2018-12-18, 00:15
Medlem
Granit84s avatar
Härligt besök på ställe i Göteborg.

Besöker stället för första gången. Möts av en senior men trevlig dam i dörren som säger att det finns tider ledigt. Fan tänker jag, en kärring alltså, det är vad som väntar. Blir visad det trevliga rummet och ombedd att klä av mig. Damen som ser ut att jobba för veteran-poolen lämnar rummet och jag näckar. Lägger mig bredbent på mage och skippar handduken över rumpan.

Två lätta knackningar på dörren och in kommer en tjej i sina tidiga 30-årsdagar. Hon har ett väldigt utmanande linne och en kort kjol. Sätter på någon form av avslappnande power-ballad på sin mobil. Fnissar och smiskar till stjärten och börjar massagen. Den går till på sedvanligt vis. Ben, rygg, nacke och rumpa. Masserar bra, lagom hårt. Dags för vändning. Hon har varit inne och "råkat röra" min lem och tänker detta verkar lovande. Vänder mig och på något sätt, fråga mig inte hur har hon redan hunnit få av sig linnet. Står nu alltså och masserar toppless. Ler lite artigt och tänker detta blir spännande.

Massagen av framsidan är inte så helhjärtad som baksidan, men det gör absolut inget, för vilken kropp denna tjej har! Stora sköna silikonbröst. Ger sig på kuken och frågar om den behöver massage. Svarar jo, att det behöver den ju. 500 vill hon ha och tänker, ja lite i överkant kanske men hon ser bra ut så varför inte, är redan stenhård. När hon börjar massera kuken glider kjolen av och hon tar i min hand och sätter den på hennes bröst. Samtidigt som hon olje-runkar min kuk klämmer jag på båda brösten. Testar henne och börjar smeka fittan. Inget motstånd. Samtidigt som hon runkar mig pullar jag alltså henne. Sedan kommer jag rätt fort. Hon torkar bort sperman med en varm handduk, fortsätter sedan massagen av överkropp och ger sig därefter på huvudet.

När hon börjar på huvudet blir jag kåt IGEN! Så jag börjar smårunka, vilket hon ser. Hon fnissar och utbrister: Again!? I am horny svarar jag. Hon avbryter huvudmassagen och denna gången sätter hon sig över mig i 69an. Hon lägger min hand på hennes fitta, hon vill bli pullad. Samtidigt som hon runkar mig gång nummer två kommer mer olja på kroppen och hon gnider sig över hela min kropp, otroligt skönt. Jag luktar på hennes fitta och pullar henne och exploderar igen. Samma procedur. Våt handduk, torkar av och fortsätter med huvudet.

Avslutar sedan massagen med två klassiska slag i huvudet, följt av ett skratt.

Salong: 8 av 10
Massage: 8 av 10
Extra 9 av 10. Bra pris, kom flera gånger och fick b2b i samma pris.

Fick namn kommer gå dit IGEN!
Citera
2018-12-18, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit84
Härligt besök på ställe i Göteborg.

Besöker stället för första gången. Möts av en senior men trevlig dam i dörren som säger att det finns tider ledigt. Fan tänker jag, en kärring alltså, det är vad som väntar. Blir visad det trevliga rummet och ombedd att klä av mig. Damen som ser ut att jobba för veteran-poolen lämnar rummet och jag näckar. Lägger mig bredbent på mage och skippar handduken över rumpan.

Två lätta knackningar på dörren och in kommer en tjej i sina tidiga 30-årsdagar. Hon har ett väldigt utmanande linne och en kort kjol. Sätter på någon form av avslappnande power-ballad på sin mobil. Fnissar och smiskar till stjärten och börjar massagen. Den går till på sedvanligt vis. Ben, rygg, nacke och rumpa. Masserar bra, lagom hårt. Dags för vändning. Hon har varit inne och "råkat röra" min lem och tänker detta verkar lovande. Vänder mig och på något sätt, fråga mig inte hur har hon redan hunnit få av sig linnet. Står nu alltså och masserar toppless. Ler lite artigt och tänker detta blir spännande.

Massagen av framsidan är inte så helhjärtad som baksidan, men det gör absolut inget, för vilken kropp denna tjej har! Stora sköna silikonbröst. Ger sig på kuken och frågar om den behöver massage. Svarar jo, att det behöver den ju. 500 vill hon ha och tänker, ja lite i överkant kanske men hon ser bra ut så varför inte, är redan stenhård. När hon börjar massera kuken glider kjolen av och hon tar i min hand och sätter den på hennes bröst. Samtidigt som hon olje-runkar min kuk klämmer jag på båda brösten. Testar henne och börjar smeka fittan. Inget motstånd. Samtidigt som hon runkar mig pullar jag alltså henne. Sedan kommer jag rätt fort. Hon torkar bort sperman med en varm handduk, fortsätter sedan massagen av överkropp och ger sig därefter på huvudet.

