Citat:
Ursprungligen postat av
kerstschon
Lite tjatigt med alla som vill ha tips på salonger som erbjuder extra. Tydligt förbjudet enligt forumregel 1. Dessutom har de flesta här inne kämpat hårt för att hitta sina guldkorn och vill sällan dela ut dom till folk och fä.
Har du lämnat ett tiotal recensioner i recensionstråden och frågar snällt om att byta erfarenheter via pm kanske du kan få några tips.
I övrigt ut och prova, det värsta som kan hända är en rimlig massage för 350 kr
Faktum är att detta inlägg fick mig faktiskt att gå ut och prova för första gången och jag hade turen att hamna rätt på första försöket.
När vi ändå nämner priser här skulle jag vara intresserad av att få lite bättre känsla på vad extratjänsterna bör ligga. Det är självklart att om man blir en stammis eller grym förhandlare så kan man komma så lågt som möjligt.
Min utgångspunkt är snarare som första besökare på ett ställe. Vad ska försöka ligga på för prisspann utan att förolämpa eller förarga sina glädjeflickor?
Har förstått att 500 är en dyr HJ. Vad skulle då normen vara? Likaså vad är era åsikter kring HJ, B2B och FS.
Som sagt, är inte ute efter att vara så snål som möjligt utan snarare så att man inte blir blåst som novis.