2018-12-17, 16:18
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Haha, ja men Hannes är ju brevskivare till en bonde. Han är ju inte bonde själv.
han passar ju in i sammanhanget...
Citera
2018-12-17, 19:16
Medlem
Roland Janssons avatar
Om vi tar det här med snygghet så speglar det inre det yttre. Rent utseendemässigt ser Simon bättre ut än Höns-Erik, men Erik har en helt annan inre trygghet, därför har han betydligt lättare att få tjejer.

Simon ser ofta rädd ut i obekväma situationer och har ett märkligt nervöst skratt. Tänk att skruva upp Simons självkänsla och självförtroende från låga nivåer några hack, han skulle ligga mer än de flesta.

Sen Per, han ser ju verkligen inte bra ut, men är trygg i sig själv och har faktiskt utstrålning. En skön kille helt enkelt. Tror att han och Sofie kan bli långvariga (även om jag tyckte han borde valt Lina, det hade vart forever)
Citera
2018-12-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det är inte det faktum att Jim är storstadskille som jag tycker att han har mer stil än Hannes, men Hannes har typisk raggarstil och klär sig ganska "bonnigt", och ser i mitt tycke, väldigt ovårdad ut. Du har helt rätt, smaken är som baken.
Jim bor förvisso i en storstad nu men var det inte hans föräldrar som hade en gård utanför Skövde? Har för mig att han sa det i en intervju. Sen verkar han ha bott i Partille, Mölnlycke eller där i krokarna utanför Göteborg och känner folk på vischan.
Citera
2018-12-17, 21:00
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Jim bor förvisso i en storstad nu men var det inte hans föräldrar som hade en gård utanför Skövde? Har för mig att han sa det i en intervju. Sen verkar han ha bott i Partille, Mölnlycke eller där i krokarna utanför Göteborg och känner folk på vischan.
han sa i programmet att han inte var uppväxt på landet
Citera
2018-12-17, 22:48
Medlem
Kanske är den första som säger det här, men är det något par som väntar barn så tror jag att det är Erik och Alicia. Med tanke på trailern när Linda sa "jag vet inte vad jag ska tro". Jepp, där har vi det.
Citera
2018-12-18, 07:48
Medlem
Evintas avatar
Kan någon förklara för mig varför Erik ens var med? Han är ju inte bonde. Han bodde ju i en villa med lite höns. Ingen traktor, men en åkgräsklippare. Ingen lada, men ett uthus.
Sedan tyckte jag han var väldigt creepy dessutom.
Citera
2018-12-18, 10:05
Medlem
Riccardo-Gagliolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evinta
Kan någon förklara för mig varför Erik ens var med? Han är ju inte bonde. Han bodde ju i en villa med lite höns. Ingen traktor, men en åkgräsklippare. Ingen lada, men ett uthus.
Sedan tyckte jag han var väldigt creepy dessutom.
Dessutom var och hans potentiella fruar skittråkiga att följa.

Ironiskt att de skickade Erik och hans tjej till trista Estland.
Citera
2018-12-18, 10:34
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riccardo-Gagliolo

Ja det var väldigt roligt

Tror inte producenten tyckte om Erik heller
Citera
2018-12-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evinta
Ja det var väldigt roligt

Tror inte producenten tyckte om Erik heller

Tveksam till att ens hans föräldrar tycker om honom
Citera
2018-12-18, 11:54
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
Hur tänker du då? Ska produktionen göra djupintervjuer och psykiatriska undersökningar på alla brevskrivare?
Det finns ju alltid en risk att man lyckas träffa fel personer när man söker efter en partner, så även om man dejtar i tv. Jag tror inte att man kan komma ifrån den biten utan att hela programiden blir rumphuggen.

Jag har inte sagt att dom ska göra det och har hela tiden sett att det varit stört när omöjligt att lyckas göra det på alla brevskrivare, jag skrev att om det nu ska göras måste man göra så och det handlar ju om många hundra (tusen vid bra brevskördar) och det låter sig naturligtvis inte göras.
Man kan inte heller göra det när bonden väl valt för då tar man bort någon denne verkligen ville ha där.

Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren

Varken Partille eller Mölnlycke går ju under det som kallas "Bonnigt". Det är ju mestadels villa/radhusområden och tar typ 15 min till centrala stan.
Sedan om han känner folk på landet är en annan femma.

Citat:
Ursprungligen postat av Riccardo-Gagliolo

Fast dom verkar ju gilla Estland. Resmål är ju extremt individuellt vad man tycker om. Vissa avskyr storstadssemestrar, vissa avskyr badsemestrar etc. Dom verkar ju trivas med ridning och fågelskådning som är deras respektive stora intresse och då passar Estland fint tydligen.
Citera
2018-12-18, 14:23
Medlem
Mjölkbonden Susanna och Hannes om första mötet: "Skapligt stelt" - https://www.youtube.com/watch?v=lmJ0EeJRON4
Citera
2018-12-18, 21:10
Medlem
Enligt pratet på byn så är nog Susanna inte klar med sin vilda sida. Både tidigare, under och efter inspelning hittas det plats för flera killar samtidigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in