2018-12-22, 11:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Flera av de personer som skrivit saker i denna tråd som vittnar om djup misogyni är själva mellanösternmänniskor. Kristna MENA/MEA-män är i allmänhet inte ett dugg mindre kvinnofientliga än sina muslimska bröder.
Skit ner dig din jävla tönt. Ingen kristen blatte går omkring och skär av huvudet på kvinnor, det gör däremot dina muslimska polare. Att ens påstå att kristna blattar skulle vara lika illa som muslimer är inget annat än ren lögn. Det är ungefär som att påstå att svenska män har lika mycket pedofiler som muslimer.

De enda som har skrivit i den här tråden att de skandinaviska kvinnorma förtjänade sitt öde, har varit etniskt svenska män. Du försöker då kompensera för detta obehagliga faktum genom att skylla ifrån dig på kristna blattar, och påstå att kristna blattar skulle vara lika illa som muslimer osv. Skäms på dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Sedan finns det förstås pursvenska rötägg också, men i allmänhet är nordeuropeiska män oändligt mycket bättre än de från Mellanöstern och Afrika.

Mångkultur med utomeuropeiska komponenter är helt klart negativt ur jämställdhetssynpunkt - det är väl den slutsats man kan dra.
Saken är den att du är en anti-kristen stamtänkare, det är liksom viktigare för dig att hata kristendom och kasta skit på kristna än att ogilla muslimer och islam, mycket originellt Du är helt enkelt ett klassiskt vänsterpatrask.
Citera
2018-12-22, 11:33
Medlem
Bravidas avatar
"På Maren Uelands Facebook-vegg har flere bemerket denne videoen, som er full av klisjeer og det overtydelige budsakpet: Den farlige er ikke den du tror."

Nej, vänsteraktivister tror ju att det är vita heterosexuella europeiska män som är farliga(st).
Citera
2018-12-22, 11:34
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKebab
Det är det jag syftar på. Någon skrev att mordet är "nog för att gå i krig" och det vore ju väldigt dumt då Marocko som land/stat inte har något med detta att göra. Någon minister beskrev ju morden som ett knivhugg i ryggen på Marocko.

Jag har också kört kommentarsfält från arabiskspråkig marockanskt press i google translate och där har jag inte funnit en enda kommentar som försvarat dessa bestialiska mord. Det som uttrycks där är bestörtning, avsky, tankar på de mördades familjer, krav på dödsstraff, avrättningar som i Saudiarabien.
Citera
2018-12-22, 11:39
Medlem
fernebos avatar
Så jävla vidrigt:

Citat:
Enormt mange ubehagelige meldinger og bilder har spredt seg på Facebook-kontoene til danske Louisa Vesterager Jespersens familie.

https://www.dagbladet.no/nyheter/familien-tvinges-til-a-stenge-facebook---vi-blir-bombardert/70595653
Citera
2018-12-22, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Seriöst varför frossar ni i att se snuff filmer överhuvudtaget? Någon slags perversa behov? Ni är ju minst lika perversa som fårknullarna som utförde morden.

Frossar kan jag inte påstå att jag gör. Har sett några stycken av dessa filmer under min livstid. Men utan ljud eftersom jag mår dåligt. Är någon nyfikenhet. Vill men ändå inte.
Citera
2018-12-22, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av benditist
Dekapiterades kvinnorna?
Hade dom samlag? (förmodligen tilltvingade med våld).

Följdfrågor som kanske förtjänar en egen trådstart:

Om kvinnornas huvuden avlägsnades med vassa föremål från dess position för allmän beskådan och blev våldtagna borde även det ha ett visst nyhetsvärde.
Varför väljer då västerländsk media att tiga om det?

Hmm, kan till en viss del förstå varför redaktionerna motsätter sig att rapportera dessa bestialiska detaljer.
Alla vet att det brinner redan, varför kasta i mer bränsle? Dagen då brasan övertänds kommer allt närmare. Våra nyhetsredaktioner gör allt i sin makt för att förhindra det. Om allt hemskt som sker i världen rapporterades in i minsta detalj, ovinklat, opixlat så skulle vi snart inte ha några nyhetsredaktioner kvar längre.
Vi skulle förgöra oss själva. Det skulle bli krig. Vi är så onda, även vi "goda" västerlänningar. Vi skulle inte kunna hejda oss om vi lät all hat komma upp till ytan.

Tänk er följande scenario:
Två Marockanska muslim tjejer i färd med att bestiga Kebnekajse. Dom blir i sin tur bestigna av flera lokalbor som svurit trohet för Jesus Kristus och hans heliga far. Allt filmas och i slutet av klippet halshuggs kvinnorna.
Klippet sprids över hela världen.

Vad tror ni konsekvenserna av ovannämnda handling skulle bli? Hur skulle muslimredaktionerna rapportera? Skulle muslimerna tiga? Skulle dom tycka att kvinnorna för skylla sig själva som beger sig ut på dessa barbariska platser?

Tänk om...

Ja de blev av med sina huvuden. Iaf danskan. Det ser man i videon. De blev förmodligen både misshsndlade och våldtagna innan.

Det är ett gigantiskt nyhetsvärde naturligtvis, att det rör sig om islamism, terror och kanske IS. Men västerländsk media tiger inte om detta, bara i Sverige. I Norge och Danmark, England och i andra länder är nyheten enorm. Speciellt i Norge och Danmark. Där har det kommit flera reportage och varit förstasidenyheter sedan dag 1. Islamism och IS rapporteras det om frekvent.

