2018-03-02, 09:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Vad är det ryssarna gjort och när?

Jämför du det här med Q?
Vad menar man med fake och äkta på twitter?

Twitter confirmed that @TEN_GOP was a fake, run by a Russian operative connected to the notorious “troll factory” in St. Petersburg.
Citera
2018-03-02, 10:04
Medlem
Intressant bild angående Jeff Session
Trust Sessions

Har jag förstått rätt så skall det släppas en hel del i mars och april. Exempelvis skall Michael Horowitz komma med ett mycket omfattande material.
Om trump nu twittrar om att han är förbannad på de som kommer släppa information så kan det kanske vara så bilden säger. Han försöker locka fram possitiva kommentarer om dem från media för att eliminera omfattande kritik när de väl släpper på information negativ om deep state.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Twitter confirmed that @TEN_GOP was a fake, run by a Russian operative connected to the notorious “troll factory” in St. Petersburg.
När man säger att ett twitterkonto är fake, vad menas med det?
Citera
2018-03-02, 10:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Intressant bild angående Jeff Session
Trust Sessions

Har jag förstått rätt så skall det släppas en hel del i mars och april. Exempelvis skall Michael Horowitz komma med ett mycket omfattande material.
Om trump nu twittrar om att han är förbannad på de som kommer släppa information så kan det kanske vara så bilden säger. Han försöker locka fram possitiva kommentarer om dem från media för att eliminera omfattande kritik när de väl släpper på information negativ om deep state.

När man säger att ett twitterkonto är fake, vad menas med det?

I detta fall att det styrdes av ryssar som utgav sig för att vara amerikanska patrioter men egentligen främst var ute efter att destabilisera. Annars har du en relevant poäng kan jag hålla med om.
Citera
2018-03-02, 10:18
Medlem
[quote=KlokOchSnygg|63381807]Intressant bild angående Jeff Session
Trust Sessions

Jaha, så om Trump skäller på någon via twitter då är avsikten att media ska stötta den som Trump skäller på.
Därefter ska den som Trump skällt på attackera "Deep State" och media ska inte kunna attackera Trump?

Vi får se i Maj då?
Den som lever får se.

Make Deep State Great Again
Citera
2018-03-02, 10:48
Medlem
Citat:
I detta fall att det styrdes av ryssar som utgav sig för att vara amerikanska patrioter men egentligen främst var ute efter att destabilisera. Annars har du en relevant poäng kan jag hålla med om.
Jag tror inte man gissar så fel om man anser att alla som har ett konto på twitter (eller kanske andra sajter) har det av mer eller mindre egoistiska skäl. Vad det egentliga syftet är finns vet väl egentligen bara den som har kontot. Skulle det vara så att ryssarna ville ha trump vald, då tror inte jag deras mål varit att destabilisera, snarare tvärtom, göra amerika starkare för det har trump tjatat om hela tiden.
Det är väl ungefär samma som amerikanska patrioter vill, möjligen finns det isåfall viss logik i deras konto

Annars är nog twitter inte den mest trovärdiga källan och jag tror de flesta som läser där vet om det
Citera
2018-03-02, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jaha, så om Trump skäller på någon via twitter då är avsikten att media ska stötta den som Trump skäller på.
Därefter ska den som Trump skällt på attackera "Deep State" och media ska inte kunna attackera Trump?
Så kan man nog sammanfatta det ja. Trump vet om att vad han än säger så kommer MSM säga det motsatta och det kan han dra nytta av
Citera
2018-03-02, 10:52
Medlem
Citat:
Så kan man nog sammanfatta det ja. Trump vet om att vad han än säger så kommer MSM säga det motsatta och det kan han dra nytta av

Ja, vad ska man säga.
Man måste nog vara ett stabilt geni för att komma på något sådant.
Hoppas det blir varmare i Maj.
Citera
2018-03-02, 12:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...
Annars är nog twitter inte den mest trovärdiga källan och jag tror de flesta som läser där vet om det

Tycker du 4chan känns mer / mindre / lika trovärdigt som twitter?
Är Qanon mer / mindre / lika trovärdig som @TEN_GOP?
Citera
2018-03-02, 12:47
Medlem
Citat:
Tycker du 4chan känns mer / mindre / lika trovärdigt som twitter?
Är Qanon mer / mindre / lika trovärdig som @TEN_GOP?
Som dag och natt, QAnon och 4chan är mycket mer trovärdig
Citera
2018-03-02, 13:10
Medlem
Citat:
Som dag och natt, QAnon och 4chan är mycket mer trovärdig

Så Obama, Soros och HRC sitter inne på Gitmo med andra ord?
Citera
2018-03-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
I sann Trump anda har ingen någonsin sagt eller trott det egentligen och om de skulle gjort det har de ändå rätt på något sätt. Jaja.

Vill någon förklara hur Obama var den som ville ta ifrån folk deras vapen när nu Trump föreslår det samma fast utan ens någon rättslig prövning först?
Citera
2018-03-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
En början är att läsa vad som står där, inte hitta på
Har man inte ens läst, hur kan man då ha en uppfattning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in