Citat:
Ursprungligen postat av
Siix
Hehe. Jag har naturligtvis förstått för länge sedan vad du menar. Jag anser att det hon säger är intressantare: Hon ber Glenn att klä av henne. Det är vad man kan utläsa av försvarets tolkning av ljudfilen. Är det en jobbig sanning att hantera?
Du vet att detta är ett diskussions-forum?
Japp, och jag diskuterar gärna med dig, men inte intresserad av att debattera om exakt samma sak fram och tillbaka.
Jag har också läst igenom allt, jag ser bara inte hur det betyder "Slicka och pulla mig mot min vilja". Även om hon är med på det från början, lite kyssar och tar av sig, så säger hon sedan nej till allting och ber Glenn att gå och lägga sig flera gånger.
Jag ifrågasätter mer hennes beteende än hennes ord. Just att hon går tillbaka till sängen efter att de har gått ut och rökt. Varför drog hon inte bara ifrån lägenheten istället för att lägga sig i sängen igen. Eller stannade kvar på balkongen, satte sig på hallgolvet, gick och låste in sig på toan eller whatever. Det finner jag som det mest märkliga i henne beteende. Hon var inte hotad och hon kan väl inte känt sig paralyserad i det läget?
Det är ett intressant fall som väcker många frågor, på alla håll och kanter.