Citat:
Ursprungligen postat av
kvasthildur
Hur tänker du då? Ska produktionen göra djupintervjuer och psykiatriska undersökningar på alla brevskrivare?
Det finns ju alltid en risk att man lyckas träffa fel personer när man söker efter en partner, så även om man dejtar i tv. Jag tror inte att man kan komma ifrån den biten utan att hela programiden blir rumphuggen.
Jag har inte sagt att dom ska göra det och har hela tiden sett att det varit stört när omöjligt att lyckas göra det på alla brevskrivare, jag skrev att om det nu ska göras måste man göra så och det handlar ju om många hundra (tusen vid bra brevskördar) och det låter sig naturligtvis inte göras.
Man kan inte heller göra det när bonden väl valt för då tar man bort någon denne verkligen ville ha där.
Citat:
Ursprungligen postat av
snorkherren
Jim bor förvisso i en storstad nu men var det inte hans föräldrar som hade en gård utanför Skövde? Har för mig att han sa det i en intervju. Sen verkar han ha bott i Partille, Mölnlycke eller där i krokarna utanför Göteborg och känner folk på vischan.
Varken Partille eller Mölnlycke går ju under det som kallas "Bonnigt". Det är ju mestadels villa/radhusområden och tar typ 15 min till centrala stan.
Sedan om han känner folk på landet är en annan femma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Riccardo-Gagliolo
Dessutom var och hans potentiella fruar skittråkiga att följa.
Ironiskt att de skickade Erik och hans tjej till trista Estland.
Fast dom verkar ju gilla Estland. Resmål är ju extremt individuellt vad man tycker om. Vissa avskyr storstadssemestrar, vissa avskyr badsemestrar etc. Dom verkar ju trivas med ridning och fågelskådning som är deras respektive stora intresse och då passar Estland fint tydligen.