Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Ja precis, det kan ha varit den utlösande faktorn till GM:s aggressionsutbrott, om det inte redan fanns ett visst mått av planering att ta ner henne till planket.
Bästa "Rosamund" ...... Jag vänder mig nu till dig med anledning av att du sagt dig vara antingen Psykolog , eller Terapeut.
Jag vill be dig om att du med yttersta noggrannhet läser vad jag skrivit här nedan.
Bästa "Rosamund" här följer nu först en mycket , till dig viktig fråga.
Vem var ! egentligen denna koreanska kvinnan vid namn: Lena Choon Shil Wesström , hon som kunde locka fram så otroligt intensivt starka känslor hos en annan person , så att det till sist resulterade i ett brutalt mord , där hon själv blev offret , så som också hennes nu tre efterlämnade barn blev. Vem var hon ?
Hon har alltså , som du skall förstå , emotionellt imploderat en annan själslig individ [ person ] , där trycket av inre känslor stegvis har progredierat , utan att själva det emotionella imploderandet , har kunnat stagnerat hos den mottagande , det vill säga: den påverkade , vilket i sin tur har låtit framkalla en emotionell explosion.
Det vill säga: Då det inre själsliga trycket inte längre klarat ut av att mottaga mera psykisk press , och till sist försvarat sig i en mental explosion.
Bästa "Rosamund" ge mig nu din personliga bedömning som Psykolog eller Terapeut till det ovan sagda.
Mvh/"JokerMannen"