2018-12-21, 22:28
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag såg klippet. Jag hörde ett skrik, och först lät det som att det kom från norskan, men som är från danskan. I slutet ser man norskan som precis blivit av med huvudet. Troligen började de med norskan endast några sekunder innan de börjar med danskan, eftersom de är precis klara med norskan när de börjar filma henne väldigt snabbt efter de är klara med danskan.
Citera
2018-12-21, 22:30
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
http://www.uriascdn.net/Marrakeshdrab-FB2018-2.jpg
Det gör inte att dom förtjänade ödet även om flera stycken i tråden verkar tycka det.

Nej, men det är lite som en vegan som hoppar in i björnhagen på djurparken och blir uppäten.
Citera
2018-12-21, 22:31
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Jag reser gärna, men inte till shithole countries som knappt kan visa några tecken på civilisation. Där kvinnor säljs som djur, där slavhandel pågår. De flesta skitländerna som finns råkar vara muslimska eller afrikanska. Tror säkert jag skulle kunna ha en trevlig semester där, men när det finns 150 andra länder med betydligt mer normalt funtade folk, utan kusingiftermål som std, ja då väljer jag självklart de istället.

Det får du gärna göra. Res på och ha det så bra. Har sett en hel del på andra håll i världen med, inte bara skit som pågår i muslimländer. Rätt patetiskt att ens påstå det tycker jag.

Om det finns några töser här så res för allt i världen inte till Danmark!
Citera
2018-12-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Nej för det skulle aldrig kunna hända att Islam tar över ett land...

Nej, inte Sverige, nej.

Marocko är ett muslimskt land, men inte islamistiskt. Inte så många marokaner var intresserade bli fältdoldater i isis krig i Mellanöstern. Marokanska muslimer är liberala jämfört med än de fundamentaliska muslimer i Mellan Östern. Islamism är religiös nazzism eller facism.

Det meddelas idag att ytterligare nio har gripits i anknytning till detta brutala dubbelmordet i Marocko. Poliser gör razzior...
Citera
2018-12-21, 22:37
Medlem
ArthurMorgans avatar
Jag har varit vän med två marockaner i mitt liv. Båda två hävdade med emfas att man aldrig ska lita på marockaner. Att marockaner var kända i arabvärlden för att vara lurendrejare och bedragare.

Edit: Minns filmen 9 millimeter (med Paolo Roberto) där en birollsinnehavare säger "Min pappa är marockan, han säger att man ska kolla fingrarna efter att man hälsat på en marockan."

De här två kvinnorna får på sätt och vis skylla sig själva. Visst, de hade otur, men trots allt är de här länderna så pass farliga för västerlänningar att man måste bo på hotell i de större städerna, klä sig modest och helst resa med en man eller flera.

Två blonda brudar som campar ute på landet. Hade inte islamisterna tagit dom så hade de i bästa fall bara blivit rånade och våldtagna.
Citera
2018-12-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETAN
Ni som tror att kvinnorna går i tält i Marocko, åk ner och ta en titt. Fast det vågar ni väl inte nu.

Angående intelligens osv. går jag inte in på det eftersom jag inte har en aning. Pratar om det som jag vet.

Att åka ner som tjej med ”skinn på näsan” i vanliga sommarkläder är inga problem om du har en hjärna. Men tjejer som åker ner för att få bekräftelse och som går på vsd som helst kan råka illa ut. Detta gäller inte bara i Marocko.

Håller med dig. Sund förnuft räcker det mesta.

Res och upplev! Marocko är mycket annat en islamister... fin kultur, enormt vacker arkitektur, mycket gått mat, extremt fina, vackra och billiga hotell..
Citera
2018-12-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETAN
För min del känner jag mig lika trygg i ett muslimskt land som i Danmark. Syftade lite på vad som hände med Kim Wall som du kanske förstod.

Här får man ju verkligen undra hur det är fatt. Du menar seriöst att du gör en jämförelse mellan Danmark och en mördare i Danmark och Arabländer där det är farligt hela tiden, ex att tälta och där man som kvinna blir utsatt om man har fel kläder eller är ute fel tid osv. Din jämförelse tål inte dagsljus! Det är en skymf mot alla det du påstår, och även till de som "flytt" muslimska länder på grund av förföljelse och annat. Du fattar inte hur bra du har det som är född i väst. Du är fri att resa runt i muslimska länder och bevisa din tes, en tjej testade ju det för några år sedan, hon lever inte idag! Pippa Bacca från Italien bestämde sig för att lifta i arabvärlden, för att bevisa att människan är god. Hon blev mördad i Istanbul, vill du fortsätta där hon lämnade?
Citera
2018-12-21, 22:50
Medlem
wiba40s avatar
Vad är det för fel på vissa av er? Jag har sett videon där de halshugger en av våra skandinaviska systrar. Ni relativiserar skiten?!
För varje skandinavisk kvinna som halshuggs ska 100 av dem dödas.
Citera
2018-12-21, 22:52
Avslutad
Gärningsmännen greps tillsammans med sina tools of the trade (dvs knivarna och mobiltelefoner) på en buss som hade Agadir som destination.

