2018-12-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromolus
Hade en trevlig upplevelse igår i en av huvudstadens södra förorter. Beslutade mig för att pröva en, för mig i alla fall, tidigare okänd salong. Ringer först och bokar tid till 19:00, vilket inte är några problem.

Väl på plats öppnas dörren av en skönhet i en liten svart klänning. Alltid ett gott tecken. Tyvärr visar hon mig till ett rum och ber mig vänta eftersom hon själv är upptagen och min massös är inte klar ännu. Jag sätter mig snällt och väntar och efter cirka fem minuter kommer "min" massös in och ber om ursäkt och förklarar att det kommer dröja fem minuter till. Även hon ser väldigt trevlig ut. Jag förklarar att jag nog kommer överleva det.

Efter lite drygt fem minuter verkar hon vara klar med sin kund och kommer ut och håller mig sällskap i väntan på att hennes kund ska bli klar inne i rummet. Det tar sin modiga tid så vi hinner prata en del om ditten och datten. Efter fem minuter till kommer hon som öppnade dörren och gör oss sällskap, även hon verkar vara klar med sin kund. Nu har det säkert gått 20 minuter sedan min bokade tid och när så kunden till slut lyckas få ordning på sina grejer och gå är klockan nästan halv. Hon som öppnar dörren föreslår att vi låser ner stället nu och så får jag en massage av dem båda två i stället mot att vi kanske inte behöver köra en hel timme då. Stämningen vid det här laget får nog beskrivas som tämligen uppslupen och jag accepterar gladeligen.

Det som följer där efter kan bara med mycket god vilja kallas för massage men slutar med en fnittrig dubbel b2b följt av full service av massös 2 efter att massös 1 lämnat oss. (Hennes tjänsteutbud visade sig inte vara fullt lika omfattande så bara att få av henne kläderna tog en del valpögon från min sida.)

En MYCKET lyckad upplevelse, särskilt eftersom tjejerna var så vänliga, glada och roliga.

Vad slutade notan på?
Citera
2018-12-20, 23:34
Medlem
crusades avatar
Har tröttnat rejält på dåliga massager med halvdana handjobb, ännu sämre ursäkter till urusla b2b, oengagerade ligg typ "halvfet thai ligger på rygg och väntar på att man ska bli klar".

Numera går jag nästan enbart till ställen där man får en rejäl massage, kroppen skall värka efteråt.

Ibland blir man dock sugen på att se om det finns något annorlunda och det hittade jag faktiskt vilket jag tänkte dela med mig av här.

Jag är tidigt ute och mitt vanliga ställe hade inte öppnat, ville dock ha en massage och åkte runt för att se om det vajade en flagga någonstans.
Tider och thai har aldrigt varit en bra kombination så att gå på deras utsatta öppningstider är bara att glömma, ni vet hur det är...

Dock så fladdrade en flagga för vinden och lockade mig att prova deras tjänster.
Jag har varit här många gånger förut men när förra ägaren sålde hade stället blivit sämre i mina ögon.

Nåväl detta får det bli, min vana trogen ringer jag först och kollar om de har tid, jodå inga problem.
Går in och möts av en brud som är i trettioårsåldern, iklädd hängselbyxor och kortärmad tröja, föga upphetsande alltså.
Hon är lite mörkare i hyn än brukligt, vilket får mig att tänka på en nyligen anländ förmåga.

Hon är på ett sådant humör som jag älskar, skojar, pratar lättsamt (endast engelska) och massagen tar sin början.
Tyvärr ingen särskilt bra sådan, däremot är hon bra på att teasa och hetsa upp.
Jag ligger på mage såklart och ser inget men känner desto mer, bla känner jag hennes nakna ben mot min hud, hängselbyxorna har alltså försvunnit, trevligt tänker jag.

Efter vändningen händer det som är nytt för mig, har aldrig varit med om något liknande öht.
Hon blir nästan förhäxad av min mandom, handduk är det aldrig tal om.
Hon tittar andlöst på den och nästan dyrkar den som någon avgud, mumlar något om att hon aldrig sett någon så fin mm mm.
Utan någon som helst förhandling (samtyckeslagen hade hon åkt dit på så det stänker om det) börjar hon smeka, runka, pussa på den.
Jag börjar då ta för mig av hennes kropp, kan hon kan jag tänkte jag, jag gav henne även komplimanger för hennes hud som var som sagt lite mörkare i tonen är brukligt.
Inga protester från hennes sida, istället sade hon bara att det kändes skönt när jag smekte hennes heligaste.

