2018-12-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Det luktar bluff.

Det populäraste inläggen på pink room är när folk hänger ut killar som är otrogna och sen hetsar alla tjejer dom att skriva till killens tjej och lägga upp svaren. Detta ger jättemycket uppmärksamhet och man får verkligen en stund i rampljuset. Jimmie är den mest hatade personen på pink room så du kan tänka dig vilken uppmärksamhet den här tjejen har fått av detta.
Citera
2018-12-17, 13:08
Medlem
Lundellins avatar
Messengerchatten med Jimmie är äkta. Jag var själv vän med honom på Facebook när han hade den profilbilden. Några år sedan.
Citera
2018-12-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lullulluf
Som nån annan skrev här så är det ju hur lätt som helst att 1. ändra namn på en av sina vänner i mobilen till Jimmie och sen skicka sms från den mobilen för att skapa sms-konversationen, och 2. Skapa en tillfällig facebookprofil och ändra namn till Per J Åkesson och använda hans bild och skicka meddelanden från. Herregud, mer komplicerat behöver det ju inte vara.

Sen vet jag inte alls vad jag tror om detta, sant eller inte. Men är ju hur lätt som helst att göra. Förvånad att inte fler varit inne på det spåret

Det mesta lutar åt att det är en påverkanskampanj inför extravalet. Tråden har svämmats över av psyops från vänsterkanten. Sossarna har kniven på strupen och är väl medvetna om att deras tid vid makten lider mot sitt slut. Jag undrar dock varför kvällsblaskorna inte har skrivit om det än. De borde kasta sig som hyenor över detta, eller så använder dem det längre fram när de anser att det är rätt tillfälle att göra det. De har än så länge inte presenterat några konkreta bevis som talar för att anklagelserna mot Jimmie Åkesson är sanna. Detta kommer att rinna ut i sanden som det ser ut nu.
Citera
2018-12-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Varför skulle han inte kunna trampa snett, som så många andra? Att det skulle ha någon betydelse rent politiskt tror jag verkligen inte.

Nej det har det kanske inte, som isolerad händelse. Det som däremot har betydelse är bilden av den man som framträder när man adderar ev otrohet med tidigare episoder av spelmissbruk, utbrändhet och pillerknaprande osv.
Stabilt? Inte värst.
Citera
2018-12-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langnasa
Nja, eller bara att de tänker anmäla henne för förtal såklart.

Nu tänker jag inte förstöra din bubbla. Men förtal behöver inte vara en osanning.

"1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter."

Alltså. Det kan vara förtal även om det är sant.
Citera
2018-12-17, 13:13
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Det mesta lutar åt att det är en påverkanskampanj inför extravalet. Tråden har svämmats över av psyops från vänsterkanten. Sossarna har kniven på strupen och är väl medvetna om att deras tid vid makten lider mot sitt slut. Jag undrar dock varför kvällsblaskorna inte har skrivit om det än. De borde kasta sig som hyenor över detta, eller så använder dem det längre fram när de anser att det är rätt tillfälle att göra det. De har än så länge inte presenterat några konkreta bevis som talar för att anklagelserna mot Jimmie Åkesson är sanna. Detta kommer att rinna ut i sanden som det ser ut nu.

Låter lite väl avancerat.
Citera
2018-12-17, 13:20
Medlem
Äh det låter som lite roligt partysällskap enligt mig annars hade de nog haft en överenskommelse dem emellan att det skulle vara dem emellan, så smart är Åkesson att han inte glömmer den detaljen.

Hon ville ha uppmärksamhet helt enkelt i den där gruppen och vara i The center of attention. Hon kan ju inte varit nykter när hon skrev första posten.
Citera
2018-12-17, 13:32
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riccardo-Gagliolo
Och du tror att den här blonda milfen har dessa avancerade IT-kunskaper?

