Citat:
Ursprungligen postat av
Riccardo-Gagliolo
Och du tror att den här blonda milfen har dessa avancerade IT-kunskaper?
Visst tror dom (Sverigedemokraterna) ju det. Helt enkelt för att dom vill tro det. Sanningen är för svår. Och bara ljuga för sig själv; alltså att det här är en elak manöver och fake news från den elaka "vänstern" för att misskreditera deras ofelbara nationalhjälte.
Wake up and smell the coffee och ta huvudet ur röven.
För hur nu in i hela helvetet "vänstern" i så fall kunde manipulera en random brud från Sölvesborg - av alla ställen här i världen! - till att ställa upp i det ytterst okända kvinnoforumet (till nu alltså!) Pink Room, och andra sociala forum, och fläka ut sitt miserable life med: piller, nervsjukdom, alkohol, skilsmässa, vårdnadstvist, sjukskrivning tillsammans med annat smått och gott då är ju bara en gåta som den mest rabiata sverigedemokrat kan svara på.
Inget man direkt vinner pluspoäng på ... dessutom riskerar man ju att få hela Flashback-mobben efter sig! ... och roligare kan man ju faktiskt ha det.
Och om nu den där fruntimmers-konversationen på Pink Room påstås är fejkad; så är det väl ändå relativt lätt att kolla hur fort dom andra kvinnorna behagade att svara gojan - och när hon svarade tillbaka - som hängde ut Jimmie Boy och hans eskapader?
Gick det fort (uhm ...) eller tog det lång tid? Tog det tid så är det lättare att manipulera givetvis.
Inte för att jag har en jävla susning om vad exakt Pink Room är för någonting, egentligen. Men jag kan bara tänka mig att den är en klubb för stor inre beundran. Bland kvinnor då. Och att fälla ett sådant storvilt (nåja ...) som Jimmie borde smälla högt i dom där kretsarna. Även ifall man inte säger det rakt upp och ner. Då har man ju något att klappa sig över bröstet, eller snarare brösten, med!
Och skvaller är mer eller mindre kvinnors livsluft. That's it.
Lite kul, nä - där ljög jag ju - hysteriskt jävla kul att hela SD-kontingenten går totalt bärsärk likt en myrstack som man petat med en pinne i för att försvara sig inför ett kommande nyval och deras kejsare står där naken med byxorna nere bokstavligt talat.
Lika hysteriskt kul är ju det faktumet att Jimmie Boy valde att "ge sig" på en blond, ensamstående, tatuerad, småstads, pillertrillande, som jobbar/jobbat inom hemtjänsten, och vars nuvarande pojkvän(?) dessutom innehar dom obligatoriska tribal-tatueringarna hela armarna lång. Det enda positiva måste väl vara att hon i alla fall var från Norden istället för någon Balkan-brud.
Verkligen en brud som hade tjänat på Sverigedemokraternas högervridna politik, eller hur? ...
Just det: var det någon som sa: White Trash? ... och då menar jag båda två.