2018-12-21, 17:59
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagheters
Besöker jag en thaisalong och betalar för extra tjänster, behöver man vara orolig? Jag kan lagen på tok för dåligt, vad behöver polisen för att gripa en för sexköp?
Det ska rätt mycket till, typ att de tar dig på bar gärning med kuken i tvåan på henne. De flesta som torskat gör det för att de blir rädda och erkänner.
De kan ju också skrämma tjejerna så att de erkänner av rädsla för att själva hamna i trubbel, men som sagt, det är svårt att bevisa.

Så länge du inte erkänner så sitter farbror blå med kuken i brevlådan och kan inte göra mer än så.
Citera
2018-12-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det ska rätt mycket till, typ att de tar dig på bar gärning med kuken i tvåan på henne. De flesta som torskat gör det för att de blir rädda och erkänner.
De kan ju också skrämma tjejerna så att de erkänner av rädsla för att själva hamna i trubbel, men som sagt, det är svårt att bevisa.

Så länge du inte erkänner så sitter farbror blå med kuken i brevlådan och kan inte göra mer än så.

Ok det låter rätt tryggt då, men undvika Swish osv antar jag? Eller kan farbror blå göra något enbart på betalningar?
Citera
2018-12-21, 23:09
Medlem
Citat:
Ok det låter rätt tryggt då, men undvika Swish osv antar jag? Eller kan farbror blå göra något enbart på betalningar?

En swishbetalning på 1000 kr till en thailändsk tjej på en massagesalong då blir polisen garanterat intresserad.
Så ta ut kontanter i förväg är mitt råd. Jag brukar även betala massagen med kontanter.
Citera
2018-12-22, 01:16
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
En swishbetalning på 1000 kr till en thailändsk tjej på en massagesalong då blir polisen garanterat intresserad.
Så ta ut kontanter i förväg är mitt råd. Jag brukar även betala massagen med kontanter.

Klart grisarna blir mycket mer intresserad och kommer pressa den token som betalar för nöjesturen med swish.
Nota bene, det är inget bevis för att man betalt för en sexuell tjänst dock.
Neka i sten! Undrar grisarna över swishen så hävda din rätt att säga inga kommentarer till den frågan. Det är inte olagligt att betala av en skuld till en Thailändska via swish.
Citera
2018-12-22, 20:39
Medlem
B-types avatar
Citat:

Undvik alla tänkbara elektroniska spår.
Betala allt Cash.
Ring med en gammal telefon du köpt kontant. Ha ett kontantkortsabbonemang du fyller på genom att betala cash hos lokale turkhandeln.
Gör det svårt att bli spårad.
Citera
2018-12-23, 01:46
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Betala allt Cash.
Ring med en gammal telefon du köpt kontant. Ha ett kontantkortsabbonemang du fyller på genom att betala cash hos lokale turkhandeln.

Ladda kontantkortet hos lite olika butiker, utspritt lite här och där. Aldrig nära din bostad och du får absolut inte ringa några andra samtal med den telefonen, bara till thaisalonger, dessutom får du inte åka omkring med thaitelefonen och din egen telefon påslagen samtidigt, det går att se att thaitelefonen och din egen telefon är "kompisar", de rör sig exakt likadant. Det finns även andra detaljer om man verkligen vill vara säker.

Behöver jag säga att jag är paranoid?
Senast redigerad av trottwell 2018-12-23 kl. 02:26.
Citera
2018-12-23, 09:56
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Betala allt Cash.
Det är sjukt om thaimassagekunder ska behöva känna rädsla som om de vore heroinsmugglare. Och på så sätt har politikerna lyckats prima med att skrämma medborgarna.
Citera
2018-12-23, 11:13
Medlem
s-täljes avatar
vilka år öppen i denna dag 23 Dec
Stockholm norr gärna
Citera
2018-12-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
vilka år öppen i denna dag 23 Dec
Stockholm norr gärna

Jag antar de flesta thaisalonger är öppna idag. Iaf de som har öppet på söndagar.
Citera
2018-12-23, 13:39
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ladda kontantkortet hos lite olika butiker, utspritt lite här och där. Aldrig nära din bostad och du får absolut inte ringa några andra samtal med den telefonen, bara till thaisalonger, dessutom får du inte åka omkring med thaitelefonen och din egen telefon påslagen samtidigt, det går att se att thaitelefonen och din egen telefon är "kompisar", de rör sig exakt likadant. Det finns även andra detaljer om man verkligen vill vara säker.

Naturligtvis aldrig ha telefonen påslagen i ditt hem eller på din arbetsplats.
Ta inte heller med dig telefonen när du besöker salongen.
Citera
2018-12-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Verkligen nojig, bättre att ge fan i massage då. Är fortfarande inte förbjudet att gå på massage i Sverige vad jag vet. Har köpt presentkort på salong med swish inga problem.
Citera
2018-12-23, 18:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Verkligen nojig, bättre att ge fan i massage då. Är fortfarande inte förbjudet att gå på massage i Sverige vad jag vet. Har köpt presentkort på salong med swish inga problem.

Jag har aldrig varit på Thaisalong, men jag har ett extremt säkerhetstänkande.

"Har köpt presentkort på salong med swish inga problem" Du borde ha skrivit "...inga problem ännu"

Banken sparar din transaktionshistorik i många år.

Jag har kört för fort på motorvägen en gång, inga problem. Betyder det att alla andra också alltid kan köra för fort utan att få böter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in