2018-12-22, 12:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Berätta för oss vad islam står för?
Islam står för våldtäkt, terrorism, halshuggningar, folkmord och tredje världen levnadsstandard. Islam handlar inte om att tro på Allah eller Muhammed, utan om att folkmörda kristna och andra icke-muslimer.

Däremot att dessa två stackars tjejer fick deras huvuden avlägsnade, det är något vi absolut måste skylla på vänstern, liberaler och mest av allt, feminister. Kvinnor är som barn i huvudet, och deras kroppar är inte mycket starkare än barnkroppar heller. Låter man barn resa helt själva på "semester" till valfritt muslimland eller Bantustan, klart barnen kommer att råka illa ut, och samma sak gäller självklart vuxna kvinnor. De kvinnohatande feministerna vill utsätta kvinnor för situationer som denna. Feminister blir jätteglada när muhammedaner skär av huvudet på vita kvinnor; det är rättvisa för feminister. Feminister och vänstern hatar kristna vita människor.

Som sagt, att muslimer beter sig som muslimer är inte det minsta konstigt; de förstår inget annat och det är deras religionsfrihet att terrorisera och folkmörda icke-muslimer. Däremot måste vi beskylla den koncentrerade vänsterondskan som har möjliggjort situationer som dessa, och som alltid försvarar muslimer, och de kvinnohatande feministerna som utsätter kvinnor för dessa situationer. Feminismen är lika kvinnohatande som islam.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-22 kl. 12:38.
Citera
2018-12-22, 12:36
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKebab
Alltså det har ju med kultur att göra. Länder utanför Europa har ju inte kommit lika långt i utvecklingen och det påverkar kvinnosyn, jämställdhet och dylikt. Din slutsats är dock aningen skev, så länge du lyckas integrera de som kommit hit med tänket t. ex här i Sverige så är det ingen större fara. Om man bara skiter i de och slänger in de i nån förort där de bor med sina landsmän och aldrig lär sig om hur saker fungerar i Sverige - då får man problem.

Ja, se var det bra det går för Väst med sin jämställdhet.
Låter två naiva tjejer åka ner till Marocko själva och vistas bland jordens absoluta undermänniskor, araber/berber.
Citera
2018-12-22, 12:38
Medlem
Jon.Holmss avatar
Läste att en lokal guide avrådde tjejerna från att tälta ensamma, vilket de struntade i. Liksom en av tjejernas mammas råd om att överhuvudtaget inte resa till Marocko.

Kvinnor har tyvärr en grotesk övertro på sig själva!
Citera
2018-12-22, 12:38
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Kan du specificera dig, har vart i kristna delar av Afrika har aldrig sett det du påstår.
Undviker muslimska delar däremot då de är sjuka i huvudet.
Kongo.
Citera
2018-12-22, 12:42
Medlem
Besticks avatar
Blev kvinnorna också våldtagna?

Jag gjorde misstaget att kolla på videon. Man är avtrubbad.
Citera
2018-12-22, 12:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick

De to drepte kvinnene ble fredag ettermiddag fløyet fra Casablanca til København. Kripos vil ikke bekrefte når båren med Maren Ueland blir sendt til Norge. Det er imidlertid klart at obduksjonen vil skje her hjemme.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/12/22/195486018/kripos-jobber-fortsatt-med-hindre-spredning-av-video

Jag antar att det svaret fås utav obduktionen. Men antar att resultatet utav den kommer inte att publiceras till offentligheten.

Personligen så är jag nog såpass fördomsfull, att det blir ett enkelt "javisst" på din fråga ifrån mig.
Citera
2018-12-22, 13:01
Medlem
Citat:

Det vet väl egentligen endast rättsläkaren. Jag tänker att de borde slitit av trosorna innan de ska våldta, känns lite lamt att bara dra trosorna åt sidan.
Citera
2018-12-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Norskan har en huvudroll i slutet av filmen.
möjligt att jag såg den korta versionen.
Citera
2018-12-22, 13:06
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:

Ett gäng kåta araber som sällan får knulla och två nordiska skönheter. Förmodligen blev båda tjejerna påsatta I alla hål ett ex antal gånger innan de mördades.

Håller med dig, hemsk video! Hoppas verkligen vi får svar på alla frågor. Vad som hände innan mordet, och hur/varför Louisa hamnade på ett stengolv i huset där mordet sker. Min teori är att de överfölls när de hade lagt sig för att sova i sitt tält, men det exakta händelseförloppet sedan lär vi nog få vänta på.
Senast redigerad av Jon.Holms 2018-12-22 kl. 13:09.
Citera
2018-12-22, 13:06
Medlem
Citat:

Samma här. Brukar aldrig ha några som helst problem med att kolla på gore, men denna video borde jag inte ha tittat på.

Avråder alla från att titta på den faktiskt.
Citera
2018-12-22, 13:24
Medlem
Är det verkligen ingen som har översatt vad männen säger i filmen??
Citera
2018-12-22, 13:27
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Det vet väl egentligen endast rättsläkaren. Jag tänker att de borde slitit av trosorna innan de ska våldta, känns lite lamt att bara dra trosorna åt sidan.

Danskan var inte bunden. Hon kan ha tagit på sig dom efter våldtäkten.

Det ser ut som att danskan är lite blå på benen samt lite blodig (innan han börjar karva). Det är uppenbart att dom blev våldtagna.

Vi vet ju inte heller hur länge detta hade pågått i videon. Det kan ju ha gått ganska många timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in