När hon börjar på huvudet blir jag kåt IGEN! Så jag börjar smårunka, vilket hon ser. Hon fnissar och utbrister: Again!? I am horny svarar jag. Hon avbryter huvudmassagen och denna gången sätter hon sig över mig i 69an. Hon lägger min hand på hennes fitta, hon vill bli pullad. Samtidigt som hon runkar mig gång nummer två kommer mer olja på kroppen och hon gnider sig över hela min kropp, otroligt skönt. Jag luktar på hennes fitta och pullar henne och exploderar igen. Samma procedur. Våt handduk, torkar av och fortsätter med huvudet.

Avslutar sedan massagen med två klassiska slag i huvudet, följt av ett skratt.

Salong: 8 av 10
Massage: 8 av 10
Extra 9 av 10. Bra pris, kom flera gånger och fick b2b i samma pris.

Fick namn kommer gå dit IGEN!

Där hittade du något. Tyckte först att du betalade lite väl mycket för ett HJ men med tanke å vad du fick så var det tvärt om, väldigt prisvärt. Ibland blir man överraskad och det är de gångerna man jagar. Vilken del var det centrum/söder/Hisingen ?
Citera
2018-12-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soosai
Dags för mig att bidra.
Har varit runt på ett par ställen i Stockholm med blandat resultat. Mitt senaste ställe var en fullträff. Letade runt på Tmg och fann ett ställe som verkade erbjuda ett och annat. Ringde och bokade en timme.

Väl på plats gick jag in och möttes av det vanliga med npgra tjejer som satt i en soffa. Samtliga såg bra ut och jag kände att det här skulle bli bra. Betalade och näckade. Det tog en stund innan tjejen kom. Hon hade en härlig urring med tajt åtsittande klänning. Hon började med att tvätta av mig för att därefter smörja in med olja på baksidan av kroppen. Stämningen var lättsam och hon satt sig grensle på mig så att jag kunde känna hennes varma fitta.

Efter en kvart frågade hon om jag ville ha något annat, jag frågade lite fundersam vad det kan vara. Hon erbjöd BTB men jag sa att jag ville ha FS. Inga problem sa hon och gick iväg för att hämta kondom. När hon kom tillbaka tog hon av sig sina kläder och visade sin formade kropp.. jössses.. hon hade silisar som var lagom stora och en välsvarvad rumpa. Hon njöt verkligen av alla ställningar jag tog henne i och ville ha mer hela tiden. Tillslut tog jag henne bakifrpn och tömde. Hon var så nöjd och lovade att nästa gång skulle vi köra längre.

Jag tror jag har hittat min guldgruva.

Grattis, låter som det perfekta stället. Bara att välja och vraka nästa gång.
Citera
2018-12-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
+1 på den. Livet är för kort för att betala haggor för att massera en.

Brukar till och med vara så fräck att jag frågar om att få se hur resten av tjejerna som jobbar ser ut. Om dom nu inte sitter synligt.

Man kanske skulle börja göra det. Så minskar risken att man missar nåt
Citera
2018-12-19, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
+1 på den. Livet är för kort för att betala haggor för att massera en.

Brukar till och med vara så fräck att jag frågar om att få se hur resten av tjejerna som jobbar ser ut. Om dom nu inte sitter synligt.

Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Man kanske skulle börja göra det. Så minskar risken att man missar nåt

Visst ska man leta efter snyggaste tjejen. Frågan är bara om hon ger bra massage! Det kanske inte är så viktigt.
Citera
2018-12-19, 11:19
Medlem
Hade en trevlig upplevelse igår i en av huvudstadens södra förorter. Beslutade mig för att pröva en, för mig i alla fall, tidigare okänd salong. Ringer först och bokar tid till 19:00, vilket inte är några problem.

Väl på plats öppnas dörren av en skönhet i en liten svart klänning. Alltid ett gott tecken. Tyvärr visar hon mig till ett rum och ber mig vänta eftersom hon själv är upptagen och min massös är inte klar ännu. Jag sätter mig snällt och väntar och efter cirka fem minuter kommer "min" massös in och ber om ursäkt och förklarar att det kommer dröja fem minuter till. Även hon ser väldigt trevlig ut. Jag förklarar att jag nog kommer överleva det.

