2018-12-16, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Precis. Då är det bara att leta vidare.
Vid ett tillfälle då det bara erbjöds HJ gick jag direkt vidare till salongen runt hörnet och blev erbjuden det BJ jag bespetsat mig på. Tror nästan det gick hål i kondomen när jag sprutade.

Frågade du innan massagen om du kunde få BJ? Eller fick du punga ut med två massagetimmar?
Citera
2018-12-16, 15:36
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Frågade du innan massagen om du kunde få BJ? Eller fick du punga ut med två massagetimmar?
Frågar aldrig innan. Låter alltid tjejen ta upp ämnet. Jag tog bara 30 minuter på den andra salongen.
Citera
2018-12-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Frågar aldrig innan. Låter alltid tjejen ta upp ämnet. Jag tog bara 30 minuter på den andra salongen.

Gissade att det gick till så men ville bara kolla om det stämde.
Citera
2018-12-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Det är ofta fel att fråga innan det kan skrämma massösen hon kan tro att du är farbror blå och då säger hon nej. Vänta till ni har bra kemi under massagen och du är näck oftast går det bra.
Citera
2018-12-17, 11:54
Bannlyst
Varför finns inget prat om manliga massörer? De vet väl allt om kukar, stjärthål och erogena zoner överlag. Testa en man nästa gång? Obs! De ger starkare massage också!
Citera
2018-12-17, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Varför finns inget prat om manliga massörer? De vet väl allt om kukar, stjärthål och erogena zoner överlag. Testa en man nästa gång? Obs! De ger starkare massage också!

Jag har fått massage av män många gånger. De har inte givit några som helst tecken på extra, men det kanske är för att jag utstrålat straight vibbar?
Citera
2018-12-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Lite tjatigt med alla som vill ha tips på salonger som erbjuder extra. Tydligt förbjudet enligt forumregel 1. Dessutom har de flesta här inne kämpat hårt för att hitta sina guldkorn och vill sällan dela ut dom till folk och fä.

Har du lämnat ett tiotal recensioner i recensionstråden och frågar snällt om att byta erfarenheter via pm kanske du kan få några tips.

I övrigt ut och prova, det värsta som kan hända är en rimlig massage för 350 kr

Detta är 100% sant!
Citera
2018-12-18, 20:24
Medlem
Citat:

Finns ju en del om katoi...
Citera
2018-12-19, 07:12
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Du menar ladyboys? Dessa dyker upp i tråden lite då och då, det finns en del som jobbar runt Stockholm, säkert även kring de andra större städerna också i fall du bor söder ut.

Syftar du på män i ordets bemärkelse, dvs snubbe som inte ser sig som transsexuell, så har jag aldrig sett någon man som jobbat på en thaimassagesalong.

Sedan är det kanske så att de flesta som skriver här letar tjejer eller möjligtvis kan testa en ladyboy, inte så många gay...
Citera
2018-12-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Lite tjatigt med alla som vill ha tips på salonger som erbjuder extra. Tydligt förbjudet enligt forumregel 1. Dessutom har de flesta här inne kämpat hårt för att hitta sina guldkorn och vill sällan dela ut dom till folk och fä.

Har du lämnat ett tiotal recensioner i recensionstråden och frågar snällt om att byta erfarenheter via pm kanske du kan få några tips.

I övrigt ut och prova, det värsta som kan hända är en rimlig massage för 350 kr

Faktum är att detta inlägg fick mig faktiskt att gå ut och prova för första gången och jag hade turen att hamna rätt på första försöket.

När vi ändå nämner priser här skulle jag vara intresserad av att få lite bättre känsla på vad extratjänsterna bör ligga. Det är självklart att om man blir en stammis eller grym förhandlare så kan man komma så lågt som möjligt.

Min utgångspunkt är snarare som första besökare på ett ställe. Vad ska försöka ligga på för prisspann utan att förolämpa eller förarga sina glädjeflickor?

Har förstått att 500 är en dyr HJ. Vad skulle då normen vara? Likaså vad är era åsikter kring HJ, B2B och FS.

Som sagt, är inte ute efter att vara så snål som möjligt utan snarare så att man inte blir blåst som novis.
Citera
2018-12-19, 22:35
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeck79
Faktum är att detta inlägg fick mig faktiskt att gå ut och prova för första gången och jag hade turen att hamna rätt på första försöket.

När vi ändå nämner priser här skulle jag vara intresserad av att få lite bättre känsla på vad extratjänsterna bör ligga. Det är självklart att om man blir en stammis eller grym förhandlare så kan man komma så lågt som möjligt.

Min utgångspunkt är snarare som första besökare på ett ställe. Vad ska försöka ligga på för prisspann utan att förolämpa eller förarga sina glädjeflickor?

Har förstått att 500 är en dyr HJ. Vad skulle då normen vara? Likaså vad är era åsikter kring HJ, B2B och FS.

Som sagt, är inte ute efter att vara så snål som möjligt utan snarare så att man inte blir blåst som novis.
I Stockholm brukar det röra sig om:
HJ 200-300
BJ 400-500
BTB 500-800
FS 1000

Sedan varierar det ju, speciellt BTB och FS kan ju skena iväg till 1000-1500, finns säkert tjejer som vill ha mer för FS, men på ett hum är det ungefär som ovan. Kontanter är bäst.

Sedan så klart, hel och ren, trevligt uppförande och inga kalsonger så löser det sig!

Lycka till i thaiträsket!
Citera
2018-12-21, 16:41
Medlem
Besöker jag en thaisalong och betalar för extra tjänster, behöver man vara orolig? Jag kan lagen på tok för dåligt, vad behöver polisen för att gripa en för sexköp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in