2018-12-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50Extra
Har det varit några livstecken från Hampus sista veckan eller har han gått under jorden?

Han har varit aktiv på twitter ikväll under uppesittarkväll.
Citera
2018-12-17, 22:59
Medlem
Han kör Q&A på Instagram stories nu. In o fråga!
Citera
2018-12-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Borde det inte offentliggöras en lista över vilka han är skyldig pengar snart?

Edgångssammanträde hålls 29 januari, antagligen tidigast då.
Citera
2018-12-17, 23:44
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Edgångssammanträde hålls 29 januari, antagligen tidigast då.

Tack för upplysningen!
Citera
2018-12-18, 09:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Där levererade Bloggbevakning ett rejält hårt knytnävsslag i solarplexus. Mycket bra.
Om bloggbevakning gjort ett bra jobb, så kanske man bör titta på definitionen av bedrägeri och liknande ekonomiska brott
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bedrägeri
Ett syfte med möjliga vilseledande bloggbesök (trafik) och eventuellt falska kommentarer kan ju vara ekonomiskt
Kan finnas fler ekonomiska forlorare i detta, inte bara HJs investerare, så fler kanske anmäler eller?
Citera
2018-12-18, 12:46
Medlem
Ksenia74s avatar
Hampus kanske gjort ett stort misstag med ekonomiska affärer men den stora grisen här är ju Blondinbella . Det var trevligt att va tillsammmans med Hampus när han hade stålar och när hon fick dyra prylar av honom men när det gick åt skogen dumpade hon honom då var han inte vatten värd mera. Fy fan vilken skräpmänniska hon är
Citera
2018-12-18, 13:44
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Han kör Q&A på Instagram stories nu. In o fråga!

Skönt att han häller lite bensin på denna falnande brasa.

Han började ju bli lite inaktuell och han vill ju hålla intresset vid liv.

Det skulle vara intressant att höra hur förhandlingarna ser ut för att sälja sin story. Och om han har som målsättning att intäkterna skall gå till konkursboet för att betala av skulderna eller om han försöker få dessa direkt till sitt off shore konto.
Citera
2018-12-18, 13:56
Medlem
"Jag är i behov av ett så bra jobb som möjligt och en så bra lägenhet som möjligt. Har du några leads är det bara att höra av sig. I övrigt sätter bara fantasin gränser”, skriver han."

Vilken kille, vad tror att han är?
Citera
2018-12-18, 14:08
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
"Jag är i behov av ett så bra jobb som möjligt och en så bra lägenhet som möjligt. Har du några leads är det bara att höra av sig. I övrigt sätter bara fantasin gränser”, skriver han."

Sanslöst, ska bli intressant att fortsätta följa hans destruktiva livsstil ☺️
Citera
2018-12-18, 14:24
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01

Ett så bra jobb som möjligt!? Ja, för han är det bara att ringa samhall... Att låta katastrofen gå lös på något annat ställe är nog snarast att beteckna som kriminellt... Hans mor och far kan ju ta in han igen samtidigt som de tar över förmyndarskapet för idioten.

"Jag har två värsta trades som jag har gjort, när jag satt och tittade på "big short" på en av de mest bullriga dagarna, jag blev extremt påverkad av "big short", marknaden gick upp och jag torskade ett stort belopp. .. (samt När jag hade glömt att kolla upp öppettiderna för marknaden."

Vem fan ser på spelfilm och blir "extremt påverkad" för att sedan gå lös i derivathandeln... Dessutom får klappmongot feeling för att göra det det filmens investerare INTE gjorde med sina korta positioner: daytrada.
Tro om det inte var ett gäng Xanorstavar och obegränsat med ladd inblandat i hans "strategi" också...

Har inte ens koll på när marknaderna han ska handla på öppnar...

Edit: Ska bli intressant att se vilka som "investerat" hos HJ i slutet på Januari! Undra hur pitchen såg ut?
Senast redigerad av varfor 2018-12-18 kl. 14:29.
Citera
2018-12-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag gissar på kriminella som velat tvätta pengar. Narkotika eller stora rån. Stora pengar som dom låtit Hampus investera. Mer än 10 tals miljoner. Vilka har dessa stora summor?

Vilka "stora" rån skulle det vara?
Citera
2018-12-18, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Ett så bra jobb som möjligt!? Ja, för han är det bara att ringa samhall... Att låta katastrofen gå lös på något annat ställe är nog snarast att beteckna som kriminellt... Hans mor och far kan ju ta in han igen samtidigt som de tar över förmyndarskapet för idioten.

"Jag har två värsta trades som jag har gjort, när jag satt och tittade på "big short" på en av de mest bullriga dagarna, jag blev extremt påverkad av "big short", marknaden gick upp och jag torskade ett stort belopp. .. (samt När jag hade glömt att kolla upp öppettiderna för marknaden."

Vem fan ser på spelfilm och blir "extremt påverkad" för att sedan gå lös i derivathandeln... Dessutom får klappmongot feeling för att göra det det filmens investerare INTE gjorde med sina korta positioner: daytrada.
Tro om det inte var ett gäng Xanorstavar och obegränsat med ladd inblandat i hans "strategi" också...

Har inte ens koll på när marknaderna han ska handla på öppnar...

Edit: Ska bli intressant att se vilka som "investerat" hos HJ i slutet på Januari! Undra hur pitchen såg ut?

Pitchen ligger ju redan i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in