Visst tror dom (Sverigedemokraterna) ju det. Helt enkelt för att dom vill tro det. Sanningen är för svår. Och bara ljuga för sig själv; alltså att det här är en elak manöver och fake news från den elaka "vänstern" för att misskreditera deras ofelbara nationalhjälte.
Wake up and smell the coffee och ta huvudet ur röven.

För hur nu in i hela helvetet "vänstern" i så fall kunde manipulera en random brud från Sölvesborg - av alla ställen här i världen! - till att ställa upp i det ytterst okända kvinnoforumet (till nu alltså!) Pink Room, och andra sociala forum, och fläka ut sitt miserable life med: piller, nervsjukdom, alkohol, skilsmässa, vårdnadstvist, sjukskrivning tillsammans med annat smått och gott då är ju bara en gåta som den mest rabiata sverigedemokrat kan svara på.

Inget man direkt vinner pluspoäng på ... dessutom riskerar man ju att få hela Flashback-mobben efter sig! ... och roligare kan man ju faktiskt ha det.

Och om nu den där fruntimmers-konversationen på Pink Room påstås är fejkad; så är det väl ändå relativt lätt att kolla hur fort dom andra kvinnorna behagade att svara gojan - och när hon svarade tillbaka - som hängde ut Jimmie Boy och hans eskapader?

Gick det fort (uhm ...) eller tog det lång tid? Tog det tid så är det lättare att manipulera givetvis.

Inte för att jag har en jävla susning om vad exakt Pink Room är för någonting, egentligen. Men jag kan bara tänka mig att den är en klubb för stor inre beundran. Bland kvinnor då. Och att fälla ett sådant storvilt (nåja ...) som Jimmie borde smälla högt i dom där kretsarna. Även ifall man inte säger det rakt upp och ner. Då har man ju något att klappa sig över bröstet, eller snarare brösten, med!
Och skvaller är mer eller mindre kvinnors livsluft. That's it.

Lite kul, nä - där ljög jag ju - hysteriskt jävla kul att hela SD-kontingenten går totalt bärsärk likt en myrstack som man petat med en pinne i för att försvara sig inför ett kommande nyval och deras kejsare står där naken med byxorna nere bokstavligt talat.

Lika hysteriskt kul är ju det faktumet att Jimmie Boy valde att "ge sig" på en blond, ensamstående, tatuerad, småstads, pillertrillande, som jobbar/jobbat inom hemtjänsten, och vars nuvarande pojkvän(?) dessutom innehar dom obligatoriska tribal-tatueringarna hela armarna lång. Det enda positiva måste väl vara att hon i alla fall var från Norden istället för någon Balkan-brud.

Verkligen en brud som hade tjänat på Sverigedemokraternas högervridna politik, eller hur? ...

Just det: var det någon som sa: White Trash? ... och då menar jag båda två.
Senast redigerad av Sleeptalker 2018-12-17 kl. 13:54.
Citera
2018-12-17, 14:19
Medlem
mickedansks avatar
Är Louise med honom i Thailand? Hehe klart som faen han tar dom chanser han får, han är inte bättre än nån annan. "A man is as faithful as his options" ska en ståuppare ha sagt en gång . Alla som sett skavlan intervjun kan väl intyga där är något märkligt över deras förhållande... Och relationen till hennes mamma lär ju vara förmildrande omständighet i hans huvud
Citera
2018-12-17, 14:28
Medlem
Det här kan nog påverka ny-valets resultat. Kvinnliga väljarstödet minskar och det blir även en början till kris i partiet. Att det blivit stor spridning beror på Att LE kontaktade JK.
Citera
2018-12-17, 14:35
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HashtagsnabelA
Nu tänker jag inte förstöra din bubbla. Men förtal behöver inte vara en osanning.

"1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter."

Alltså. Det kan vara förtal även om det är sant.

Har varken sagt att det är sant eller osant. Du stärker ju bara min tes.
Citera
2018-12-17, 14:36
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo

Bra analys, det kommer dock inte att rinna ut i sanden. Blir det extraval, då kommer blaskorna att haka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in