Agadir är en aktiv charter/turistdestination.

Så här skriver tex Ving på sin hemsida:
"Att resa till Agadir är att upptäcka en stad som bland mycket annat erbjuder fina hotell, en hamn med livlig kommers, genuina marockanska kvarter, en trevlig strand och en fin strandpromenad."

TUI:
"En lång sandstrand med ett promenadstråk kantat av trottoarkaféer är den ena sidan av Agadir. Moderna hotell med stora poolområden ligger intill. Den andra sidan är souken, marknaden, med travar av kryddor, silversmycken och färgstarka tyger.

Om du vill ha en sol-och-bad-semester mixad med lite orientalisk kultur är Agadir i Marocko ett av våra bästa tips. Staden är en charmig blandning av palmkantade avenyer, moderna butiker, franskinspirerad mat, kryddoftande marknader och minareter med böneutropare. Med TUI kan du flyga direkt till Agadir på drygt fem timmar."

Var ju en skytt som lyckades ha ihjäl 38 pers på en strand i Tunisien 2015. Så inte så speciellt svårt att räkna ut vad dessa IS-hangarounds hade för planer.

Själv besökte jag Egypten i min naiva ungdom och insåg att det var militära turistvakter precis överallt. I vår turistort var de utposterade i skyttepar i kurer i alla gatukorsningar och när vi tog en bussresa till Kairo för att se pyramiderna etc så åkte vi på kolonn med beväpnad eskort framför och bakom tillsammans med en massa andra turistbussar.

Har sedan dess (detta var i början av 2000) känt mig väldigt tveksam till att turista i länder där det krävs väpnad skyddsverksamhet dygnet runt för att alla turister ska klara livhanken. Men det lär väl bli så i marocko också (om det inte redan är det, tjejerna var ju långt utanför eventuella skyddade turistnav).
Citera
2018-12-21, 22:54
Medlem
Jag har så jäkla svårt att förstå hur någon människa kan få för sig att tälta i Marocko!!! Fan, man vågar ju inte tälta i Europa och inte var som helst i Sverige heller. Hur kan man ens få en så bisarr idé? Förstod att någon av tjejernas mamma försökt stoppa resan, helvete, jag hade blivit galen om min dotter velat backpacka i Marocko!! Det är ju som att be om problem! Hur kan man bli så naiv, det finns så mycket information att tillgå och just nu, i dessa tider, pratas det mycket om sånt här. I Italien har ju flera mord på unga tjejer begåtts av afrikaner. Det måste vara olagligt att vara såhär jävla naiv och dum.
Citera
2018-12-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Jag har varit vän med två marockaner i mitt liv. Båda två hävdade med emfas att man aldrig ska lita på marockaner. Att marockaner var kända i arabvärlden för att vara lurendrejare och bedragare.

Edit: Minns filmen 9 millimeter (med Paolo Roberto) där en birollsinnehavare säger "Min pappa är marockan, han säger att man ska kolla fingrarna efter att man hälsat på en marockan."

Två blonda brudar som campar ute på landet. Hade inte islamisterna tagit dom så hade de i bästa fall bara blivit rånade och våldtagna.

Oj det finns hur mycket som helst unga blonda turisttjejer i Marocko, ska du veta. Men de kanske inte sover i tält.

Ca 13 miljoner turister per år, och många är väldigt unga. En vecka i "tusen och en natt sagoland" kan man drömma bort sig i en fantasifull vacker hotell och bara njuta och koppla av.
Citera
2018-12-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
du tror att samma pk tjejer hade brytt sig om du dödats ?

är du helt skruvad?

dessa idioter bjöd säkert in dessa islamister in i sitt tält- skulle ej förvåna mig.

att en 24 årig blond kvinna bergsklättrar i ett land som marocko och ingen i hennes närhet säger något bevisar bara hur sjuka i huvudet alla är.

mamman håller käften för att ej få en konstig blick, bra jobbat mamman.

De är ändå och förblir våra skandinaviska systrar. Även om de varit sjukt naiva och dumma står vi alltid på deras sida oavsett om de skulle stå på vår. Det är vårt jobb (vi nationalister) att visa hur en människa ska bete sig mot sitt eget folk oavsett om alla gör det eller inte. De skandinaviska folken har länge blivit vilseförda, om än kan inte det berättiga att någon får idén att backpacka i Marocko, men vi måste ha den långvariga hjärntvätten i beräkning och vi utgår ifrån att alla bröder och systrar skulle agera som vi om de visste det vi vet och förstod konsekvenserna för framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in