Den stora hemvandringen som ett visionärt men byråkratiskt projekt.
En av svagheterna hos den nationella rörelsen är att projektet med den stora hemvandringen ses som en omöjlighet eller som en produkt av ett kommande Ragnarök. Men så kommer det inte att bli.
Den stora hemvandringen kommer att vara ett resultat av ett mångårigt men i grund och botten ganska tråkigt byråkratiskt arbete. Det kommer att handla mer om att nyttja de bestämmelser som finns i FNs Global Compact avtal om kretsloppsmigration och den befintliga apparat som Sverige omsorgsfullt byggt upp under många och långa år.
AfS bör studera den information som finns samlad på t.ex. omvärlden.se om det globalistiska projektets rötter i Sverige och fundera kring hur man på byråkratisk väg styr om de anständigas och godas olika organisationer för att istället främja ett säkert hemvändande för menaiterna.
Forum Syd är t.ex. en politiskt kontrollerad verksamhet som nyligen begåvats med en miljöpartistisk globalist som generaldirektör. Fundera kring hur en nyhetsartikel kan se ut där en svensk manlig byråkrat i karriären istället presenteras där han förklarar den revolutionerande nya inriktning som Forum Syd ska genomföra som handlar om det stora menaitiska hemvändandet.
Så här presenterar i dagsläget den nya kvinnliga Miljöpartistiska generaldirektören sin syn på sitt uppdrag. Lek alltså sedan med tanken om ett uppdrag med ett reverserat förlopp.
Anna Stenvinkel tar nämligen sitt jobb på allvar. Hennes organisation måste bara få nya direktiv.
Citat:
Första jobbet blev som sekreterare på Röda korsets ungdomsförbund för att sedan snabbt ta steget till organisationens förbundssekreterare. Därefter har hon bland annat varit generalsekreterare på Personskadeförbundet (RTP) och verksamhetschef på rekryteringsgruppen Aktiv Rehabilitering.
– På Aktiv Rehabilitering hade vi flera projekt finansierade via Forum Syd. Vi utgick från att stärka individen, att stärka det som funkar för att kunna leva det liv man vill leva. Det är häftigt att se hur människor växer och metoden har sedan använts i andra länder, säger Anna Stenvinkel.
Närmast kommer hon från tjänsten som kanslichef för Miljöpartiet. Många gånger ett ledarskap under tuffa omständigheter.
Citat:
Efter sju år lämnar Anna Stenvinkel i februari Miljöpartiet för att istället ta sig an jobbet som generalsekreterare för Forum Syd.
– Jag bär med mig mina viktigaste frågor, som ju också är bärande hos Miljöpartiet, det vill säga rättighetsfrågor och klimatfrågan in i min nya roll. Och jag ser fram emot att vara med och bidra till den motkraft civilsamhället behöver vara i både Sverige och världen.
Forum Syd beskriver Anna Stenvinkel som ett nätverk som många i civilsamhället har någon beröringspunkt i.
– Jag skulle säga att många i branschen ser det arbete som Forum Syd har gjort och gör och dess kapacitet. Det tror jag är ett momentum som är viktigt att bygga vidare på, säger hon men medger samtidigt att för de som inte är så insatta är organisationen relativt okänd.
– Jo, så är det. Nu när jag får berätta om min nya tjänst är det många utanför branschen som undrar vad Forum Syd egentligen gör. Det tar jag med mig.
https://www.omvarlden.se/Intervju/2018/anna-stenvinkel-ny-generalsekreterare-forum-syd/
Tänk när den nya GDn väl presenterar sitt uppdrag att ställa om hela Forum Syd för att främja den humanitära stormaktens grandiosa plan för den stora menaitiska hemvandringen.