Hennes behandling var mästerlig och jag hade inte en chans att stå emot och när jag är på väg att komma tar hon sonika hela satsen i munnen.
Hon är överlycklig över att hon lyckades få mig att komma och utför någon sorts segerdans, mycket surrealistiskt men hon var verkligen en naturtjej.

Efter detta utför hon faktiskt en kompetent massage resterande tid.

Jag har aldrig var med om något liknande och kommer troligen inte att vara med om det igen, tänkte bara dela med mig här, sorry för lång text.

Ps. Hon fick givetvis betalt för extra trots att någon fråga aldrig förekom.

Ps2. Hon har åkt tillbaka till Thailand så ni behöver inte fråga i PM.
Citera
2018-12-21, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har tröttnat rejält på dåliga massager med halvdana handjobb, ännu sämre ursäkter till urusla b2b, oengagerade ligg typ "halvfet thai ligger på rygg och väntar på att man ska bli klar".

Numera går jag nästan enbart till ställen där man får en rejäl massage, kroppen skall värka efteråt.

Ibland blir man dock sugen på att se om det finns något annorlunda och det hittade jag faktiskt vilket jag tänkte dela med mig av här.

Jag är tidigt ute och mitt vanliga ställe hade inte öppnat, ville dock ha en massage och åkte runt för att se om det vajade en flagga någonstans.
Tider och thai har aldrigt varit en bra kombination så att gå på deras utsatta öppningstider är bara att glömma, ni vet hur det är...

Dock så fladdrade en flagga för vinden och lockade mig att prova deras tjänster.
Jag har varit här många gånger förut men när förra ägaren sålde hade stället blivit sämre i mina ögon.

Nåväl detta får det bli, min vana trogen ringer jag först och kollar om de har tid, jodå inga problem.
Går in och möts av en brud som är i trettioårsåldern, iklädd hängselbyxor och kortärmad tröja, föga upphetsande alltså.
Hon är lite mörkare i hyn än brukligt, vilket får mig att tänka på en nyligen anländ förmåga.

Hon är på ett sådant humör som jag älskar, skojar, pratar lättsamt (endast engelska) och massagen tar sin början.
Tyvärr ingen särskilt bra sådan, däremot är hon bra på att teasa och hetsa upp.
Jag ligger på mage såklart och ser inget men känner desto mer, bla känner jag hennes nakna ben mot min hud, hängselbyxorna har alltså försvunnit, trevligt tänker jag.

Efter vändningen händer det som är nytt för mig, har aldrig varit med om något liknande öht.
Hon blir nästan förhäxad av min mandom, handduk är det aldrig tal om.
Hon tittar andlöst på den och nästan dyrkar den som någon avgud, mumlar något om att hon aldrig sett någon så fin mm mm.
Utan någon som helst förhandling (samtyckeslagen hade hon åkt dit på så det stänker om det) börjar hon smeka, runka, pussa på den.
Jag börjar då ta för mig av hennes kropp, kan hon kan jag tänkte jag, jag gav henne även komplimanger för hennes hud som var som sagt lite mörkare i tonen är brukligt.
Inga protester från hennes sida, istället sade hon bara att det kändes skönt när jag smekte hennes heligaste.

Hennes behandling var mästerlig och jag hade inte en chans att stå emot och när jag är på väg att komma tar hon sonika hela satsen i munnen.
Hon är överlycklig över att hon lyckades få mig att komma och utför någon sorts segerdans, mycket surrealistiskt men hon var verkligen en naturtjej.

Efter detta utför hon faktiskt en kompetent massage resterande tid.

Jag har aldrig var med om något liknande och kommer troligen inte att vara med om det igen, tänkte bara dela med mig här, sorry för lång text.

Ps. Hon fick givetvis betalt för extra trots att någon fråga aldrig förekom.

Ps2. Hon har åkt tillbaka till Thailand så ni behöver inte fråga i PM.
Man vet aldrig vad som kan hända.Lång text är inget att be om ursäkt för.ju utförligare dess bättre,
Citera
2018-12-21, 11:15
Medlem
Är det någon annan som upplever att utbudet på ställen slutat utvecklas eller rent av försämrats något på senare tid?
Brukar frekventera söderorterna och tycker inte det skett någon utveckling alls.
Har jag missat något?
Citera
2018-12-21, 11:35
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Är det någon annan som upplever att utbudet på ställen slutat utvecklas eller rent av försämrats något på senare tid?
Brukar frekventera söderorterna och tycker inte det skett någon utveckling alls.
Har jag missat något?
Vad menar du med utvecklas? Duger inte FS längre? Vad är nästa steg? BDSM? 😀
Citera
2018-12-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak

Fanns, kanske finns, en dominatrix i en salong. Med enorma tuttar. Inget av det är min grej så jag kan inte lämna recension.
Citera
2018-12-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Fanns, kanske finns, en dominatrix i en salong. Med enorma tuttar. Inget av det är min grej så jag kan inte lämna recension.