Efter lite drygt fem minuter verkar hon vara klar med sin kund och kommer ut och håller mig sällskap i väntan på att hennes kund ska bli klar inne i rummet. Det tar sin modiga tid så vi hinner prata en del om ditten och datten. Efter fem minuter till kommer hon som öppnade dörren och gör oss sällskap, även hon verkar vara klar med sin kund. Nu har det säkert gått 20 minuter sedan min bokade tid och när så kunden till slut lyckas få ordning på sina grejer och gå är klockan nästan halv. Hon som öppnar dörren föreslår att vi låser ner stället nu och så får jag en massage av dem båda två i stället mot att vi kanske inte behöver köra en hel timme då. Stämningen vid det här laget får nog beskrivas som tämligen uppslupen och jag accepterar gladeligen.

Det som följer där efter kan bara med mycket god vilja kallas för massage men slutar med en fnittrig dubbel b2b följt av full service av massös 2 efter att massös 1 lämnat oss. (Hennes tjänsteutbud visade sig inte vara fullt lika omfattande så bara att få av henne kläderna tog en del valpögon från min sida.)

En MYCKET lyckad upplevelse, särskilt eftersom tjejerna var så vänliga, glada och roliga.
Citera
2018-12-19, 11:20
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Visst ska man leta efter snyggaste tjejen. Frågan är bara om hon ger bra massage! Det kanske inte är så viktigt.
Tyvärr är det inte bara på massagefronten som de snyggaste tjejerna fallerar. Finns naturligtvis undantag, men de bästa knullen får man med damer på minst 35 år.
Citera
2018-12-19, 16:39
Medlem
Ett av de mer kända ställena i Göteborg. De har flera filialer. Söta tjejer men det känns bara som om de försöker lura en på så mycket pengar som möjligt. Har varit där ett par gånger och har alltid blivit besviken. Asdyr hj. En gång betalade jag för bj och hon stoppade in den två gånger i munnen, resten hj. Verkligen ingen höjdare.
Citera
2018-12-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
Ett av de mer kända ställena i Göteborg. De har flera filialer. Söta tjejer men det känns bara som om de försöker lura en på så mycket pengar som möjligt. Har varit där ett par gånger och har alltid blivit besviken. Asdyr hj. En gång betalade jag för bj och hon stoppade in den två gånger i munnen, resten hj. Verkligen ingen höjdare.
Du måste våga förhandla.
Citera
2018-12-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Tyvärr är det inte bara på massagefronten som de snyggaste tjejerna fallerar. Finns naturligtvis undantag, men de bästa knullen får man med damer på minst 35 år.
Beredd att hålla med.
Citera
2018-12-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg

Tror jag vet vilka ställen du menar. Har varit på ett par salonger. De börjar med ett högt utgångspris, men jag har varit hyfsat bra på att för handla. Har betalat 800-1000 kr för FS. Tjejerna har sett bra ut och varit runt 25-30 år. Tyvärr har ingen av besöken varit något vidare. De har varit ganska dåliga och oengagerade.
Citera
2018-12-20, 00:37
Medlem
Göteborg
Ett för mig gammalt ställe på Hisingen som man inte hittar på tmg. Kommer in och den första tjejen jag stöter på säger ”det var länge sedan”. Nu var det inte det, men henna var det ett tag sedan jag såg. Tog en timme. Hon är en glad personlighet och de uppskattar jag. Personligheten kan kompensera mycket enligt mitt tycke. Hon börjar som brukligt med rygg som snabbt gick över till en bra teasing som väcker mig redigt.
Rumpan får sig en redig massage som övergår snart till att reta soldaten som nu står givakt. Vändning kommer och frågan kommer om han behöver lite massage. Själv önskade jag FS och efter en kort förhandling var vi överens.
Börjar med en ritt som övergår mer till ett gnidande som ger mer för henne än för mig. Tycker detta kan var helt okej om det ser ut att hon trivs. Är dock ganska medveten att detta troligen inte är så vanligt som många ibland tycks tro. Skiftar ställning några gånger innan jag lägger mig på rygg. Hon sätter sig mellan mina ben och kondomen åker av. Nu börjar ett riktigt bra HJ mellan hennes ganska stora bröst. Det går inta att kämpa emot speciellt länge innan salut skjuts. Hon torkar mig och sig själv innan massagen fortsätter. Att massagen fortsätter är något som jag uppskattar då känslan inte blir att man packar ihop efter utförd tjänst. Hon är lika positiv och glad som när jag kom och rundar av massagen.

I det stora hela en bra upplevelse utan överraskningar eller besvikelser till en kostnad av 700 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in