (som generellt tänker som barn pga emotionellt tänkande) åker ner till sådana platser och så händer sådant här. Enda lösningen är att upplysa eller ta till våld mot PK-ister och feminister för att rädda otaliga adnra i framtiden.
Citera
2018-12-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Visst, de är smala, taniga och tunna tjejer. Men på videon avlägsnar de huvudet otroligt snabbt. Det är ju ändå skeletthalsen de skall igenom? Verkar som de har en riktigt vass kniv. Som kan skära genom ben?

Någon som är kunnig på detta område? Det såg väldigt enkelt ut.

För övrigt hoppas jag de blir våldtagna & torterade i ett Marockanskt fängelse dygnet runt med bara vatten och bröd som föda för att hålla dem vid liv tills de dör av ålder om sisådär 30-40 år.
De såg ut att ha en machete och högg med kraft av huvudet. De såg ut att vara vana slaktare. Måste ha slaktat djur eller människor tidigare.
Senast redigerad av Segergudinnan 2018-12-22 kl. 12:06.
Citera
2018-12-22, 12:05
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
De riktiga mördarna är egentligen staten och PK-isterna samt feministerna. Deras ideologiska hjärntvätt får folk att tro att världen är en fin mysig plats vartsom. Det är pga dessa som kvinnor (som generellt tänker som barn pga emotionellt tänkande) åker ner till sådana platser och så händer sådant här. Enda lösningen är att upplysa eller ta till våld mot PK-ister och feminister för att rädda otaliga adnra i framtiden.

Dagens sanning.
Citera
2018-12-22, 12:10
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Så vad svarade SVT?

Personen som svarade skrev att han noterat att fler detaljer blivit kända och att han skulle vidarebefordra det jag skrev och mina synpunkter.

Ett riktigt blahasvar. Jag tycker att fler ska skriva! Det är fan i mig inte ok att beskriva avrättningarna i förmildrande ordalag! Den här gången har svensk media gått för långt och folk måste ta mig fan reagera!
Senast redigerad av fernebo 2018-12-22 kl. 12:13.
Citera
2018-12-22, 12:13
Medlem
benditists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ja de blev av med sina huvuden. Iaf danskan. Det ser man i videoen. De blev förmodligen både misshsndlade och våldtagna innan.

Det är ett gigantiskt nyhetsvärde naturligtvis, att det rör sig om islamism, terror och kanske IS. Men västerländsk media tiger inte om detta, bara i Sverige. I Norge och Danmark, England och i andra länder är nyheten enorm. Speciellt i Norge och Danmark. Där har det kommit flera reportage och varit frasidenyheter sedan dag 1. Islamism och IS rapporteras det om frekvent.

I Sverige har det inte islamism nämnts alls och själva nyheten i sig har fått skamligt lite publicitet. Sverige är korrupt och i princip alla nyhetsbyråer är kapade av aktivister. De vill inte att det ska komma ut till svenskarna, så kan de kanske få en annan inställning till massinvandringen eller att det gynnar SD.

Det är exakt det d handlar om. Den som säger någonting annat ljuger.

Sverige är ett helt sinnessjukt land där de flesta svenskar sover.

Dom flesta genomskådar Sveriges "korrupta" nyhetsrapportering. I alla fall den delen av befolkningen som kan och vill surfa runt på internet.
Finns säkert kvar en del människor som sväljer telegrafens budskap med hull o hår men dom blir allt färre för var dag i och med internätets bredare utbud.
Tror snarare det handlar om naivitet. Dom som äger tidningarna, byråerna har förmodligen angett direktiv dessa skall följa för att inte orsaka mer oro än nödvändigt.
Det brinner redan, aktivisterna försöker bara stävja branden så det inte sprider sig alltför fort.

Dom, aktivisterna, svensk media tror i sin enfald om man stryker dessa muslimer medhårs så kommer vi kunna släcka branden tillsammans.
Och fortfarande tror dom flesta boende i Sverige om man behandlar dessa människor med silkesvantar så kommer vi leva lyckliga i vårt avlånga land.

Håller på att glida ifrån ämnet så det är bäst att jag avslutar denna text här och nu.
Citera
2018-12-22, 12:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
https://www.facebook.com/menna.walid.3572?lst=100001882873383%3A10000405554 4579%3A1545470601

Vad är det här för sjuk jävla skit som håller på
Man borde jaga ner upphovsman och klämma dit åt helvete hårt!

Den sidan är nu rapporterad och bör försvinna under dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
Hva ønsker ekstremistene å oppnå med å legge ut filmene på nettet?

De hoppas att europas höger skall börja koka så illa att de börjar attackera invandrare på hemmaplan, vilket effektivt ökar islamisternas rekryteringsbas i Väst.

Sett till de många kommentarer i tråden som jag rapporterat sedan igår, så verkar taktiken FUNGERA.
Många "svärjevänliga" har gått och blivit 'IS nyttiga idioter' i och med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in