Citat:
Ursprungligen postat av
CharlieFoxtrot01
"Jag är i behov av ett så bra jobb som möjligt och en så bra lägenhet som möjligt. Har du några leads är det bara att höra av sig. I övrigt sätter bara fantasin gränser”, skriver han."
Vilken kille, vad tror att han är?
Ett så bra jobb som möjligt!? Ja, för han är det bara att ringa samhall... Att låta katastrofen gå lös på något annat ställe är nog snarast att beteckna som kriminellt... Hans mor och far kan ju ta in han igen samtidigt som de tar över förmyndarskapet för idioten.
"Jag har två värsta trades som jag har gjort, när jag satt och tittade på "big short" på en av de mest bullriga dagarna, jag blev extremt påverkad av "big short", marknaden gick upp och jag torskade ett stort belopp. .. (samt

När jag hade glömt att kolla upp öppettiderna för marknaden."
Vem fan ser på spelfilm och blir "extremt påverkad" för att sedan gå lös i derivathandeln... Dessutom får klappmongot feeling för att göra det det filmens investerare INTE gjorde med sina korta positioner: daytrada.
Tro om det inte var ett gäng Xanorstavar och obegränsat med ladd inblandat i hans "strategi" också...
Har inte ens koll på när marknaderna han ska handla på öppnar...
Edit: Ska bli intressant att se vilka som "investerat" hos HJ i slutet på Januari! Undra hur pitchen såg ut?