Citat:
Så åklagaren har alltså lagt ned ett ärende som solklart kunnat ledas till fällande dom och har därmed begått justitiemord på sig själv?
För vad? För att en polis som hon inte har koppling till mer än att hon lett förundersökningen där den varit misstänkt, skall undkomma straffansvar för våldtäkt?
Tycker verkligen någon annan än foliehattarna att detta låter troligt?
Värt att tänka på är att det ENDAST är målsägandes story som kommit i dagen, hon har dessutom framfört dom vanliga konspirationsteorierna i vanlig rättshaverist ordning.
Vad är polismannens story?
Vad är åklagarens motivering till nedläggningsbeslutet?
Med tanke på "målsägandes" story så förefaller det endast som att denne polismannen haft det dåliga omdömet att stoppa in kuken på fel ställe.
En aldrig så ytligt och fysiskt tilltalande donna är värd att få lägra i risk för sånt här.
Själv är jag numera mkt noga med vart jag stoppar in den och har så varit i många år. En enkel tumregel är att ALDRIG ligga med psykfall, och aldrig knulla någon då denne är full... Etc etc..
Många män har dock inte det omdömet när det börjar rycka i Parischen
För vad? För att en polis som hon inte har koppling till mer än att hon lett förundersökningen där den varit misstänkt, skall undkomma straffansvar för våldtäkt?
Tycker verkligen någon annan än foliehattarna att detta låter troligt?
Värt att tänka på är att det ENDAST är målsägandes story som kommit i dagen, hon har dessutom framfört dom vanliga konspirationsteorierna i vanlig rättshaverist ordning.
Vad är polismannens story?
Vad är åklagarens motivering till nedläggningsbeslutet?
Med tanke på "målsägandes" story så förefaller det endast som att denne polismannen haft det dåliga omdömet att stoppa in kuken på fel ställe.
En aldrig så ytligt och fysiskt tilltalande donna är värd att få lägra i risk för sånt här.
Själv är jag numera mkt noga med vart jag stoppar in den och har så varit i många år. En enkel tumregel är att ALDRIG ligga med psykfall, och aldrig knulla någon då denne är full... Etc etc..
Många män har dock inte det omdömet när det börjar rycka i Parischen

Nej det är inte solklart att det leder till fällande dom.
Men ett våldtäktsfall har sällan mer bevis än såhär. Därför borde det leda till åtal. Sen är det upp till rätten att se om det håller hela vägen till fällande dom.
Åklagare kan inte hålla på och lägga net utredningar på det här sättet. Blir du rånad ska du ju kunna ringa 112 och om polisen griper gärningsmannen på plats, du har skador etc så ska det inte läggas ner bara för att rånaren är polis och hävdar att han inte rånat dig.