I Sverige har det inte islamism nämnts alls och själva nyheten i sig har fått skamligt lite publicitet. Sverige är korrupt och i princip alla nyhetsbyråer är kapade av aktivister. De vill inte att det ska komma ut till svenskarna, då kan de kanske få en annan inställning till massinvandringen eller att det gynnar SD.

Det är exakt det d handlar om. Den som säger någonting annat ljuger.

Sverige är ett helt sinnessjukt land där de flesta svenskar sover.
Senast redigerad av redlineoffside 2018-12-22 kl. 11:56.
Citera
2018-12-22, 11:44
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Frossar kan jag inte påstå att jag gör. Har sett några stycken av dessa filmer under min livstid. Men utan ljud eftersom jag mår dåligt. Är någon nyfikenhet. Vill men ändå inte.

Samma här! Tror det ligger i människans natur att vara nyfiken, även om det är groteska och brutala saker som dom här filmerna på dom 2 tjejerna. Men som vanligt blir det att man ångrar sig efter att ha kollat på den och mår dåligt.
Citera
2018-12-22, 11:47
Medlem
Bravidas avatar
Jag tror inte att någon säger att det är rätt att de blev mördade, utan att de själva satte sig i situationen.

Sedan kan man fundera över hur stor skuld media, skolan/högskolan, politiker etc. har, som skönmålar verkligheten när det kommer till den delen av världen och islam.
Citera
2018-12-22, 11:49
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ja de blev av med sina huvuden. Iaf danskan. Det ser man i videoen. De blev förmodligen både misshsndlade och våldtagna innan.

Det är ett gigantiskt nyhetsvärde naturligtvis, att det rör sig om islamism, terror och kanske IS. Men västerländsk media tiger inte om detta, bara i Sverige. I Norge och Danmark, England och i andra länder är nyheten enorm. Speciellt i Norge och Danmark. Där har det kommit flera reportage och varit frasidenyheter sedan dag 1. Islamism och IS rapporteras det om frekvent.

I Sverige har det inte islamism nämnts alls och själva nyheten i sig har fått skamligt lite publicitet. Sverige är korrupt och i princip alla nyhetsbyråer är kapade av aktivister. De vill inte att det ska komma ut till svenskarna, så kan de kanske få en annan inställning till massinvandringen eller att det gynnar SD.

Svensk media äcklar mig! Varken SVT, Expressen eller Aftonbladet har beskrivit det som drabbat tjejerna som en halshuggning och ren avrättning. Man fortsätter att yra om mord och stickskador och skador på halsen. Det är så jävla sjukt! Jag har mejlat samtliga redaktioner och frågat vad fan de håller på med, men bara fått svar från SVT.

Det är nästan så man kan misstänka att det finns nåt hemligt medieråd som bestämmer hur nyheter ska presenteras och vad som får publiceras i Sverige.

Dock ska det sägas att TV4:s Nyheterna igår i förbifarten nämnde att tjejerna hade halshuggits.
Citera
2018-12-22, 11:49
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ja de blev av med sina huvuden. Iaf danskan. Det ser man i videoen. De blev förmodligen både misshsndlade och våldtagna innan.

Det är ett gigantiskt nyhetsvärde naturligtvis, att det rör sig om islamism, terror och kanske IS. Men västerländsk media tiger inte om detta, bara i Sverige. I Norge och Danmark, England och i andra länder är nyheten enorm. Speciellt i Norge och Danmark. Där har det kommit flera reportage och varit frasidenyheter sedan dag 1. Islamism och IS rapporteras det om frekvent.

I Sverige har det inte islamism nämnts alls och själva nyheten i sig har fått skamligt lite publicitet. Sverige är korrupt och i princip alla nyhetsbyråer är kapade av aktivister. De vill inte att det ska komma ut till svenskarna, så kan de kanske få en annan inställning till massinvandringen eller att det gynnar SD.

Också på första plats i flertalet marockanska tidningar.
Citera
2018-12-22, 11:51
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Jag tror inte att någon säger att det är rätt att de blev mördade, utan att de själva satte sig i situationen.
Nja, finns rätt många etniskt svenska, vita, heterosexuella män som har värsta skadeglädjen över dessa stackars kvinnors död. Självklart är det kristns blsttars fel dock, vad annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Sedan kan man fundera över hur stor skuld media, skolan/högskolan, politiker etc. har, som skönmålar verkligheten när det kommer till den delen av världen och islam.
Den största skulden till att dessa stackars skandinaviska kvinnor blev av med huvudet häromdagen, bär vita feminister och västerländska regeringar. Att muslimer beter sig som klassisk Muhammed, det är förväntat och inget vi kan klandra muslimer för, att de följer deras religion. Det är liksom religionsfrihet för muslimer att halshugga otrogna vita. Däremot hade inte vita kvinnor avrättats av muslimer om inte feminismen lurade i dem att tro att muslimer är goda, och åka på semester till muslimernas hemländer osv.
Citera
2018-12-22, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Svensk media äcklar mig! Varken SVT, Expressen eller Aftonbladet har beskrivit det som drabbat tjejerna som en halshuggning och ren avrättning. Man fortsätter att yra om mord och stickskador och skador på halsen. Det är så jävla sjukt! Jag har mejlat samtliga redaktioner och frågat vad fan de håller på med, men bara fått svar från SVT.

Det är nästan så man kan misstänka att det finns nåt hemligt medieråd som bestämmer hur nyheter ska presenteras och vad som får publiceras i Sverige.

Dock ska det sägas att TV4:s Nyheterna igår i förbifarten nämnde att tjejerna hade halshuggits.
Ser att du är en casual som har blivit enlightened.

Självklart är det blackout i media Mind control apparaten.

Det passar inte narrativet såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in