2018-12-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShowerStalker
Så länge du inte vandrar i bergen så kan du leva tryggt. Jamie Oliver stannade där i flera dagar för tv serien och upptäckte många platser utan att bli utsatt.

och han har ju ett filmteam och säkerhetsteam med sig hela tiden?
Citera
2018-12-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Källa på det?
Min egna erfarenhet utav marockaner och andra kvinnors.... eller mäns...
Har rest mycket och därför stött på mycket olika typer. Marockaner har extreeemt dåligt rykte.
Citera
2018-12-21, 23:14
Medlem
Citat:
Källa på det?
---->> Verkligheten utan politiskt korrekta skygglappar.
Citera
2018-12-21, 23:15
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Min egna erfarenhet utav marockaner och andra kvinnors.... eller mäns...
Har rest mycket och därför stött på mycket olika typer. Marockaner har extreeemt dåligt rykte.

Jag har besökt Marocko och upplever inte det du påstår
Citera
Medlem
ShowerStalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zauru
Men vad fan, tror du att du blir halshuggen mitt i folket på stan i Marocko eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zauru
Han fattar inte det dör med tv-produktion. Han var ju liksom sååå säker på att JO vandrade runt där själv med sin stekpanna.
Citera
2018-12-21, 23:16
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattler
Sedan gör alla i tråden samma misstag som media gör medvetet.

Man talar om islamister.

En fullständigt meningslös skällsordsbeteckning ungefär som nazister.

Dom halsavskärande mördarna var muslimer. Punkt slut.
Ja, det är viktigt att betona att halshuggarna var äkta muslimer. Faktum är, att om du heter Muhammed och du inte är beredd att halshugga vita kristna/ateistiska kvinnor, så är du ingen äkta muslim. Det här är liksom vad en genuin muslim ska göra. Moderat muslim, fredlig muslim osv är bara oxymoron.

Citat:
Ursprungligen postat av wiba40
Vad är det för fel på vissa av er? Jag har sett videon där de halshugger en av våra skandinaviska systrar. Ni relativiserar skiten?!
Det är visserligen inte coolt eller okej när vissa svennebananer i tråden sitter och säger att de här blonda tjejerna förtjänade att terroristhalshuggas osv bara för att de inte hatade svartskallar. Däremot får man faktiskt ha lite självbevarelsedrift och inte åka ner till muslimska skithålor (och negerländer, som Zaida Catalan), annars får man liksom räkna med att sådant händer förr eller senare.

Problemet här dock är att kvinnor har lägre intelligens, är rätt naiva, oförståndiga, tror gott om allt och alla, är i hög grad instinktsdrivna och applicerar deras moderkänslor på de stackars muslimerns, så istället för att se muslimen i vitögat som den potentiella våldtäktsmannen och halshuggaren han är, går vita kvinnor runt och och tycker synd om honom och till slut hamnar i en situation som denna.

Vi måste skylla på feminismen och den politiska vänstern rent allmänt för att ha uppmuntrat och tillåter situationer som denna att uppstå. Feminister och muslimer är tight allierade och feminister håller tyst när deras muslimska medbrottslingar halshugger vita kvinnor på det här sättet. Hade det varit ett gäng vita män som halshögg de här stackars skandinaviska kvinnorna, då hade feministerna varit up in arms och ställt till värsta filmscenen, men nu håller de helt tyst när deras politiskt allierade muslimer utför ett sådant vidrigt btottsdåd, och givetvis skyller feministerna det här brottet på alla män istället för muslimer.

Citat:
Ursprungligen postat av wiba40
För varje skandinavisk kvinna som halshuggs ska 100 av dem dödas.
Varsågod och börja? Du kan ju alltid tangentbordskriga och låta tuff här på Flashback, men det är osannolikt att du kör igång med en one man army.

Hur som helst borde muslimska länder totalt avskaffas och återkoloniseras. Hela jävla tredje världen borde vara olaglig. Inte bara pga att apmuslimerna högg av huvudet av de här skandinaviska tjejerna, även om det inte gjorde något bättre.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-21 kl. 23:20.
Citera
2018-12-21, 23:16
Medlem
Citat:
Jag har besökt Marocko och upplever inte det du påstår
Är du kvinna eller ger du återigen en mans perspektiv på ett problem som är störst för kvinnor?
Citera
2018-12-21, 23:19
Medlem
ShowerStalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Jo, men kvinnor är mer utsatta. Marockaner är väldigt märkliga mot kvinnor.

Jag reser mycket själv men undviker präglade kvinnohatiska länder. Visserligen så hatar de flesta män kvinnor nen det finns grader även i helvetet.
Titta på tjejernas vlog på Youtube som berättar sina reseo till arabländerna. De klarar sig bra men det gäller att inte gå till byn eller bergen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
du tror att samma pk tjejer hade brytt sig om du dödats ?

är du helt skruvad?

dessa idioter bjöd säkert in dessa islamister in i sitt tält- skulle ej förvåna mig.

att en 24 årig blond kvinna bergsklättrar i ett land som marocko och ingen i hennes närhet säger något bevisar bara hur sjuka i huvudet alla är.

mamman håller käften för att ej få en konstig blick, bra jobbat mamman.

Ja det hade dom antagligen, du utgår bara från ditt eget empatilösa perspektiv. Bara för att du inte klarar av att känna empati betyder det inte att andra saknar den förmågan.

Att inte ha ihjäl någon är inte ett kvitto på att man är en bra människa.

Förresten börjar man en mening med stor bokstav, har du ej gått ut lågstadiet?
Citera
Medlem
Xpander-s avatar
Marocko är dock ett av de muslimska länder i Afrika/MÖ med lägst stöd för terrorism, endast 13% tyckte det ofta var rätt med civila targets för terrorism. Vilket motsvarar ca, 4,4Miljoner människor.
(PEW research)

Fortfarande svårt att se varför man skulle åka dit alls, det finns länder där inga sympatiserar med terrorism. Verkar trevligare att åka dit.
Citera
Medlem
Jag har varit med för länge för att orka bry mig. Är tyvärr helt likgiltig till om någon får huvudet avskuren. När det drabbar naiva PK-idioter så känner jag mest jaha? Som man bäddar får man ligga. Det skiljer enormt i kvinnosyn mellan Sverige och muslimska länder. Springer man runt i en bubbla och tror att världen är likadan överallt och att dom flesta är goda får man faktiskt skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in