2018-12-18, 13:49
Medlem
Etrades avatar
Jaha, då blir det en ny vår/sommar där Man U kommer rycka i Pochettino.
Jag hoppas verkligen inte han lockas av pengarna och byter ner sig..
Citera
2018-12-18, 14:59
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Jaha, då blir det en ny vår/sommar där Man U kommer rycka i Pochettino.
Jag hoppas verkligen inte han lockas av pengarna och byter ner sig..
Jag tror att han sitter säkert i Tottenham om han inte går till Real istället. Det är inte många United fans som vill ha Pochettino som ny tränare.
Citera
2018-12-18, 15:11
Medlem
Jag hade kunnat tänka mig Poch, men om det inte blir han så hade jag gärna sett Marcos Silva eller Eddie Howe. Två unga tränare som vill spela anfallsinriktad possession-fotboll.

Zidane eller Koeman tror jag inte på, och vill nog inte se någon av dessa ta över heller. Zidane har inte bevisat någonting förutom i ett dopat lag med en toppad Ronaldo.
Citera
2018-12-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Jag tror att han sitter säkert i Tottenham om han inte går till Real istället. Det är inte många United fans som vill ha Pochettino som ny tränare.

60% enligt omröstningen på Redcafe vill ha honom. Zidane är tvåa med 11%
Citera
2018-12-18, 18:05
Medlem
foool13s avatar
Verkar som om det blir Ole Gunnar.. som interim.

Citat:
Latest at #MUFC: Mike Phelan, former long-term Sir Alex Ferguson assistant, expected to work as No 2 with Ole Gunnar Solskjær until end of season
https://twitter.com/SamWallaceTel/status/1075047780442390528

Har spekulerats om Solskjaer hela dagen.

United sa informellt till Sky Sports att det är någon som "has a feel for United" and "that you will like".. låter väl som Ole Gunnar det..

Vem kan de annars vara .. pressen gillar väl inte den resignerade Blanc direkt.
Senast redigerad av foool13 2018-12-18 kl. 18:13.
Citera
2018-12-18, 18:19
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13

United sa informellt till Sky Sports att det är någon som "has a feel for United" and "that you will like".. låter väl som Ole Gunnar det..

Det har snackats om Carlos Queiroz också (Fergusons assisterande tränare 02-03 samt 04-08). Tycker det är lite synd att inte Nicky Butt får ta över tills det hela har rett ut sig men så länge det är någon som har "united-DNA" (haha) så är det positivt. Det klubben verkligen behöver koncentrera sig på är att få in rätt DoF nu och lösa en långsiktig manager till sommaren som går i samma riktning som klubben vill.

Hej igen flashback förresten
Citera
2018-12-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13

Henrik Larsson?
Citera
2018-12-18, 21:47
Medlem
Ser inte logiken i Solskjaer. Han har 3 år kvar på kontraktet i Molde. Tror inte att några månader i United kommer rendera i någon ny språngbräda till bättre tränarjobb för honom. Skulle väl vara någon form av pliktkänsla i sådana fall men det är ju ingen frälsare direkt tränarmässigt. Många andra namn man lika gärna kan ta för att slutföra säsongen. Någon erfaren tränare tror jag hade varit bäst för att kunna mobilisera för cuperna man är kvar i. Topp 4 kan man nog glömma.
Citera
2018-12-18, 22:13
Medlem
Fattar inte logiken med att värva Mourinho och sparka honom nu då man genom att anställa honom indirekt redan säger att man skiter fullständigt i spelet, offensiven osv utan endast bryr sig om defensiven; defensiven har han skött bra fram tills den här säsongen och om det är dålig form eller dåliga idéer Mourinho har testat med nu så är det en för kort period med några svaga resultat för att motivera sparken.

Kan det vara så att styrelsen har lyssnat för mycket på SAF rekommendationer om tränare?, själv hoppas jag iaf dom plockar in en tränare som verkligen kan förädla spelare och samtidigt spela bra fotboll mer än att bara köpa ihop ett lag.
Citera
2018-12-18, 23:47
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Fattar inte logiken med att värva Mourinho och sparka honom nu då man genom att anställa honom indirekt redan säger att man skiter fullständigt i spelet, offensiven osv utan endast bryr sig om defensiven; defensiven har han skött bra fram tills den här säsongen och om det är dålig form eller dåliga idéer Mourinho har testat med nu så är det en för kort period med några svaga resultat för att motivera sparken.

Kan det vara så att styrelsen har lyssnat för mycket på SAF rekommendationer om tränare?, själv hoppas jag iaf dom plockar in en tränare som verkligen kan förädla spelare och samtidigt spela bra fotboll mer än att bara köpa ihop ett lag.

Du verkar fatta lite
Citera
2018-12-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Du verkar fatta lite

Det jag ställer mig frågande till är varför man värvade honom från första början då hans sportsliga resultat ligger på en rimlig nivå av vad man kan förvänta sig av Mourinho vid rodret; men om du nu fattar mer så kan du väl dela med dig?
Citera
2018-12-18, 23:56
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Det jag ställer mig frågande till är varför man värvade honom från första början då hans sportsliga resultat ligger på en rimlig nivå av vad man kan förvänta sig av Mourinho vid rodret; men om du nu fattar mer så kan du väl dela med dig?

Det får stå för dig att vara en mou lover, jag är glad över att han äntligen fick sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in