Vart finns det ?
Citera
2018-12-24, 21:19
Medlem
Dagen innan julafton, svänger förbi min nya favoritsalong, trots att jag vet att min favorit är i Thailand. Ber om en timmes massage. Blir invisad på ett rum, näckar och lägger mig ner.

Hon kommer in, vikarien, som täcker upp för min favorit. Det börjar en massage som är OK, men inget mer. Ber om lite hårdare massage, och då försvinner oljan, och istället blir det lite gående på mig.

Sen blir det dags att vända på sig, och då börjar hon direkt smeka mig på kuken. Efter lite förhandlande blir vi överens om ett btb för 800kr. Hon ville helst ha 1500 och kunde inte tänka sig att gå under 1000kr. När jag då säger att då står jag över, att jag aldrig pröjsat mer än 800 så ger hon sig till sist. Då kommer det tråkiga, hon kräver betalt i förväg. Jag hatar att gå upp och rota i plånboken i det läget. funderar på att ändå stå över helt. Lite nyfiken på hennes bröst, så jag ställer mig ändå upp och letar fram de 800.

Lägger mig ner igen och hon klär av sig. Visar på ganska stora silikonbröst, och annars en ok kropp. Dock finns det i princip ingen kemi mellan oss, känns ganska kallt och nu börjar en extremt tråkig btb. Finns ingen känsla och ingen glöd. Då har jag svårt att komma, så hon får ändå jobba för pengarna.

Till sist skjuter jag salut, efter ett ganska vilt runkande för att det ska komma en orgasm.

Skönt att det är över och det är inget som kommer ens i närheten av den vanliga massagen jag får på stället. Det är bara att vänta på att hon kommer tillbaka. Det blir några veckor utan massage men det kan vara bra för den gula febern.
Citera
2018-12-27, 00:26
Medlem
Var lite sugen på massage veckan före jul. Hade bokat en timme på nya favvostället, men när jag kom dit så hade de bara en halvtimme. Grumpf. Nåväl, jag vände på klacken och åkte runt lite planlöst. Fastnade till slut för ställe mitt i stan.
Dam i 45-ish åldern öppnade. Silikonbröst med mkt generös urringning så blev lite sugen. Verkade dock som hon hellre ville att en yngre förmåga skulle massera. Men denne såg inge vidare ut imho och ytlig som jag är gick jag på silikonet.
Rätt bra massage, men lite för lite teasing för min smak. Efter vändning ville hon till slut ge HJ. 500 spänn. Nej tack. Försökte få henne att köra det naket men ”sånt hade hon aldrig gjort”. Verkade dock som hon kunde tänka sig det för 800. Nej sa jag. Till slut kröp hon till korset och jag fick det för 500 ”om jag inte tog för lång tid på mig”. Eh? Nåväl det fick ta den tid det tog
Verkade dock inte varit den mest lyckade bröstoperationen i världshistorien. De såg lite skeva ut. Men sköna att nafsa på iaf.
Sammantaget, förmodligen inget återbesök, finns betydligt bättre ställen.
Citera
2018-12-28, 16:09
Medlem
Kom just från min nuvarande favorit bland massagesalonger i Göteborg. Hårt jobb och mycket stress över Jul och har verkligen längtat efter massage. Öppet som vanligt över både mellandagar och nyår sa hon. På stället jobbar det oftast tre fina och duktiga tjejer och jag har provat alla.
Trots att jag kan säga till när jag ringer vem av dem jag vill ha så brukar jag bara be om massage... och hoppas på den snyggaste!🙄
Idag fick jag nöja mig med den yngsta av de tre fast med goa tuttar. Hon gav mig en riktigt go soft massage med mycket teasing. Kände inte för nåt mer än hj...

Efter duschen stod jag och småpratade med min massös och då kom min favorit
fram och hälsade. Hon tindrade med ögonen och sträckte fram handen och skrapade/killade mig i handen med ett finger.

Någon som vet vad det kan betyda eller som varit med om liknande?
Citera
2018-12-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Någon som vet vad det kan betyda eller som varit med om liknande?
Kroppskontakt betyder alltid att de är intresserade. Så henne kan du nog få hem på massage.
Citera
2018-12-28, 17:50
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Vet inte om det räknas som BDSM men det är en brud som är rätt kinky.. Hon ville jag skulle ge henne lavetter och dra henne i håret och smiska hennes röv hårt när jag tog henne bakifrån. Sen munsprut på det.. Ah those were the days.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in